Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Klopt zwembaden valt dit jaar al veel.
Industrie gaat ook komen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt zwembaden valt dit jaar al veel.
Nah, er is al regelgeving voor nieuwe kachels maar een verbod zie ik niet zomaar komen
Is hout nog wel betaalbaar?
Nieuwe kachels moeten voldoen aan de Europese wetgeving ecodesign 2022, dit heeft oa betrekking op de fijnstofuitstoot.Fijnstof zijn ze ook al tijden over bezig hè.. een pelletkachel zou ik nog wel durven maar een houtkachel niet denk ik.
Gewoon de schutting van je buurman in elkaar trappen of bomen van de gemeente rooien, genoeg gratis opties.
Alle houten schuttingen gaan er aan daar in de buurt 😂😂Nieuwe kachels moeten voldoen aan de Europese wetgeving ecodesign 2022, dit heeft oa betrekking op de fijnstofuitstoot.
Gewoon de schutting van je buurman in elkaar trappen of bomen van de gemeente rooien, genoeg gratis opties.
Dat is allemaal leuk op papier, maar de praktijk is anders, zeker als je schuttingen en pas gekapte bomen gaat verbranden.Nieuwe kachels moeten voldoen aan de Europese wetgeving ecodesign 2022
Tip voor @Gremlin en anderen: niet (beginnen met) de schutting van de buurman die hij deelt met jou...Gewoon de schutting van je buurman in elkaar trappen of bomen van de gemeente rooien, genoeg gratis opties.

Snoeiafval, alles gaat er in 😉Dat is allemaal leuk op papier, maar de praktijk is anders, zeker als je schuttingen en pas gekapte bomen gaat verbranden.
Geimpregneerd en gebeitst hout van biologische oorsprong...Dat is allemaal leuk op papier, maar de praktijk is anders, zeker als je schuttingen en pas gekapte bomen gaat verbranden.
Hopen dat je nog oud gewolmaniseerd hout kunt vinden met wat carboleum restanten.Geimpregneerd en gebeitst hout van biologische oorsprong...
Brandt dat langer, of geeft het betere rooksignalen?Hopen dat je nog oud gewolmaniseerd hout kunt vinden met wat carboleum restanten.
Ah, denken in oplossingen, je hebt gelijk!Nieuwe kachels moeten voldoen aan de Europese wetgeving ecodesign 2022, dit heeft oa betrekking op de fijnstofuitstoot.
Ja doei, echt nietAaah niet zo over @Gremlin praten is wel een schatje

Schuur 'vol'Niks, is investeringsproject. Als 1e komt de schuur vol panelen, waarschijnlijk ook stuk van de aangrenzende tuin.

Ik heb nog een paar bomen voor de deur die van mij best weg mogen :')Nieuwe kachels moeten voldoen aan de Europese wetgeving ecodesign 2022, dit heeft oa betrekking op de fijnstofuitstoot.
Ssssst, niet verder vertellen
Welkom in Nederland, het land waar het niet loont om te werken.