Fitness Seller

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Fijnstof zijn ze ook al tijden over bezig hè.. een pelletkachel zou ik nog wel durven maar een houtkachel niet denk ik.
Nieuwe kachels moeten voldoen aan de Europese wetgeving ecodesign 2022, dit heeft oa betrekking op de fijnstofuitstoot.
Gewoon de schutting van je buurman in elkaar trappen of bomen van de gemeente rooien, genoeg gratis opties.

Nieuwe kachels moeten voldoen aan de Europese wetgeving ecodesign 2022, dit heeft oa betrekking op de fijnstofuitstoot.

Gewoon de schutting van je buurman in elkaar trappen of bomen van de gemeente rooien, genoeg gratis opties.
Alle houten schuttingen gaan er aan daar in de buurt 😂😂

20220908_220610.jpg

giphy (3).gif

• Topic Starter Topic Starter
Aaah niet zo over @Gremlin praten is wel een schatje

Ah, denken in oplossingen, je hebt gelijk!

Ik heb nog een paar bomen voor de deur die van mij best weg mogen :')

Terug
Naar boven