MuscleMeat

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Ik heb het nog even terug gekeken, maar dat was alleen voor zijn gas. Hij heeft genoeg zonnepanelen om zelfvoorzienend te zijn wat elektriciteit betreft.
De woning die ik heb gekocht gaat gasloos, afgelopen jaar was 2816m3 gasverbruik.
nu a €3,54m3 do your math.(nee ik krijg geen energietoeslag)

1662653941307.png

• Topic Starter Topic Starter
Ja is niet leuk alles wordt duurder.

Denk dat er ook wel flink wat sportscholen gaan omvallen.

Eigenlijk bijna alles wat heel veel energie verbruikt zal flinke problemen krijgen als de staat niks doet.

Net ook even berekend dat ik door het vervallen van toeslagen 574 euro netto over heb gehouden van de laatste 2000 euro van mijn inkomen :roflol:

Why even bother?

Kan je net 1 maand energie van betalen :roflol:

Maar of je dit nu wel of niet had kunnen voorzien, praktisch niemand kan dit langere tijd betalen.
De meeste kunnen het wel betalen, maar houden niks over. En dat is juist het probleem. Het zou geweldig zijn als het zo duur wordt dat niemand het meer kan betalen. Hell, ik wens dat alle stroom en gas 10x zo duur wordt.

Want dan kunnen mensen het daadwerkelijk niet meer betalen.. en dan gaan mensen flippen. Pas dan komt er een revolutie.

De overheid weet precies hoe ver ze kunnen gaan. Tot het randje maar niet erover. Stroomt het bijna over, dan komen ze met een lastenverlaging. En doen dan alsof ze de redder van de crisis zijn... een crisis die ze zelf hebben gecreëerd.

Fuckers

Terug
Naar boven