XXL Nutrition

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Dus kan je ook kleiner gaan wonen en de thermostaat wat lager zetten.
Wordt vaak ook lastig gezien een nieuwe woning een nieuw energiecontract geeft, en de goedkoopste woningen nu duurder zijn dan hogere segmenten een paar jaar geleden. Als er uberhaupt al iets beschikbaar is.

Nu de thermostaat lager zetten heb je pas iets aan bij je teruggave?

Wordt vaak ook lastig gezien een nieuwe woning een nieuw energiecontract geeft, en de goedkoopste woningen nu duurder zijn dan hogere segmenten een paar jaar geleden. Als er uberhaupt al iets beschikbaar is.

Nu de thermostaat lager zetten heb je pas iets aan bij je teruggave?
Daar had je dan maar eerder aan moeten denken.

Maar even zonde dollen, je hebt gelijk. Met normale hoge inflatiecijfers zoals begin dit haar ben ik nog wel van mening dat als je dat niet kunt opvangen je boven je stand leeft. Maar of je dit nu wel of niet had kunnen voorzien, praktisch niemand kan dit langere tijd betalen.

Een youtuber die ik volg heeft recent een huis gekocht en moet €2400 per maand aan voorschot betalen. Dan kan je leuk verdienen maar dat hakt er echt goed in.

Hoog en autistisch genoeg om te weten dat ik zeker ook in de "tunnelvisie-gevaren-zone" zit.
Ik ben me daar wel dermate van bewust geworden, zodat ik voortdurend probeer niet in bepaalde valkuilen te trappen.
dat komt met de jaren(bij sommige)

Daar had je dan maar eerder aan moeten denken.

Maar even zonde dollen, je hebt gelijk. Met normale hoge inflatiecijfers zoals begin dit haar ben ik nog wel van mening dat als je dat niet kunt opvangen je boven je stand leeft. Maar of je dit nu wel of niet had kunnen voorzien, praktisch niemand kan dit langere tijd betalen.

Een youtuber die ik volg heeft recent een huis gekocht en moet €2400 per maand aan voorschot betalen. Dan kan je leuk verdienen maar dat hakt er echt goed in.
Daar hoef je geen youtuber voor te volgen, dat wordt in dit topic constant al aangegeven.

Waar is dan een bedrag van €2400 voorbij gekomen?
Sommigen hebben inderdaad een flink probleem, van 300 euro naar 1800 euro.

1662551447325.png

1825 is al genoeg.

Heb net een huisje gekocht als investering, als ik daar ga wonen en stoken nu, moet ik nog meer dan 2400/pmnd betalen

Ik twijfelde in eerste instantie nog tussen dit of Stichting Aap. Beide zijn prachtige doelen. Die laatste geniet gelukkig de afgelopen tijd genoeg steun vanuit de overheid. Het doet mij deugd om te zien dat deze instantie elke maand steeds meer apen kan huisvesten in dit koude kikkerlandje. Ze stellen tegenwoordig zelfs cruiseschepen beschikbaar voor ze. What a time to be alive!

Tja, dan is de keuze uiteindelijk toch wel snel gemaakt. Er is een zwaar tekort aan competent personeel in het onderwijs. Overal wordt op bezuinigd. Dan stelt het mij toch wel tevreden dat die paar honderd euro per maand ervoor kan zorgen dat young professionals zoals @tymboo de moderne bijscholing krijgen die ze verdienen.

Wie moet anders onze kinderen Arabisch leren?

Laatst bewerkt:

Kijken hoelang het duurt voor Ursula haar wensen ook in NL waarheid worden... :mad:

Die slimme meters krijgen ineens betekenis, toch handig he, om in zo'n app zelf te kunnen zien wat een rondje droger kost :dunno:

Kijken hoelang het duurt voor Ursula haar wensen ook in NL waarheid worden... :mad:

Die slimme meters krijgen ineens betekenis, toch handig he, om in zo'n app zelf te kunnen zien wat een rondje droger kost :dunno:
in de gevangenis is "gratis leven" :o (voor heeeel even)

Terug
Naar boven