Fitness Seller

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Dus de wakkere strijder staat mak aan de zijlijn te wachten en het makke schaap neemt zijn eigen verantwoordelijkheid om iets te doen aan de situatie. :thinking:
Ja Steks sta ik aan de zijlijn te wachten, geloof dat je me nu onderhand wel kent toch ook adhv mn postgeschiedenis. Laatste dat je van mij kan zeggen is dat ik een laffaard ben.

• Topic Starter Topic Starter
Ja Steks sta ik aan de zijlijn te wachten, geloof dat je me nu onderhand wel kent toch ook adhv mn postgeschiedenis. Laatste dat je van mij kan zeggen is dat ik een laffaard ben.
Je strijdt in elk geval niet op het juiste speelveld, of heb je al vorderingen geboekt?

Dat is wat anders dan iedereen met de neus dezelfde kant op, dat is een utopie.
Geloof ook niet in een utopie en heb ook nergens gezegd iedereen. 30% is ruim voldoende. Komt goed mensen pikken dit echt niet al die bullshit.

• Like
Waarderingen: Vonk
Je strijdt in elk geval niet op het juiste speelveld, of heb je al vorderingen geboekt?
Jazeker de golf van bewustzijn is zich langzaam over t volk van west-europa aan het uitrollen helaas komt de straling niet door jouw alu-hoedje heen :D

Laatst bewerkt:

Wat een idioot er zou toch niks veranderen tot volgend jaar dus waar praat hij over. Die vent leeft echt in zijn eigen wereld
Als hij zegt betalen denk ik gelijk, niet betalen, niet betalen.. wat er ook gebeurt.. niet betalen.

Ja kan wordt je afgesloten heb je nog meer kosten. Kijk maar eens kassa van van de week de energiemaatschappijen sluiten je nu heel snel af

Jawel dat denk ik wel ik heb gehoord dat een member van hier ook al is benadert.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Sad eigenlijk..

vroega elke morgen een boterham met pindakaas en een glas melk, als ontbijt 💪
Geen boterhammenbar maar een draai om je oren als je zat te dromen

Sad eigenlijk..

Wel jammer dan dat ze alleen maar producten neerzetten waar een shitload aan suiker inzit…

Spam van DPG-Media. Armoede speelt al jaren, niet ineens nu.
Als school zijnde zou ik wel wat gezonds kiezen. Je hoort zo vaak het smoesje ‘beter iets dan niets’

#Havermoutpap for the win. Vers gekookt.

Terug
Naar boven