XXL Nutrition

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Ik krijg een slapp zaakie van mensen die zeggen dat ze ' toch niets aan de situatie kunnen veranderen' Prototype slachtvee.
Zolang je met zwakke argumenten blijft komen en mensen veroordeelt als slachtvee ga je ze ook niet snel overtuigen he. Maar goed je had maar 30% nodig dus dan hoop ik dat je andere wel juist triggert ;)

Laatst bewerkt:
In Duitsland gaat het ook alvast lekker, 500.000+ huurwoningen waar de thermostaat op 17gr wordt gezet snachts :emo:
Voor 23:00 dan maar lekker voorverwarmen.

Mijn vrouw heeft trouwens vorige week een appartementje gehuurd in Duitsland voor de eerste week van 2023. :bang:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Voor 23:00 dan maar lekker voorverwarmen.

Mijn vrouw heeft trouwens vorige week een appartementje gehuurd in Duitsland voor de eerste week van 2023. :bang:

Ik ben voor de kerst op zoek naar een chaletje in de rimboe van Scandinavië, houtkacheltje wel een must daar.

17 graden snachts is toch niet koud? Bij mij stond de CV altijd al op 15 snachts.

Niet alleen vrouwen :o
Zo'n hekel aan kou, gadver
Als ik niet lekker warm thuis kan zitten dan woon ik echt niet comfortabel

Ik heb het altijd warm en loop 365 dagen per jaar in een t-shirt. 20-21gr is prima voor mij, warmer hoeft echt niet. Kouder boeit me niet heel veel.

Waarom? (Geen kritiek, nieuwsgierigheid)
Ik ben in beide landen geweest en zelfs ik vond de Noren wel erg nors.

Daarnaast is de natuur in Zweden wat mooier en diverser en de infrastructuur in Noorwegen is wat irritant door de vele ferry’s die je nodig hebt als je langs de kust wilt rijden.

Ik ben in beide landen geweest en zelfs ik vond de Noren wel erg nors.

Daarnaast is de natuur in Zweden wat mooier en diverser en de infrastructuur in Noorwegen is wat irritant door de vele ferry’s die je nodig hebt als je langs de kust wilt rijden.

We zitten overigens zo afgezonderd in het bos, dat ik me over andere mensen geen zorgen maak :roflol:

1662973227141.jpg

Zwitserland was toch één van de landen waar het beter vertoeven was dan hier?

Zwitserland was toch één van de landen waar het beter vertoeven was dan hier?

Die hebben hun ziel tijdens Corona wel al verkocht wat mij betreft. Qua belastingdruk heb je wel een valide punt, maar het leven zelf is daar weer een stuk duurder. Zwitserland zou niet in mijn top 5 voorkomen overigens.

Terug
Naar boven