- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Klopt, maar ik kreeg een of ander vaag antwoord over leveranciersmogelijkheden op huidige adres.
Haha ja dus je bent gewoon genaaid

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maar ik kreeg een of ander vaag antwoord over leveranciersmogelijkheden op huidige adres.

fml

Als je zoiets accepteert wel, ik was er wel even tegenin gegaan voor die paar duizend euro per jaar.
Aparte is wel, sinds de verhuizing is ons maandbedrag minder geworden (komt door zonnepanelen die al op het dak van het nieuwe huis zaten). We zijn van een maandbedrag van rond de 300,- naar 200,- gegaan nu. Echter verbruiken we (nog) weinig gas, dit zal wel anders worden aankomende maanden en dus de winter. Ik overweeg wel een paar elektrische kachels te kopen eigenlijk.Als je zoiets accepteert wel, ik was er wel even tegenin gegaan voor die paar duizend euro per jaar.
Zolang 1m3 gas niet 9 keer duurder is dan 1kWh elektra, kost elektrisch stoken meer dan op gas stoken.Ik overweeg wel een paar elektrische kachels te kopen eigenlijk.
In Nederland hebben we liever geen steunmaatregelen dan steunmaatregelen waar de rijken ook een graantje van mee pikken.![]()
Topeconoom: kabinet helpt vooral rijkere Nederlanders in deze energiecrisis
In een crisis als deze zouden vooral de mensen met een laag- of middeninkomen geholpen moeten worden, vindt topeconome Marieke Blom. Maar een groot deel van de miljarden komt tot nu toe bij de rijkere helft van Nederland terecht.www.rtlnieuws.nl
In Nederland hebben we liever geen steunmaatregelen dan steunmaatregelen waar de rijken ook een graantje van mee pikken.
Ik snap die kritiek nooit zo goed. Tuurlijk hebben de rijken het niet nodig. Maar we vergeten dat iemand met een laag inkomen vaak naar zijn werk moet rijden. Wss is men in die klasse daarom heel blij met die accijnsverlaging. Ook als de rijken er misschien meer van profiteren.
We moeten ook niet vergeten dat de Nederlandse overheid zich de laatste jaren bepaald niet heeft bewezen op het gebied van uitvoering van complexe, individuele ondersteuning. Dus neem alsjeblieft vrij generieke maatregelen en neem dan op de koop toe dat de rijken er ook van profiteren.
Overigens geldt ook hier weer dat de middenklasse weer wordt geacht blij te zijn met 0,11% minder inkomstenbelasting. Nou, daar kan iemand met een middeninkomen toch zomaar een biertje per maand van kopen. Alhoewel... Met de recente prijsstijgingen zit zelfs dat er niet meer in.

lol, op die manier kan je jezelf niet rijk rekenen, Het blijft 0,11% over het totaal natuurlijk.Is toch al gauw 0,22% voor tweeverdieners, reken uit je winst!![]()
Juist wel, maar online vind ik het altijd wel moeilijk te herkennen.
Geïnspireerd door de Iron Lady?In Nederland hebben we liever geen steunmaatregelen dan steunmaatregelen waar de rijken ook een graantje van mee pikken.
Heb je het wel gelezen?Ik snap die kritiek nooit zo goed. Tuurlijk hebben de rijken het niet nodig. Maar we vergeten dat iemand met een laag inkomen vaak naar zijn werk moet rijden. Wss is men in die klasse daarom heel blij met die accijnsverlaging. Ook als de rijken er misschien meer van profiteren.
We moeten ook niet vergeten dat de Nederlandse overheid zich de laatste jaren bepaald niet heeft bewezen op het gebied van uitvoering van complexe, individuele ondersteuning. Dus neem alsjeblieft vrij generieke maatregelen en neem dan op de koop toe dat de rijken er ook van profiteren.
De kritiek is niet dat de rijken er ook van profiteren en/of dat er heel gericht maatregelen genomen moeten worden. De kritiek is dat, zoals wel vaker in Nederland met steun, subsidies en voordelen, de steun voor een onevenredig groot deel niet terecht komt bij de mensen die het het hardst nodig hebben.Het eerste steunpakket van 7 miljard hielp uiteindelijk vooral de groep die het niet nodig had, zegt ze. "Naar schatting is 70 procent van het geld bij rijkste helft van Nederland terechtgekomen." De lagere en middeninkomens hebben veel minder geprofiteerd, zegt ze.
Enorm frustrerend, vindt Blom, want de torenhoge energieprijzen zijn 'een veel grotere klap voor de laagste inkomens én de hoogste inkomens hebben ongelooflijk veel spaargeld opgebouwd in de coronatijd'. Daarnaast belandt steun die de hoogste inkomens binnenkrijgen veelal op de spaarrekening, daar hebben zowel de economie als de fiscus weinig aan.
Dat is ergens wel een probleem, maar is het ook niet zo dat de rijken een onevenredig groot deel inleggen in de pot waar het allemaal uit bekostigd moet worden?De kritiek is niet dat de rijken er ook van profiteren en/of dat er heel gericht maatregelen genomen moeten worden. De kritiek is dat, zoals wel vaker in Nederland met steun, subsidies en voordelen, de steun voor een onevenredig groot deel niet terecht komt bij de mensen die het het hardst nodig hebben.
Per saldo zijn de mensen met een hoog inkomen nog steeds duurder uit.Maar tot Bloms afgrijzen maakte het kabinet de afgelopen maanden precies de verkeerde keuzes. "Het verlagen van de accijnzen op benzine is daar het ergste voorbeeld van. Mensen met een hoog inkomen hebben 1 of 2 auto’s, rijden een grotere auto en rijden meer kilometers."
Misschien in absolute zin, maar het is de middenklasse die vaak onevenredig veel tov eigen inkomsten betaalt, het is de lagere middenklasse en daaronder die helemaal niets kunnen betalen.Dat is ergens wel een probleem, maar is het ook niet zo dat de rijken een onevenredig groot deel inleggen in de pot waar het allemaal uit bekostigd moet worden?
Ik betaal nu weinig voor mij aan zorgverz. Vroeger was ik zgn particulier verzekerd, en dat was veel duurderMisschien in absolute zin, maar het is de middenklasse die vaak onevenredig veel tov eigen inkomsten betaalt, het is de lagere middenklasse en daaronder die helemaal niets kunnen betalen.
Bovendien:
Sterkste schouders, zwaarste lasten; profiteren ook onevenredig veel; de allerrijksten betalen vaak zeer weinig belasting; Piketty's r>g; enz, enz.
Denk even aan de verduurzaming van het wagenpark: dat waren vooral Tesla's en I-Pace's.
Geïnspireerd door de Iron Lady?
Heb je het wel gelezen?
De kritiek is niet dat de rijken er ook van profiteren en/of dat er heel gericht maatregelen genomen moeten worden. De kritiek is dat, zoals wel vaker in Nederland met steun, subsidies en voordelen, de steun voor een onevenredig groot deel niet terecht komt bij de mensen die het het hardst nodig hebben.
Ja, er komen verkiezingen aan in maart en de coalitie doet het bepaald niet goed. Dan is er ineens van alles mogelijk en kan het plotseling wel voor Prinsjesdag worden gedeeld.![]()
Overheid springt bij, energierekeningen vanaf november omlaag
Verder mag er niemand afgesloten worden deze winter en moeten er ook weer langdurige energiecontracten komen, zegt het kabinet.nos.nl
Ik denk dat je dat als voorbeeld moet zien. Het latere voorbeeld van dat mensen met een lager inkomen altijd kleiner wonen dan mensen met een hoger inkomen en dus minder stookkosten hebben gaat ook niet altijd op. Uit het artikel kan je volgens mij niet opmaken hoe zij tot die voorbeelden komt en waaruit die vonclusies volgen.Ja, ik heb het gelezen. Zij rekent kennelijk ieder huishouden met een of twee auto's tot de hogere inkomens en komt zodoende tot de conclusie dat we vooral de rijkeren helpen. Ik denk dat er vrij veel huishoudens in de lage klasse en in de middenklasse zitten, die een auto hebben. En die mensen zijn met deze maatregel geholpen. Dat er ook rijken van profiteren, vind ik prima. Ook zij krijgen te maken met hoge brandstofkosten.
Buiten het feit dat iemand het gewoon veel beter heeft dan de rest, langer leeft en langer in een goede gezondheid, gelukkiger zijn:Overigens vind ik het moeilijk te verdedigen dat de steun en subsidies onevenredig vaak niet terechtkomt bij degenen, die het nodig hebben. We hebben allerlei toeslagen en uitkeringen en daar krijg je als middenklasse al geen cent meer van. Laat staan als rijke.
De middenklasse zit vaak klem, daar heb ik ook moeite mee. Helemaal die zone met een bizarre marginale druk is mij een doorn in het oog. Zodra je echter daar voorbij bent gaat heel snel een steeds kleiner deel van je inkomen op aan eerste levensbehoeften en belastingen. Dat werken niet altijd loont in Nederland en dat je er met meer werken op achteruit kan gaan is wat mij betreft een andere discussie.Om mezelf als voorbeeld te nemen: ik heb tijdens mijn studie nog studiefinanciering en zorgtoeslag ontvangen. Daarna heb ik nooit meer een cent van de overheid gekregen. Dat zal ik vermoedelijk ook nooit meer krijgen tot aan mijn pensioen (als dat er tegen die tijd nog is). Dat is op zich prima, want ik heb het niet nodig. Maar mag ik dan verdomme ook een keertje iets krijgen vanuit de overheid? Ik hoor en lees altijd over solidair zijn met anderen - en daar is op zich niks mis mee - maar als ik zelf altijd alleen maar bijdraag en nooit een keer ontvang, dan heb ik eigenlijk geen zin om mee te doen aan dit systeem. Mede daarom denk ik dat een generieke maatregel ook goed is voor de solidariteit en het draagvlak binnen de samenleving. Een significante verlaging van de inkomstenbelasting bijv. Niet als vervanging van de huidige maatregelen, maar daar bovenop. Al is het 1%. Het gaat om het gebaar. En nee, 0,11% is eerder een belediging.