- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het liefst in je roze outfit

Nou dat is dus al een tijd afgelopen en in het voorjaar is hun voorschot verhoogd van €150 naar €200, maar als ik hun historisch verbruik aanhoud icm de meest recente prijzen kom ik uit op een jaarrekening van €7350. Is dat een gevolg van het variabele contract dat ze nu hebben, of zouden ze gewoon €200 p/m blijven betalen met een gigantische naheffing.Ik zal eens aan mijn ouders vragen of hun contract binnenkort afloopt.
adhv jaarnota en nieuw contract waarschijnlijk. Kans is groot dat het in oktober €600,- wordt, als er niet door de overheid wordt ingegrepen.Nou dat is dus al een tijd afgelopen en in het voorjaar is hun voorschot verhoogd van €150 naar €200, maar als ik hun historisch verbruik aanhoud icm de meest recente prijzen kom ik uit op een jaarrekening van €7350. Is dat een gevolg van het variabele contract dat ze nu hebben, of zouden ze gewoon €200 p/m blijven betalen met een gigantische naheffing.
Een klein gelukje hebben ze, de gevels worden op dit moment geïsoleerd.
Ik heb ze voorbereid dat voor elke maand dat ze €200 betalen ze ook een maand zullen krijgen dat ze €1000 moeten betalen.adhv jaarnota en nieuw contract waarschijnlijk. Kans is groot dat het in oktober €600,- wordt, als er niet door de overheid wordt ingegrepen.
Ik had mijn post verwijderd.Het artikel is al een paar keer aangepast, maar zo gek is die peildatum toch niet? Tot dan was de stijging grotendeels toch gewoon een gevolg van marktwerking en ook nog redelijk te noemen?
Steks wou het topic ff kicken

![]()
ABN Amro roept op tot uitstel steunmaatregelen: ‘Er is nog geen energiecrisis’
De maandelijkse energierekening is nog maar beperkt opgelopen, blijkt uit onderzoek van ABN Amro. De helft van de gezinnen kreeg dit jaar zelfs geld terug op de jaarafrekening. Volgens de bank komen steunmaatregelen daarom te vroeg. ,,Zet alles klaar om het uit te voeren, maar wacht tot het...www.ad.nl
![]()
ABN Amro roept op tot uitstel steunmaatregelen: ‘Er is nog geen energiecrisis’
De maandelijkse energierekening is nog maar beperkt opgelopen, blijkt uit onderzoek van ABN Amro. De helft van de gezinnen kreeg dit jaar zelfs geld terug op de jaarafrekening. Volgens de bank komen steunmaatregelen daarom te vroeg. ,,Zet alles klaar om het uit te voeren, maar wacht tot het...www.ad.nl
![]()
Topeconoom: kabinet helpt vooral rijkere Nederlanders in deze energiecrisis
In een crisis als deze zouden vooral de mensen met een laag- of middeninkomen geholpen moeten worden, vindt topeconome Marieke Blom. Maar een groot deel van de miljarden komt tot nu toe bij de rijkere helft van Nederland terecht.www.rtlnieuws.nl
Doe je goed!Ja ik was er ook erg blij mee, niet dat ik tot de rijkere behoor, maar ook zeker niet de beoogde doelgroep met een langlopend contract tot 9-2026 en een stroomtarief van 22ct/kWh. Dat is door de belastingverlagingen naar de 14ct/kWh gegaan. Toch fijn als je wat van je belastinggeld weer terugziet.
Alleen al dat hoofd ....![]()
Eigenlijk best bijzonder hoe een nieuwe religie opgestaan is in de welvarende westerse landen. Sterf meneer Jetten, aan een zonnesteek.

Juli verhuist. Moest overstappen van energieleverancier en nu variabel. Volgend jaar nieuw contract, ben benieuwd wat daar uit gaat komen.
Klopt, maar ik kreeg een of ander vaag antwoord over leveranciersmogelijkheden op huidige adres.Waarom moest je overstappen? Energiecontract is op naam en niet op adres, dat weet je?
Doe je goed!
De extreme voorbeelden voor de nieuwe plannen zijn, denk ik, iemand in de bijstand in een sociale huurwoning met een energielabel slechter dan G (kieren, weinig isolatie, hoogstens eenvoudig dubbel glas) en iemand die zelf een kast van een huis heeft laten bouwen dat met hulp van subsidie al bijna energieneutraal is.