- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Die overheidsheffing?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die overheidsheffing?
En ik heb een bestaand langlopend contract en betaal 81 cent per kuub.Ik heb een bestaand variabel contract met blijven loont korting en kom op die 2.02 uit zoals in het diagram.
Ja maar je kan dus niet een contract afsluiten voor die prijs, dus is het gewoon niet waar.Ik heb een bestaand variabel contract met blijven loont korting en kom op die 2.02 uit zoals in het diagram.
Innova zit op 3,3 per m3 gasJa maar je kan dus niet een contract afsluiten voor die prijs, dus is het gewoon niet waar.
Niemand zit onder de €3,75 per m3 gas of €0,80 per kwh. Geen enkel nieuw contract is mogelijk voor minder dan dat.
En gewoon stug de kraan dicht laten zitten daar in Groningen en niemand die in opstand komt.

En gewoon stug de kraan dicht laten zitten daar in Groningen en niemand die in opstand komt.![]()

Waarschijnlijk verandert de prijs voor de consument helemaal niets als we die kraan nu openzetten.En gewoon stug de kraan dicht laten zitten daar in Groningen en niemand die in opstand komt.![]()
Maat die komen juist allemaal hierheen.Je kunt ondertussen beter overwinteren in een warm klimaat, goedkoper dan dit zo
Wij betalen daar ook de energierekening voor.

Dat is een keuze van het kabinet, ze zouden het goedkoper aan eigen volk kunnen verkopen.Waarschijnlijk verandert de prijs voor de consument helemaal niets als we die kraan nu openzetten.
JNou, als het echt oneindig zou zijn, dan zorgt dat wel voor het eeuwig voortbestaan van mij.![]()
Nee want duur ingekocht.Waarschijnlijk verandert de prijs voor de consument helemaal niets als we die kraan nu openzetten.
Goed idee. Ze zouden een campagne moeten starten met een goede bijpassende slogan.Dat is een keuze van het kabinet, ze zouden het goedkoper aan eigen volk kunnen verkopen.
Er is in ieder geval een overschot, dat is wel fijn.
![]()
Overheidsoverschot van 10 miljard euro in eerste halfjaar 2022
De Nederlandse overheid realiseerde in de eerste helft van 2022 een overschot van ruim 10 miljard euro. Halverwege vorig jaar was er nog een tekort van 13 miljard euro. De overheidsschuld kwam aan het eind van het eerste halfjaar van 2022 uit op 458 miljard euro, 9 miljard euro meer dan aan het...www.cbs.nl
Dat is de Kaag factor, hebben meer vrouwen last van.Volgens mij gaan we als rijk land toch 10% extra staatsschuld aan in 2022. Of lees ik de prinsjesdag stukken weer eens niet correct? Uit mijn hoofd komt er iets van 165miljard binnen en geven we bijna 180miljard uit in 2022?
De gasreserves zijn flink gevuld tegen hoge kosten, ookal pomp je er nu gratis gas bij, de prijs voor de consument zakt dan niet tot onder het plafond.Dat is een keuze van het kabinet, ze zouden het goedkoper aan eigen volk kunnen verkopen.
Of duur verkopen en de winst gebruiken om de belasting die wij betalen te verlagen.
Hoezo zouden die failliet gaan, wie kan de eindgebruiker goedkoper gas en energie leveren?Als Putin daarentegen deze winter de gaskraan vol openzet en ons overspoeld met goedkoop gas, dan gaan al die energie bedrijven failliet.