AndroidHealthClinic

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Ik heb een bestaand variabel contract met blijven loont korting en kom op die 2.02 uit zoals in het diagram.
Ja maar je kan dus niet een contract afsluiten voor die prijs, dus is het gewoon niet waar.

Niemand zit onder de €3,75 per m3 gas of €0,80 per kwh. Geen enkel nieuw contract is mogelijk voor minder dan dat.

Ja maar je kan dus niet een contract afsluiten voor die prijs, dus is het gewoon niet waar.

Niemand zit onder de €3,75 per m3 gas of €0,80 per kwh. Geen enkel nieuw contract is mogelijk voor minder dan dat.
Innova zit op 3,3 per m3 gas

En via de vastelastenbond kan je nog wel goedkopere contracten krijgen.

Laatst bewerkt:
Wat een tarieven :roflol:

Je kunt ondertussen beter overwinteren in een warm klimaat, goedkoper dan dit zo

Waarschijnlijk verandert de prijs voor de consument helemaal niets als we die kraan nu openzetten.
Dat is een keuze van het kabinet, ze zouden het goedkoper aan eigen volk kunnen verkopen.
Of duur verkopen en de winst gebruiken om de belasting die wij betalen te verlagen.

Er is in ieder geval een overschot, dat is wel fijn.

Er is in ieder geval een overschot, dat is wel fijn.

Volgens mij gaan we als rijk land toch 10% extra staatsschuld aan in 2022. Of lees ik de prinsjesdag stukken weer eens niet correct? Uit mijn hoofd komt er iets van 165miljard binnen en geven we bijna 180miljard uit in 2022?

Volgens mij gaan we als rijk land toch 10% extra staatsschuld aan in 2022. Of lees ik de prinsjesdag stukken weer eens niet correct? Uit mijn hoofd komt er iets van 165miljard binnen en geven we bijna 180miljard uit in 2022?
Dat is de Kaag factor, hebben meer vrouwen last van.

Dat is een keuze van het kabinet, ze zouden het goedkoper aan eigen volk kunnen verkopen.
Of duur verkopen en de winst gebruiken om de belasting die wij betalen te verlagen.
De gasreserves zijn flink gevuld tegen hoge kosten, ookal pomp je er nu gratis gas bij, de prijs voor de consument zakt dan niet tot onder het plafond.

Terug
Naar boven