- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Binnenkort heb je ook een tweede hypotheek nodig voor de energierekening :')
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnenkort heb je ook een tweede hypotheek nodig voor de energierekening :')
Ik kan je geruststellen, @inVorm is niet veranderd. Die was altijd al zo.Overigens is mijn collega van iemand die een beetje zijn vraagtekens had bij covid en alle maatregelen, veranderd naar een radicaal persoon. Met alle zorgwekkende praat erbij.

Met je zuignap op de bank blijven zitten en niets doen helpt natuurlijk helemaal geen f**k. Ja hoe meer mensen bewust worden en de straat opgaan hoe eerder deze corrupte wereld regering valt. Weet 100% zeker dat ze bang zijn, wij zijn namelijk met veel meer. Vive la revolution!Ik vind het goed dat je het doet maar waarom ga je demonstreren? Mijn collega gaat naar elke demonstratie waar hij heen kan. Ik ben het ook niet eens met de gang van zaken de afgelopen paar jaar. Maar wat is het nut van demonstreren? Ik neem aan dat het is om aan te tonen dat je het ergens niet mee eens bent, maar wat dan? Denk je echt dat diegene die hier de dienst hier uitmaakt het iets intereseert dat jij op het malieveld staat met een spandoek? Of een petitie tekent waar niks mee gebeurd.
Nogmaals erg goed dat je je laat horen, alleen probeer ik het nut in te zien van het demonstreren.
Overigens is mijn collega van iemand die een beetje zijn vraagtekens had bij covid en alle maatregelen, veranderd naar een radicaal persoon. Met alle zorgwekkende praat erbij. Heeft ook al enkele waarschuwingen gehad op het werk. (al is dit een beetje off topic)
Die gaan of failliet of jij gaat betalen zodat voorkomen wordt dat ze failliet gaan, heb je nl in 2008 ook gedaan voor de banken zonder dat de meeste mensen het doorhadden. Denk overgins dat ze eerst dr entree gaan verhogen om te kijken of jij het wel wilt en kan betalen.330k aan energiekosten per jaar?
Dan ben ik benieuwd wat zwembaden en spa complexen kwijt zijn per jaar.
Dat was toch dat Free the Nipple protest?Met je zuignap op de bank blijven zitten en niets doen helpt natuurlijk helemaal geen f**k. Ja hoe meer mensen bewust worden en de straat opgaan hoe eerder deze corrupte wereld regering valt. Weet 100% zeker dat ze bang zijn, wij zijn namelijk met veel meer. Vive la revolution!
![]()
Ben ik ook voor net als free the p*ssy
Verdorie, zijn wappie en schaap het weer ergens over eens.

Ja, allebei net zo dom hè.Verdorie, zijn wappie en schaap het weer ergens over eens.![]()
Dat valt vies tegen.Zou goed voor die mensen zijn om in ieder geval wat kritischer naar hun energieverbruik te kijken![]()
Volgens mij doelde @Shadow Project op de mensen die vorig jaar al €400 per maand moesten betalen.Dat valt vies tegen.
Ik verbruik nu 1500kwh en 750m3 gas. Volgens mijn energiemaatschappij is dit ongeveer 50-60% van het normale verbruik voor een vergelijkbare woning. Flink onder gemiddeld dus.
Mijn contract uit 2019 kost me €75 per maand. Dit contract loopt in oktober af.
Als ik nu een nieuw contract afsluit kost dit verbruik me €340 per maand.
Als ik naar gemiddeld verbruik zou gaan voor deze woning zou mijn energie me zo'n 500-600 per maand gaan kosten. Dat is 75-90%% van de huur.
Volgens mij doelde @Shadow Project op de mensen die vorig jaar al €400 per maand moesten betalen.
It's already getting worse.Dat valt vies tegen.
Ik verbruik nu 1500kwh en 750m3 gas. Volgens mijn energiemaatschappij is dit ongeveer 50-60% van het normale verbruik voor een vergelijkbare woning. Flink onder gemiddeld dus.
Mijn contract uit 2019 kost me €75 per maand. Dit contract loopt in oktober af.
Als ik nu een nieuw contract afsluit kost dit verbruik me €340 per maand.
Als ik naar gemiddeld verbruik zou gaan voor deze woning zou mijn energie me zo'n 500-600 per maand gaan kosten. Dat is 75-90%% van de huur.
Iedereen is dom behalve jij zeker?
Je verwart me iemand anders.
Waarom dan altijd zo negatief?Je verwart me iemand anders.
Net zo dom is trouwens feitelijk hetzelfde als net zo slim.
Nee, jij laat mij je verwarren met iemand anders.v

C'est le ton qui fait la musique, ik wens je "net niet levend" klinkt toch ook een stuk aardiger dan "val dood"?Net zo dom is trouwens feitelijk hetzelfde als net zo slim.
ik ben nou eenmaal pessimistisch van aard.
Welk artikel en wat is de ja/ja vvd/d66 hoek?Was wel interessant artikel over hoe tevredenheid met de eigen situatie en de situatie van Nederland met elkaar in verband staan. Jij zit in de ja/ja vvd/d66 hoek.
Mijn motto is ontevredenheid leidt tot vooruitgang en zelf zit ik ook niet op complimenten te wachten, geef aan wat er beter kan, of zeg gewoon niets.C'est le ton qui fait la musique, ik wens je "net niet levend" klinkt toch ook een stuk aardiger dan "val dood"?