- Waardering
- 27.821
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
#opendeurHet lullige is wel dat het alternatief van kopen huren is en dat is op de lange termijn duurder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#opendeurHet lullige is wel dat het alternatief van kopen huren is en dat is op de lange termijn duurder.
Ik ga niet in Amsterdam wonen al geef je me een gratis woning.Nu kan het nog, over 5 jaar niet meer.
Je kan natuurlijk ook buiten A’dam kijken.
Fucking absurd.Dat valt vies tegen.
Ik verbruik nu 1500kwh en 750m3 gas. Volgens mijn energiemaatschappij is dit ongeveer 50-60% van het normale verbruik voor een vergelijkbare woning. Flink onder gemiddeld dus.
Mijn contract uit 2019 kost me €75 per maand. Dit contract loopt in oktober af.
Als ik nu een nieuw contract afsluit kost dit verbruik me €340 per maand.
Als ik naar gemiddeld verbruik zou gaan voor deze woning zou mijn energie me zo'n 500-600 per maand gaan kosten. Dat is 75-90%% van de huur.
Vind ik niet, want dit gaat imo niet op voor een huis.
Je wringt je uiteindelijk in nog meer bochten om 50 jaar een vergelijkbaar huis te huren.als je het financieel niet rond krijgt op normale wijze, moet je je niet in bochten wringen om iets te willen kopen.
Waar vind je dan voor >€500k een oud aftands rijtjeshuis?Ik ga niet in Amsterdam wonen al geef je me een gratis woning.
Volgens mij snap je de strekking nietVind ik niet, want dit gaat imo niet op voor een huis.
Je wringt je uiteindelijk in nog meer bochten om 50 jaar een vergelijkbaar huis te huren.
Het probleem is vaak alleen wel dat het koophuis groter moet zijn dan het alternatieve huurhuis.
Blijkbaar niet, of jij begrijpt mij niet.
Overal in Amstelveen.Waar vind je dan voor >€500k een oud aftands rijtjeshuis?

Woongroepen en communisme.Wou men niet dat we meer aan co-housing deed?
Zal meteen ook de integratie helpen.
![]()
![]()
Ik zal overleggen of je bij ons op zolder mag.
Jij zou je DIEP moeten schamen, het laat maar weer blijken dat de algemene "body builder" een IQ van 80 heeft, als we naar jou opmerking kijken.Toen hebben we de zwakkeren en debielen beschermd.
Dat gebeurt nu ook weer, minimumloon 10% omhoog en dat geld ook voor de aow, wao, wajong, etc voor de mensen die te lui of te dom zijn om in hun eigen onderhoud te voorzien. Ook de bijstand die ze ontvangen voor wonen en zorg gaat ook omhoog.
Als je werkt krijg je niks, nergens recht op.
Je kunt beter de keet verkopen en je baan opzeggen en vrij zijn met een uitkering.
Morgen maar eens naar de voedselbank, kan ik tenminste nog een beetje terug stelen van die treurige armen.![]()
Jouw iq zal dan wel ergens in de 70 zijn, gefeliciteerd, je hebt het iq van je ouders overstegen.Jij zou je DIEP moeten schamen, het laat maar weer blijken dat de algemene "body builder" een IQ van 80 heeft, als we naar jou opmerking kijken.
Als jij denkt dat 'dat soort mensen' puur en alleen te lui of te dom zijn om in hun eigen inkomen te kunnen voorzien, zit jou iets echt goeds mis boven in.
Er zitten mensen tussen met ongeloofelijk zware ziektes die zeker WILLEN verdienen (zelfs met een hoge opleiding) maar dat simpelweg niet kunnen, om ze lui en dom te noemen is zo intens belachelijk..
Zelf heb ik interviews 'met sommige' gehad en de meeste recente was met iemand die nauwelijks nog kon zien vanwege een degenerative ziekte (wordt langzaam erger, om het makkelijk voor jou uit te leggen),
die persoon is diep ongelukkig en er is niets aan zijn situatie te doen behalve wat zekerheid kwa financiele te geven.. wat zouden we anders moeten doen? Hun laten afsterven? Wat ben jij toch leuk voor je medemens!
Je zou je echt DIEP moeten schamen (je ouders hebben jou in ieder geval geen manieren geleerd). Ga vooral zo door om het allemaal maar zo onnozel en simpel te zien, je zit goed op dit forum in ieder geval!
Ron is een bodybuilder?Jij zou je DIEP moeten schamen, het laat maar weer blijken dat de algemene "body builder" een IQ van 80 heeft, als we naar jou opmerking kijken.
Hey hey niet zo generaliseren.
Ach nee. Autoraces, asielzoekers en tata steel zijn co2 neutraalLaten we gewoon duidelijk zijn het is een kutsituatie waarin we nu verkeren en het gaat alleen maar erger worden.
De mensen die nu allemaal feestvieren in Zandvoort denken er nog niet bij na maar dit gaat niet goedkomen.
Best een klap voor detailhandel, horeca, ect. En netto houden ze daar amper iets aan over. Het is vooral de staat die er beter van wordt.
Ben het hier niet mee eens Ron en vind dit ook niet direct onderdeel van de discussie.Het gaat niet goedkomen omdat de armen en gehandicapten met hun zorg en huur en langdurige toeslagen... meer overhouden aan het eind van de maand dan het verzorgende personeel.
En voor iemand met Usher zoals hierboven beschreven, heb je toch al gauw 2 verpleegkundigen of verzorgende per dag nodig. Gaat vaak gepaard met doofheid. Dan gaat gebaren ook niet meer, kan nog met 4 handen gebaren, hand op hand gebaren detectie, en zo kan er vast nog wel een oplossing gevonden worden.
Maar wie wil er voor betalen en er niets voor terug krijgen ? Prima als je zorgvragers in je familie wilt houden, betaal dan ook maar voor het onderhoud.