MuscleMeat

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Nah... und ?
Nederland is bijna altijd van de Duitsers geweest, ik zie het probleem niet. Eerder meer lebensraum fur uns.
En klappen op een balkon, is not done, tenzij je van het koningshuis bent, of als je alleen maar een balkon hebt, dan mag dat ook wel. :D dan boeit het toch niemand wat je doet.
Habsburgers terug!

Speciaal voor Ron is de melodie van het nieuwe volkslied hetzelfde als Mercedes wint.

Nah... und ?
Nederland is bijna altijd van de Duitsers geweest, ik zie het probleem niet. Eerder meer lebensraum fur uns.
En klappen op een balkon, is not done, tenzij je van het koningshuis bent, of als je alleen maar een balkon hebt, dan mag dat ook wel. :D dan boeit het toch niemand wat je doet.
Kaalscheren moesten ze jou

Zonde om daar energie aan te verspillen in deze tijden. De gaskraan openzetten was nog nooit eerder zo duur. Als je dan ook al die tondeuses moet opladen nog...
Dat moeten we toch wel klimaat neutraal kunnen oplossen?

Animation Screaming GIF by kuhnel

Het heeft geen nut gehad dat ik voor de overbuurman bezwaar heb gemaakt, dit was dus het resultaat. 1 maand opgeschoven en verder verhoogd.

Het nieuwe prijsplafond is 1,45 per m3
en 40ct per kWh !

edit:voor gas maximaal 1200 kuub per jaar en elektriciteit maximaal 2900 kWh per jaar.

Laatst bewerkt:
Dat had de ACM niet zien aankomen. :D
Iedereen die tegen mij vertelde dat hier gelukkig wat aan gedaan werd heb ik maar meewarig aangekeken. In beginsel prima dat bedrijven zich aan de regels moeten houden, dat moeten burgers ook, nu de overheid nog. Linksom of rechtsom komt die rekening uiteindelijk toch bij de brave belasting betalende vooroverbuigende burger, dat dat nog voor mensen als een verrassing komt...

Iedereen die tegen mij vertelde dat hier gelukkig wat aan gedaan werd heb ik maar meewarig aangekeken. In beginsel prima dat bedrijven zich aan de regels moeten houden, dat moeten burgers ook, nu de overheid nog. Linksom of rechtsom komt die rekening uiteindelijk toch bij de brave belasting betalende vooroverbuigende burger, dat dat nog voor mensen als een verrassing komt...
Maar we zijn straks goedkoper uit voor meer dan ons eerst werd verteld.

Maar we zijn straks goedkoper uit voor meer dan ons eerst werd verteld.
Oud nieuws, dat had ik hierboven al vermeld. DPG spam:D

Oud nieuws, dat had ik hierboven al vermeld. DPG spam:D
Die edit had ik niet gezien.

Het is wel een realistischer verbruik en de prijsverhouding klopt ook beter. Wel zou je de ruimte voor gas en elektriciteit eigenlijk ook moeten kunnen schuiven, zeker van gas naar elektriciteit.

Top dit, stress is er nu wel af bij mij.

Terug
Naar boven