Fitness Seller

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Meteen maar gebruik maken van de toekomstige steun.

Altijd nog goedkoper dan thuis eten met de verwarming aan.
20221004_204300.jpg

Here we go again. Het coronafondszou toch een uitzondering zijn? Niet dat ik dat ooit geloofde, maar ik heb geen zin om gezamenlijk te betalen...

Jeej kunnen wij weer lappe voor alle sloebers in Europa.

Omtzigt genaaid door D66-ers, nummer "ik ben de tel allang kwijt":

Omtzigt genaaid door D66-ers, nummer "ik ben de tel allang kwijt":

Omtzicht is nog steeds in de veronderstelling dat het systeem voor hem werkt of hij doet bewust mee aan de poppenkast. Deze man heb je ook geen reed meer in de toekomst. Wel complimenten voor zijn inzet mbt de toeslag affaire.

Omtzicht is nog steeds in de veronderstelling dat het systeem voor hem werkt of hij doet bewust mee aan de poppenkast. Deze man heb je ook geen reed meer in de toekomst. Wel complimenten voor zijn inzet mbt de toeslag affaire.
Het is eerder omgekeerd, Omtzigt laat zien hoe de regering en ambtenarij bewust zand in de wielen van de democratische controle strooien.

Met de timing van informatie beweren ze met droge ogen dat ze voldoen aan de informatievoorziening.

Het is eerder omgekeerd, Omtzigt laat zien hoe de regering en ambtenarij bewust zand in de wielen van de democratische controle strooien.

Met de timing van informatie beweren ze met droge ogen dat ze voldoen aan de informatievoorziening.
Vraag is aan hem waarom hij bijna altijd met de coalitie mee stemt?

Vraag is aan hem waarom hij bijna altijd met de coalitie mee stemt?
Eigenlijk weet ik niet of dat nu nog zo is?
Toen hij nog bij het CDA zat was dit wel zo en daar had hij zijn redenen voor.

Het zou kunnen omdat de oppositie nog slechtere of geen alternatieven heeft en hij zelf nu noet echt de tijd heeft om dat er ook nog even bij te doen.

Terug
Naar boven