- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Dat is wel heel Nice, betalen we hier in be per maand als het niet al te koud is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is wel heel Nice, betalen we hier in be per maand als het niet al te koud is.
Sinds wanneer zijn Belgen een ras?
Same! In 2 maanden mijn halve jaarrekening betaald dan.Zou wel grappig zijn, mijn jaarrekening is 650 euro en nu dus 270 euro, gemiddelde maandbedrag in 2022 van 22,50![]()
![]()
'EU moet gezamenlijk geld lenen vanwege energiecrisis'
De Eurocommissarissen Thierry Breton en Paolo Gentiloni roepen in een opiniestuk op tot solidariteit tussen de EU-lidstaten.nos.nl
Here we go again. Het coronafondszou toch een uitzondering zijn? Niet dat ik dat ooit geloofde, maar ik heb geen zin om gezamenlijk te betalen...

Marokkanen zijn tegenwoordig ook een ras.
En blackas?
Mwah, het beste bier komt van brouwerij de molen.
Dat is precies de referentie.
Graag gedaan.Dat is precies de referentie.
Fijn dat je voor de kindertjes achterin de grap uitlegt.
Hoeft toch niet, echte vrienden voelen dat aan!Graag gedaan.
Als je me nog meer nodig hebt laat maar weten.
Omtzigt genaaid door D66-ers, nummer "ik ben de tel allang kwijt":
Het is eerder omgekeerd, Omtzigt laat zien hoe de regering en ambtenarij bewust zand in de wielen van de democratische controle strooien.Omtzicht is nog steeds in de veronderstelling dat het systeem voor hem werkt of hij doet bewust mee aan de poppenkast. Deze man heb je ook geen reed meer in de toekomst. Wel complimenten voor zijn inzet mbt de toeslag affaire.
Vraag is aan hem waarom hij bijna altijd met de coalitie mee stemt?Het is eerder omgekeerd, Omtzigt laat zien hoe de regering en ambtenarij bewust zand in de wielen van de democratische controle strooien.
Met de timing van informatie beweren ze met droge ogen dat ze voldoen aan de informatievoorziening.
Omtzigt genaaid door D66-ers, nummer "ik ben de tel allang kwijt":
Laagste salarisschaal in de metaalfabriek.
Eigenlijk weet ik niet of dat nu nog zo is?Vraag is aan hem waarom hij bijna altijd met de coalitie mee stemt?