Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst zien...Maar we zijn straks goedkoper uit voor meer dan ons eerst werd verteld.
![]()
Energierekening bij gemiddeld gebruik wordt maximaal 241 euro, komende maand al vergoeding
Een huishouden dat een gemiddelde hoeveelheid gas en elektriciteit verbruikt, is straks zo'n 241 euro per maand kwijt. Het kabinet trekt extra geld uit om de hoge energierekening van burgers te dempen. In november en december gaat de rekening met een vast bedrag van 190 euro omlaag. Daarnaast...www.ad.nl
Daar had ik het van de week nog over. die 70ct p/kWh van 1e voorstel was echt belachelijk. Gelukkig is dat bijgesteld en het verbruik ook verhoogdDie edit had ik niet gezien.
Het is wel een realistischer verbruik en de prijsverhouding klopt ook beter. Wel zou je de ruimte voor gas en elektriciteit eigenlijk ook moeten kunnen schuiven, zeker van gas naar elektriciteit.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/huidige-energieprijzen-en-mogelijke-problematiek.433984/post-10910798Gok nog wel een van de duurste ter wereld.In ben nu wel benieuwd hoe veel duurder wij Nederlanders straks uit zijn tov van vorig jaar in verhouding tot onze buurlanden.
Dat waren we al, het gaat mij dus om de verhouding tov 1 (en 2 jaar) geleden.
Voorheen had je nog het idee dat we daar nog heel veel voor terugkregen, maar, hoewel nog steeds is Nederland één van de beste plaatsen in de wereld om je wieg te hebben staan, vraag je je af of dat niet aan het kantelen is.
Jan modaal is er de afgelopen 20 jaar weinig op vooruit gegaan, maar ik denk toch dat Nederland nogsteeds inderdaad een van de beste landen ter wereld is om als thuisland te hebben.Voorheen had je nog het idee dat we daar nog heel veel voor terugkregen, maar, hoewel nog steeds is Nederland één van de beste plaatsen in de wereld om je wieg te hebben staan, vraag ke je af of dat niet aan het kantelen is.
Als jij al naar die populistische gedachten neigt is die kanteling allang geweest.Voorheen had je nog het idee dat we daar nog heel veel voor terugkregen, maar, hoewel nog steeds is Nederland één van de beste plaatsen in de wereld om je wieg te hebben staan, vraag ke je af of dat niet aan het kantelen is.
Vooral het Toeslagenschandaal, maar ook Paars, Minister-President Mark Rutte en D66 hebben er nogal ingehakt bij mij.Als jij al naar die populistische gedachten neigt is die kanteling allang geweest.
www.rtlnieuws.nl
In de app bij elektriciteit staat al -11€ dus klopt denk ik.Krijgt echt iedereen in november en december €190 korting? Wat als je maandbedrag lager is?
![]()
Elk huishouden krijgt in november en december 190 euro korting op energierekening
Om Nederlandse huishoudens dit jaar al te helpen met de hoge energierekening ontvangen zij voor november en december een vaste korting op de energierekening van 190 euro per maand. Deze compensatie wordt verrekend via de energieleveranciers. Dat heeft het kabinet zojuist bekendgemaakt.www.rtlnieuws.nl
Dan heb je in januari nog een beetje korting over of je huurt zo'n pauper opblaas kerstman om meer kilowatts te verbranden in nov en dec.Krijgt echt iedereen in november en december €190 korting? Wat als je maandbedrag lager is?
![]()
Elk huishouden krijgt in november en december 190 euro korting op energierekening
Om Nederlandse huishoudens dit jaar al te helpen met de hoge energierekening ontvangen zij voor november en december een vaste korting op de energierekening van 190 euro per maand. Deze compensatie wordt verrekend via de energieleveranciers. Dat heeft het kabinet zojuist bekendgemaakt.www.rtlnieuws.nl

Nee.Krijgt echt iedereen in november en december €190 korting? Wat als je maandbedrag lager is?
![]()
Ja ze vergeten de Belgen weer
Jullie krijgen al goedkoop gas van ons
.Zou wel grappig zijn, mijn jaarrekening is 650 euro en nu dus 270 euro, gemiddelde maandbedrag in 2022 van 22,50Krijgt echt iedereen in november en december €190 korting? Wat als je maandbedrag lager is?
![]()

Racisme, verbaast me niks komende van @Steks .
Srs gas en stroom samen?Zou wel grappig zijn, mijn jaarrekening is 650 euro en nu dus 270 euro, gemiddelde maandbedrag in 2022 van 22,50![]()
Ja