XXL Nutrition

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

• Like
Waarderingen: Pren

Wel ironisch dat een NAVO land zoveel geld kan verdienen omdat putin met de kraan speelt.
Kijken wie er sterker/rijker uit gaat komen.

Wel mooi om te zien dat Noorwegen de inkomsten voor het land gebruikt ipv voor een select groepje vriendjes van de baas.

En hoeveel laat Noorwegen onbenut in de grond zitten? Dat zou je met elkaar moeten vergelijken.

Dan moet je ook de grondsoort gaan vergelijken, bevolkingsdichtheid, impact van gaswinning etc. etc.
Je gaat nooit het volledige plaatje waterdicht kunnen vergelijken dat het sluitend is.

Dan moet je ook de grondsoort gaan vergelijken, bevolkingsdichtheid, impact van gaswinning etc. etc.
Je gaat nooit het volledige plaatje waterdicht kunnen vergelijken dat het sluitend is.
Als Henk nou gewoon voor beide landen aangeeft wat ze in de grond laten zitten en wat ze verdienen is het gelijk helder. Dat hij dat doet geeft mij het gevoel dat de werkelijkheid anders is dan hij doet vermoeden.

Als Henk nou gewoon voor beide landen aangeeft wat ze in de grond laten zitten en wat ze verdienen is het gelijk helder. Dat hij dat doet geeft mij het gevoel dat de werkelijkheid anders is dan hij doet vermoeden.

Dan heb je slechts een klein deel van het totaalplaatje, m.i. kun je daar weinig mee.

Zo probeert ie zieltjes te winnen

Ik ben wel benieuwd, wat is jullie passief energieverbruik? Ik kwam op 2.25kwh toen ik op vakantie was.

Ik heb toen geen apparaten echt uit het stopcontact gehaald of extra uitgezet ect.

Screenshot_20221008-103459_Samsung Internet.jpg

Begint toch een aardig hoofdpijn dossier te worden voor Murica…

Ik ben wel benieuwd, wat is jullie passief energieverbruik? Ik kwam op 2.25kwh toen ik op vakantie was.

Ik heb toen geen apparaten echt uit het stopcontact gehaald of extra uitgezet ect.

Screenshot_20221008-103459_Samsung Internet.jpg
Mocht je bij Ziggo zitten loont het wel die mediabox standaard uit te zetten, want wat die verbruikt in standby-modus is absurd.

Willen we meer of minder bemoeienis van onze overheid? :emo:

1665479534428.png

Terug
Naar boven