- Waardering
- 12.184
Van de paar stemmingen die ik (hier) voorbij heb zien komen viel me wel op dat hij sinds hij voor zichzelf is begonnen meer naar z'n geweten stemt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van de paar stemmingen die ik (hier) voorbij heb zien komen viel me wel op dat hij sinds hij voor zichzelf is begonnen meer naar z'n geweten stemt.
Vergelijk liever wat Noorwegen met dat geld doet en gedaan heeft tov Nederland.En hoeveel laat Noorwegen onbenut in de grond zitten? Dat zou je met elkaar moeten vergelijken.
En waarom ze daar zo rijk zijn.Vergelijk liever wat Noorwegen met dat geld doet en gedaan heeft tov Nederland.
Kan ook, ik geef alleen aan dat Henk klepels met tangen aan het vergelijken is.Vergelijk liever wat Noorwegen met dat geld doet en gedaan heeft tov Nederland.
En hoeveel laat Noorwegen onbenut in de grond zitten? Dat zou je met elkaar moeten vergelijken.
Als Henk nou gewoon voor beide landen aangeeft wat ze in de grond laten zitten en wat ze verdienen is het gelijk helder. Dat hij dat doet geeft mij het gevoel dat de werkelijkheid anders is dan hij doet vermoeden.Dan moet je ook de grondsoort gaan vergelijken, bevolkingsdichtheid, impact van gaswinning etc. etc.
Je gaat nooit het volledige plaatje waterdicht kunnen vergelijken dat het sluitend is.
Als Henk nou gewoon voor beide landen aangeeft wat ze in de grond laten zitten en wat ze verdienen is het gelijk helder. Dat hij dat doet geeft mij het gevoel dat de werkelijkheid anders is dan hij doet vermoeden.
Meer dan wat hij zegt, met zijn uitspraak kan je namelijk helemaal niets.Dan heb je slechts een klein deel van het totaalplaatje, m.i. kun je daar weinig mee.
Meer dan wat hij zegt, met zijn uitspraak kan je namelijk helemaal niets.

Ik meet dat niet, hou dat niet bij.Ik ben wel benieuwd, wat is jullie passief energieverbruik? Ik kwam op 2.25kwh toen ik op vakantie was.
Ik heb toen geen apparaten echt uit het stopcontact gehaald of extra uitgezet ect.
Mocht je bij Ziggo zitten loont het wel die mediabox standaard uit te zetten, want wat die verbruikt in standby-modus is absurd.Ik ben wel benieuwd, wat is jullie passief energieverbruik? Ik kwam op 2.25kwh toen ik op vakantie was.
Ik heb toen geen apparaten echt uit het stopcontact gehaald of extra uitgezet ect.
![]()