XXL Nutrition

huisdier bodybuilder

Dan zal ik wel een simpele molosser hebben :D .. de mijne is helemaal weg van balletjes en vooral van stokken. hij vindt zwemmen te gek maar niet zonder stokken.
ik dacht in eerste instantie dat het was omdat ie jong was maar hij is inmiddels bijna vier en blijft het een feest vinden.

Over honden buiten heb ik een andere mening. Het kan zeker en is zeker niet slecht maar wat betreft een molosser vind ik het niet zo'n goed plan aangezien het een hond is die enorm graag bij z'n familie is.

Ik ben ook geen voorstander van honden buiten, maar het kan wel. Het is in sommige gevallen ook praktisch.
Wat je hond en zijn balletjes betreft, is het ook niet helemaal zo zwart-wit in de meeste gevallen. Die van mij speelt ook veel met mij en een leuke stuiterbal. Die van mij gaat alleen soms achter een stok aan. Als ie geen zin heeft, heb ik pech.:D

@Roy Prachtige kat, zeg!

haha mooi man super interessant dit, post vooral zo veel mogelijk foto's, kan er geen genoeg van krijgen!
Zo'n beestje in huis hebben lijkt me wel strak, heeft iets magisch imo.
Een kat mee onder de douche daar valt mijn mond echt van open, onvoorstel baar dat dat mogelijk is!

Ok zal ik doen als ik er weer een paar mooie foto's van kan maken (als ze stil zit).
Vandaag heeft ze in een volle wasbak van de keuken laten zien dat ze water dus echt super vind!

En daar komt deze nog bij, gisteren bij ons in huis gekomen. Nala, een Bengaalse poes. Een Bengaal is een kruising tussen wilde Bengaals tijgerkatten en gedomesticeerde katten waaronder huiskatten, maar ook raskatten als de Siamees en Burmees. Heb er een mooie stamboom bij en het is een ex-show poes van 2 jaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

prachtig beestje bro;)

En daar komt deze nog bij, gisteren bij ons in huis gekomen. Nala, een Bengaalse poes. Een Bengaal is een kruising tussen wilde Bengaals tijgerkatten en gedomesticeerde katten waaronder huiskatten, maar ook raskatten als de Siamees en Burmees. Heb er een mooie stamboom bij en het is een ex-show poes van 2 jaar.

schittrend dier!!!en die ogen:eek: :clap:

wow, echt knap man, zo wil ik er ooit ook een !!

• Topic Starter Topic Starter
echt ongelooflijk man, elke keer als ik m weer zie zit ik wel weer 10 minuuten te staren, die kat is echt super bro!

die combinatie van die tijger kleuren met die vel groene ogen, prachtig !

nog nooit eerder gezien zo iets.

****ing hell, betoverend kopje man!
echt wat een super kat, ook met die bijpassende mand er zo bij :rocker:

die 2e foto van boven is een prijswinnaar, kan je echt zien dat het nog een beetje een roofdiertje is.
blijft mooi man dit...

keep 'm comming

prachtig dier heb je roy, bijpassende mand is helemaal master

Ok zal ik doen als ik er weer een paar mooie foto's van kan maken (als ze stil zit).
Vandaag heeft ze in een volle wasbak van de keuken laten zien dat ze water dus echt super vind!

Één prangende vraag heb ik nog. Ze leeft samen met twee andere katten, maar, kan ze ook samenleven met honden (en konijnen die in een hok zitten zonder het hok te slopen)? ???

Laatst bewerkt:
Niemand met een bull-terrier?Die mis ik eigenlijk nog:D

Prachtig dier zeg!

Laat je um ook buiten??

Dankjewel!

We zijn bezig om een kattenren te bouwen. Ik bouw aan een tuinhuisje een verblijf voor de katten, waar ze in kunnen klimmen e.d. en als het slecht weer is, binnen kunnen zitten. Ik ben ook bezig met een nieuwe schutting in de tuin, waar ik speciaal kattenschrikdraad ( laag voltage, puur voor de schrik) ga spannen, zodat er geen andere katten in de tuin kunnen komen en die van mij andere mensen niet tot last zijn.

@MightyDuck:

Ik merk dat ze mijn andere katten flink uitdaagt. Hoe bepaalde andere dieren hierop reageren weet ik niet. De een laat het toe, de ander zint het totaal niet. Als je zo'n dier aanschaft zorg dan dat je een soort koopcontract afsluit, waarbij je het dier op proef een tijdje in huis kan nemen. Mocht het dan niet gaan, bezorgt je dat iig geen hoop ellende.

kom op man post nog een paar van die pracht foto's

blijft vet, zo in de natuur helemaal.

ik begin er serieus over te denken om ook 1 aan te schaffen.

Super mooi dier idd!:cool:

Ok paar foto's van onze kat, heb deze al eens eerder gepost volgens mij:

Haha is altijd zo vet als hij op zijn kont gaat zitten. Binnenkort ff paar vette pics maken hoe hij er nu uit ziet, stukje groter en zwaarder.

:D Die van jou heeft een goed leven zo te zien!! Mooi beest hoor!!

Haha idd, wat een vetz*k:D 1 van onze katten, een siamees is ook een vetz*k:o

Terug
Naar boven