XXL Nutrition

huisdier bodybuilder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mr Bojingles..me huiskroko die gevoerd wordt door me pa :D

Anatolische herder lijkt wel een beetje op de Kangal. Dat is ook een prachtig beessie.
Deze kun je ook veel vinden op [Link niet meer beschikbaar] .

@Mikki Je kunt hier misschien ook wel wat meer foto's vinden van Newfoundlanders.

turkse herder = anatolishe herder = kangal = karabash

GALIUS: amerikaanse staffordshire terrier. LET OP: koop nooit een stafford ZONDER stamboom!!!

• Topic Starter Topic Starter
wat voor hond is dit?

Heb zelf trouwens een fret, erg leuk diertje.
Is enorm speels, kan dansen als een gek, bijt niet en ondanks wat er verteld wordt, ze stinken helemaal niet, heeft veel minder geurhinder als een hamster of hond.
Naar het schijnt zouden ze zelfs goed muizen en ratten jagen

dat is mijn levende passie, en 100% met stamboom! of course

Mijn vriendje en vriendinnetje: Bordeaux & Am. Staff.

IMG_2406.jpg

P1010040.jpg

Ik post bijna nooit wat.. Post is gekopieerd van Fitnessnet.nl..
Hierbij mijn monsters ;)

Max en Lizzy samen op de bank (vond het een leuke foto met de rook :))

MaxLizyyBank.jpg

Samen in de zon liggen:

MaxLizzyindezon.jpg

Samen slapen:

MaxLizyyKussenslapen.jpg

En dit gebeurt er als ons "prinsesje" wakker wordt:

Lizzywakker1.jpg

Lizzywakker2.jpg

Lizzywakker3.jpg

Lizzyoptafel.jpg

2 mooie foto's van Max in stand:
2.jpg

7.jpg

En zo is het wel weer genoeg!
Maxkop.jpg

meer meer!
super beesten, vooral die pup die net wakker wordt.
lijkt veel op die van mij maar dan met oortjes.

Ja, zag de gelijkenis ook wel. Is jouw kleine amerikaans? Max en Lizzy zijn allebei Staffiebull..

GALIUS: amerikaanse staffordshire terrier. LET OP: koop nooit een stafford ZONDER stamboom!!!

hehehe:D in belgie heb je die shit allemaal niet,hier houden wij alles wat niet mag in nederland,van engelse staff tot amerikaanse staff en van razorsedge tot rednose pitbulls,belgie is een paradijs voor hondenliefhebbers;)

hehehe in belgie heb je die shit allemaal niet,hier houden wij alles wat niet mag in nederland,van engelse staff tot amerikaanse staff en van razorsedge tot rednose pitbulls,belgie is een paradijs voor hondenliefhebbers

hardstikke stoer zeker van die mong*len die met 2 fila honden lopen en dan toevallig per ongeluk een andere hond tegen komen. De Fila honden blijven staan, de man kan natuurlijk nooit 2 van die honden tegen gehouden. conclusie een dode hond, baasje van de fila honden zegt: "Dat doen ze anders nooit, ze spelen altijd zo lief met elkaar".

Echt een hekel aan zulke mensen, altijd een feest om te zien als er zo'n mafkees uit Argentinie of een Europeaan in tranen is omdat z'n stoere vecht hond buiten moest slapen van een hotel eigenaar in Guatamala en gedood is door een Jaguar.

Waar slaat dit nu weer op?? Jij snapt er echt weing van gozert!!
??? ???

Ik heb het ook meegemaakt dat zon pitbull een kat aan viel voor me neus en die kat had kittens zitten binnen en kon geen kant op.. Kat was van een kennis van ons, na 2 happen in zn rug was het al ver over :( :(

Terug
Naar boven