- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
GALIUS: amerikaanse staffordshire terrier. LET OP: koop nooit een stafford ZONDER stamboom!!!
Met 18k gold plated koningsketting

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GALIUS: amerikaanse staffordshire terrier. LET OP: koop nooit een stafford ZONDER stamboom!!!

hardstikke stoer zeker van die mong*len die met 2 fila honden lopen en dan toevallig per ongeluk een andere hond tegen komen. De Fila honden blijven staan, de man kan natuurlijk nooit 2 van die honden tegen gehouden. conclusie een dode hond, baasje van de fila honden zegt: "Dat doen ze anders nooit, ze spelen altijd zo lief met elkaar".
Echt een hekel aan zulke mensen, altijd een feest om te zien als er zo'n mafkees uit Argentinie of een Europeaan in tranen is omdat z'n stoere vecht hond buiten moest slapen van een hotel eigenaar in Guatamala en gedood is door een Jaguar.
wat zijn fila honden?rest van de tekst snap ik niet...heb ik iets gemist
wat zijn fila honden?rest van de tekst snap ik niet...heb ik iets gemist
![]()
Er is maar 1 hond de vetste en dat is die van Pipo. 80kg schoon aan de haak![]()
Test-addict hahah

@Silva: Ik ben het volledig met je eens hoor als je zegt dat mensen hun hond(en) onder controle moeten kunnen houden.
Hoe stoer mijn "vechthonden" ook kunnen zijn (LOL).. buiten slapen doen ze niet.
Niet tegen jou, maar waar ik me zeker aan stoor is de vooroordelen die mensen over je honden hebben. Kom maar eens een dagje op bezoek en je zult zien dat het hartstikke lieve beesten zijn die geen mens kwaad doen.
Mooie site: The Pit Bull Problem

@Silva: Ik ben het volledig met je eens hoor als je zegt dat mensen hun hond(en) onder controle moeten kunnen houden.
Hoe stoer mijn "vechthonden" ook kunnen zijn (LOL).. buiten slapen doen ze niet.
Niet tegen jou, maar waar ik me zeker aan stoor is de vooroordelen die mensen over je honden hebben. Kom maar eens een dagje op bezoek en je zult zien dat het hartstikke lieve beesten zijn die geen mens kwaad doen.

hardstikke stoer zeker van die mong*len die met 2 fila honden lopen en dan toevallig per ongeluk een andere hond tegen komen. De Fila honden blijven staan, de man kan natuurlijk nooit 2 van die honden tegen gehouden. conclusie een dode hond, baasje van de fila honden zegt: "Dat doen ze anders nooit, ze spelen altijd zo lief met elkaar".
Echt een hekel aan zulke mensen, altijd een feest om te zien als er zo'n mafkees uit Argentinie of een Europeaan in tranen is omdat z'n stoere vecht hond buiten moest slapen van een hotel eigenaar in Guatamala en gedood is door een Jaguar.

Zijn die mastino's zo gevaarlijk dan robert? Ik had kennisen met twee van die logzakken, van die beesten die voor 5 honden genoeg vel bij zich hebben. Werden wel gebruikt voor gevechten vroeger begreep ik, maar volgens mijn zijn ze zo laks en sloom als dikke stront in de winter.
Mighty,
wat dat betreft heb je helemaal gelijk. Max is bijvoorbeeld niet echt een "pittige" hond wat een stafford wel hoort te zijn, hij is een beetje sloom en een echte goedzak. Lizzy heeft wat dat aangaat veel meer het stafford-karakter. Pittig, maar waarschijnlijk heb je nog nooit zo'n aanhankelijk en knuffelbaar hondje gezien...