Fitness Seller

huisdier bodybuilder

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Lilacpoint & foreign white siamezen..........übercoole verpakking van superintelligente en sociale katten. Nu nog een Seychellois en een klassieke Thai, dan is mijn verzameling wel compleet.......vier kinderen plus vier katten, is wel genoeg :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3 van mijn 4 valkparkieten.

Ik post geen foto's van mijn honden...heb ze niet gekocht om te showen :rolleyes:

Ik post geen foto's van mijn honden...heb ze niet gekocht om te showen :rolleyes:

Mja bro het is nou ook niet echt een hond waar je mee te koop loopt he...

ugly_sam.jpg

Yep, vond het een beetje raar om er bijvoorbeeld een geel valkje tussen te zetten of een witte. Zijn overigens wel drie mannetjes en 1 vrouwtje. Maar dat vrouwtje vind een gangrape wel best :D

!!ATTENTION!

Hoe kan ik mammatje ervan overtuigen om een hond te nemen?

Ik wil iig een bullmastiff of een mastino (na het lezen van die sites nadat mighty de naam paaste) of een boerboel...

Laatst bewerkt:
!!ATTENTION!

Hoe kan ik mijn mammatje overtuigen dat ze het goed vindt om een hond te nemen?

Ik wil iig een bullmastiff of een mastino (na het lezen van die sites nadat mighty de naam paaste) of een boerboel...

geef haar een kluifje en ze is helemaal om :D

!!ATTENTION!

Hoe kan ik mammatje ervan overtuigen om een hond te nemen?

Sorry, maar een bullmastiff is niet echt een hond om mee samen te wonen als je ouders hebt die honden maar niks vinden. Ik zou zeggen, wacht ermee totdat je op jezelf woont en verdiep je eerst in deze honden. Het zijn geen makkelijke beesten en kunnen aardig eenkennig zijn.

Sorry, maar een bullmastiff is niet echt een hond om mee samen te wonen als je ouders hebt die honden maar niks vinden. Ik zou zeggen, wacht ermee totdat je op jezelf woont en verdiep je eerst in deze honden. Het zijn geen makkelijke beesten en kunnen aardig eenkennig zijn.

ik weet nog wel een leuke hond, hij kan ook de afwas doen stofzuigen brengt de kinderen naar school doet je moeder een pleziertje enz

hij luister naar de naar RobertHosper :roflol:

@Silva: Ik ben het volledig met je eens hoor als je zegt dat mensen hun hond(en) onder controle moeten kunnen houden.

Hoe stoer mijn "vechthonden" ook kunnen zijn (LOL).. buiten slapen doen ze niet. :)

Niet tegen jou, maar waar ik me zeker aan stoor is de vooroordelen die mensen over je honden hebben. Kom maar eens een dagje op bezoek en je zult zien dat het hartstikke lieve beesten zijn die geen mens kwaad doen.

Mooie site: The Pit Bull Problem

word!

Mjah... daarom doe ik het idd niet. Ik zou wel willen om een bullmastiff/boerboel/mastino Napoletano te kopen en dan een hele grote hondenhok te bouwen met verwarming (gewoon een electrische kachel achter een schot in het hok).

Maar dat vindt mijn ma weer zielig voor het hondje.
Denk wel dat ik een jack russel oid binnen mag houden, maar dat soort honden heb ik geen reet aan.
Toch maar ff paar jaar wachten.

ik heb 3 honden

5 honderd koi's . 20 kippen en 1 b*ch

Mjah... daarom doe ik het idd niet. Ik zou wel willen om een bullmastiff/boerboel/mastino Napoletano te kopen en dan een hele grote hondenhok te bouwen met verwarming (gewoon een electrische kachel achter een schot in het hok).

Maar dat vindt mijn ma weer zielig voor het hondje.
Denk wel dat ik een jack russel oid binnen mag houden, maar dat soort honden heb ik geen reet aan.
Toch maar ff paar jaar wachten.

Jack Russel is ook een leuke en mooie hond, maar wel heel druk en ze kunnen ook behoorlijk sloperig worden, wanneer je ze met teveel energie alleen thuis laat.;)
Bullmastiff is een grote, rustige hond, waar je weinig last mee hebt, maar dan moet je er wel voor zorgen, dat je de baas bent. Zoals al gezegd, moet je je goed verdiepen in het ras en probeer ook veel over het gedrag van honden en trainingsmethoden-/technieken, die je kunt toepassen.
Mocht je er een hebben, ga dan zeker naar een cursus-training voor gehoorzaamheid.

Jack Russel is ook een leuke en mooie hond, maar wel heel druk en ze kunnen ook behoorlijk sloperig worden, wanneer je ze met teveel energie alleen thuis laat.;)
Bullmastiff is een grote, rustige hond, waar je weinig last mee hebt, maar dan moet je er wel voor zorgen, dat je de baas bent. Zoals al gezegd, moet je je goed verdiepen in het ras en probeer ook veel over het gedrag van honden en trainingsmethoden-/technieken, die je kunt toepassen.
Mocht je er een hebben, ga dan zeker naar een cursus-training voor gehoorzaamheid.

Jack russels en dat soort beestjes trekken mij totaal niet... Ik wil zelf groot zijn, dus moet mijn hond dat ook zijn :D Lekker met halve boomstronken gooien die hij dan weer lief terugbrengt, dat soort dingetjes.
Maar ik zal me zeker verdiepen voordat ik het ga kopen, heb al heel veel info van ries, had ook een molosser eerst.

Weet je toevallig of zo'n bullmastiff/boerboel/mastino het hele jaar door buiten kan pitten? (wel beetje verwarmd, niet dat het -10 is daar binnen)

niet m'n eigen hond op de foto, maar wij hebben dus een rhodesian ridgeback.. hartstikke lieve en mooie diertjes!

ridgeback.jpg

dit is ook zo leuk.. kop schuin en dan vragend aankijken
1rodesuianscheda5.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pups
rhodesian_ridgeback_a_pups_.jpg

Dat zijn mooie honden! Zou ik ook wel willen.

Jack russels en dat soort beestjes trekken mij totaal niet... Ik wil zelf groot zijn, dus moet mijn hond dat ook zijn :D Lekker met halve boomstronken gooien die hij dan weer lief terugbrengt, dat soort dingetjes.
Maar ik zal me zeker verdiepen voordat ik het ga kopen, heb al heel veel info van ries, had ook een molosser eerst.

Weet je toevallig of zo'n bullmastiff/boerboel/mastino het hele jaar door buiten kan pitten? (wel beetje verwarmd, niet dat het -10 is daar binnen)

Elke hond kan buiten verblijven. Je hoeft zijn buitenverblijf niet te verwarmen, maar je moet er wel voor zorgen, dat de hond kan schuilen/zich terug kan trekken. Het mooiste is een kennel met een binnen en buiten verblijf. Verwarming zou ik niet doen, want dat kost ten eerste heel veel geld en is niet perse beter voor de hond. Je kunt dan beter wat lekkere kussens/dekens neer leggen in zijn binnenverblijf.
Hou er wel rekening mee, dat je hond wel meer gaat ruiken, wanneer je hem buiten houdt.
Overigens hebben de meeste Molossers een redelijk ontwikkelde eigen wil, dus ze zijn eigenwijs. Als jij dus een balletje weg gooit, zal hij hem heel misschien de eerste keer voor je halen, omdat hij denkt, dat je het leuk vindt.
De 2e of 3e keer kun je het balletje zelf gaan halen, want daar ziet hij echt het nut niet van in.

@IJser "Pronkruggen" zijn ook hele mooie honden. Je zult wel veel lopen/fietsen met je hond, denk ik.;)

Terug
Naar boven