- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik post geen foto's van mijn honden...heb ze niet gekocht om te showen![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3 van mijn 4 valkparkieten.
Mja bro het is nou ook niet echt een hond waar je mee te koop loopt he...
[Link niet meer beschikbaar]

!!ATTENTION!
Hoe kan ik mijn mammatje overtuigen dat ze het goed vindt om een hond te nemen?
Ik wil iig een bullmastiff of een mastino (na het lezen van die sites nadat mighty de naam paaste) of een boerboel...

!!ATTENTION!
Hoe kan ik mammatje ervan overtuigen om een hond te nemen?
Ik wil iig een bullmastiff of een mastino (na het lezen van die sites nadat mighty de naam paaste) of een boerboel...
Sorry, maar een bullmastiff is niet echt een hond om mee samen te wonen als je ouders hebt die honden maar niks vinden. Ik zou zeggen, wacht ermee totdat je op jezelf woont en verdiep je eerst in deze honden. Het zijn geen makkelijke beesten en kunnen aardig eenkennig zijn.

@Silva: Ik ben het volledig met je eens hoor als je zegt dat mensen hun hond(en) onder controle moeten kunnen houden.
Hoe stoer mijn "vechthonden" ook kunnen zijn (LOL).. buiten slapen doen ze niet.
Niet tegen jou, maar waar ik me zeker aan stoor is de vooroordelen die mensen over je honden hebben. Kom maar eens een dagje op bezoek en je zult zien dat het hartstikke lieve beesten zijn die geen mens kwaad doen.
Mooie site: The Pit Bull Problem
Sorry, maar een bullmastiff is niet echt een hond om mee samen te wonen als je ouders hebt die honden maar niks vinden. Ik zou zeggen, wacht ermee totdat je op jezelf woont en verdiep je eerst in deze honden. Het zijn geen makkelijke beesten en kunnen aardig eenkennig zijn.
ik weet nog wel een leuke hond, hij kan ook de afwas doen stofzuigen brengt de kinderen naar school doet je moeder een pleziertje enz
hij luister naar de naar RobertHosper![]()

Mjah... daarom doe ik het idd niet. Ik zou wel willen om een bullmastiff/boerboel/mastino Napoletano te kopen en dan een hele grote hondenhok te bouwen met verwarming (gewoon een electrische kachel achter een schot in het hok).
Maar dat vindt mijn ma weer zielig voor het hondje.
Denk wel dat ik een jack russel oid binnen mag houden, maar dat soort honden heb ik geen reet aan.
Toch maar ff paar jaar wachten.
Jack Russel is ook een leuke en mooie hond, maar wel heel druk en ze kunnen ook behoorlijk sloperig worden, wanneer je ze met teveel energie alleen thuis laat.![]()
Bullmastiff is een grote, rustige hond, waar je weinig last mee hebt, maar dan moet je er wel voor zorgen, dat je de baas bent. Zoals al gezegd, moet je je goed verdiepen in het ras en probeer ook veel over het gedrag van honden en trainingsmethoden-/technieken, die je kunt toepassen.
Mocht je er een hebben, ga dan zeker naar een cursus-training voor gehoorzaamheid.
Lekker met halve boomstronken gooien die hij dan weer lief terugbrengt, dat soort dingetjes.Jack russels en dat soort beestjes trekken mij totaal niet... Ik wil zelf groot zijn, dus moet mijn hond dat ook zijnLekker met halve boomstronken gooien die hij dan weer lief terugbrengt, dat soort dingetjes.
Maar ik zal me zeker verdiepen voordat ik het ga kopen, heb al heel veel info van ries, had ook een molosser eerst.
Weet je toevallig of zo'n bullmastiff/boerboel/mastino het hele jaar door buiten kan pitten? (wel beetje verwarmd, niet dat het -10 is daar binnen)