Fitness Seller

hulp aub met vetverbranding

giacomo666

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
77kg
Vetpercentage
14%
Beste mensen ben nieuw op dit forum en zit met een paar vraagjes...
Ben al 10 jaar bezig met sport maar lig nu al 1.5 jaar stil en zou graag terug willen sporten maar zit met een buikje en wil er zo snel mogelijk vanaf :-) Heb van een vriend clenbuterol gekregen van generic supplements en ik vroeg me af als het verstandig is om met dit produkt de zin in het sporten terug aan te wakkeren en natuurlijk van het buikje af te geraken... Zijn er veel nadelen bij clenbuterol gebruik?

alvast bedankt...

Clenbuterol is geen snoepgoed waar je zomaar mee start. Je wilt toch wel rekening houden met de halfwaardetijd van het spul en ook verzadiging van de receptoren welke je aanspreekt bij deze vorm van ondersteuning.

Even afhankelijk van je ervaring etc. Zou ik eerst eens beginnen met voeding onder de loep te nemen en cardio op de nuchtere ochtend maag te introduceren. Beste moment van de dag voor cardio, en op de korte termijn levert dit ook goede resultaten.

Er kunnen aardige nadelen kleven aan Glen.

Maar zet de vraag even in de AAS sectie, Glen valt onder de AAS en andere verboden middelen.
Je zal daar ook meer en beter advies krijgen mbt gebruik en doseringen.

• Topic Starter Topic Starter
Mannen bedankt voor de info kga eerst eens proberen met een degelijk dieet en wat cardio want na wat ik gelezen heb is het toch niet zo een onschuldig produkt... greetz

Terug
Naar boven