Fitness Seller

hulp bij aanpassen voedingsschema

dennisl

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
87kg
hallo, ik volg nu al een maand of 3 dit voedingsschema maar kom niet echt aan, mijn doel is " clean bulk" ik wil graag aankomen maar proberen niet teveel vet aan te komen, ik train nu 4 jaar waarvan minimaal 2 jaar serieus met naar mijn gevoel een redelijk eetpatroon maar heb toch moeite met aankomen en groei naar mijn gevoel bijna niet tot niet.

ik ben 1.83 en weeg 81.7 kilo met een vetpercentage (maand geleden van 11,5%)

mijn voedingsschema ziet er momenteel als volgt uit:

smorgens 6 uur : 1 eiwitshake met water en 50 g brinta + 2 sneetjes bruin brood met stroop

9:00 4 sneetjes bruin, 2 met kipfilet en 2 met stroop en 100 gram kip

11:00 banaan (hier zo ik mischien wat eiwitten aan toe moeten voegen maar weet niet goed wat aangezien dit een koffiepauze is en ik eigelijk niet uitgebreid kan gaan eten)

12:30 4 sneetjes bruin 2 met kipfilet 2 met pindakaas 2 gekookte eieren en 250 gram franse kwark 1 stuk fruit

14:30 2 plakjes ontbijtkoek en een eiwitshake

17:30 avondeten, dit heb ik niet aangepast aan het fitness maar bestaat meestal uit wraps, pasta met zalm en spinazie, pasta, rijst of aardappels

19:00 trainen

een half uurtje na de training eet ik 100 gr rijst met 100 g kip
dit is meestal rond 21:00

22:00/22:30 250 g kwark voor het slapen gaan

mijn trainingschema zit er sinds deze week zo uit

ma: borst met triceps
di: rug en biceps
wo: schouders en benen
do: borst met triceps
vr:rug en biceps

ma/wo/vr na training buik erbij

mijn oude schema dat ik volgende toen ik dit eetschema deed was:

ma/do borst rug
di/vr biceps triceps
do schouders benen

graag jullie advies voor aanpassingen op dit voedinsschema, ik zou het liefste een warme pasta maaltijd eten om 12:30 en die maaltijd verdelen ov er de maaltijd van 11 uur en half 3 maar dit is wel wat moeilijk i.v.m werk op locatie.