Slotje a.u.b.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeda me vraag niet beantwoord na zo lang verhaal, wil je alleen je buik gaan trainen?

Ja, de rest van me lichaam is oké dankzij gewoon bewegen in dagelijks leven![]()

Nog steeda me vraag niet beantwoord na zo lang verhaal, wil je alleen je buik gaan trainen?
Nu wil ik massa van buikspieren doen toenemen. Andere spieren wil ik niet trainen, ik vind ze esthetisch goed zoals ze zijn.
ik vind weinig informatie over hoeveel tijd ik tussen een workout van dit type moet laten. Ik weet dat je tijd moet gunnen aan je spieren om te herstellen+compenseren voor het geleden herstel .. maar hoeveel specifiek voor de buikspieren met deze 'hypertrofie' workout?
Ja, de rest van me lichaam is oké dankzij gewoon bewegen in dagelijks leven![]()
. Verder ga ik er ook altijd op gaan staan op hetzelfde moment, wat altijd na de 'workout' is ... dus dat zal dan ook wel het meest gunstige moment van de dag zijn.Ja, de rest van me lichaam is oké dankzij gewoon bewegen in dagelijks leven![]()

Dutchfitness verwijst naar hier door wanneer je een account wil maken
Ik verwachtte onderbouwde, constructieve reacties. Of op z'n minst onthouding als men niets te melden heeft..
.
.