AndroidHealthClinic

hulp bij het cutten

hefbounty

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
19%
hallo iedereen..

ik wil graag hulp bij het cutten en probeer het althans al voor 3weken, maar ik zie echt weinig verandering. hoort het zo langzaam te gaan?
De reden waarom ik het doe is omdat ik al best wel een gevormd lichaam heb want ik train nu al bijna 11 maanden.. maar de abs blijven weg onder een laagje vet best frustrerend.. ik ben 177m 75kg ongeveer 18 procent buik vet. (dacht ik) het vet zit voornamelijk alleen bij mijn buik!
Ik train 5 a 6 x per week meestal alleen kracht! anderhalf uur lang en altijd als ik begin 5 a 10minuten joggen voor ik begin..

mijn eetschema bestaat uit:

ochtend 07:00 - *3hele eieren + 1 ei alleen het eiwit. *2eetlepels havermout met melk, en een appel.

09:30 - whey perfection 1 maatschep met water + handjevol noten ongezout

12:00 - 2 sneetjes bruin brood met smeerworst/smeerkaas, 2xpeer

14:30 - whey perfection 1 maatschep met water + appel

appel en peer voor het trainen

avond eten geen rijst of aardappels meestal alleen veel groenten met kip of vis bijna 300g denk ik

voor het slapen gaan nog een zak doritos cheese en een magere kwark..

*141,32 vet,
*299,35 kolhy
*219,22 eiwit
*3265 cal krijg ik binnen volgens een telefoon app genaamd fatsecret

hopelijk kan iemand mij vertellen wat ik fout/goed doe en wat ik kan verbeteren e.v.t.

mvg, arnold

Je eet te veel.

Cardio bijvoegen of kcal verlagen.

Een cutschema dat dagelijks een zak chips bevat.
Is dit het echte leven?

Als je nou gewoon een klein bakje chips eet en die Whey perfection vervangt door een fatsoenlijke shake dan denk ik dat je al heel wat meer progressie zal boeken.

• Like
Waarderingen: Ot92
Jij eet veel te veel. Ik ben 1m 90 en 82 kg en ben aan het cutten op 2100 kcal. Je moet dringend je onderhoud berekenen en daar 500 kcal onder zitten