hefbounty
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 19%
hallo iedereen..
ik wil graag hulp bij het cutten en probeer het althans al voor 3weken, maar ik zie echt weinig verandering. hoort het zo langzaam te gaan?
De reden waarom ik het doe is omdat ik al best wel een gevormd lichaam heb want ik train nu al bijna 11 maanden.. maar de abs blijven weg onder een laagje vet best frustrerend.. ik ben 177m 75kg ongeveer 18 procent buik vet. (dacht ik) het vet zit voornamelijk alleen bij mijn buik!
Ik train 5 a 6 x per week meestal alleen kracht! anderhalf uur lang en altijd als ik begin 5 a 10minuten joggen voor ik begin..
mijn eetschema bestaat uit:
ochtend 07:00 - *3hele eieren + 1 ei alleen het eiwit. *2eetlepels havermout met melk, en een appel.
09:30 - whey perfection 1 maatschep met water + handjevol noten ongezout
12:00 - 2 sneetjes bruin brood met smeerworst/smeerkaas, 2xpeer
14:30 - whey perfection 1 maatschep met water + appel
appel en peer voor het trainen
avond eten geen rijst of aardappels meestal alleen veel groenten met kip of vis bijna 300g denk ik
voor het slapen gaan nog een zak doritos cheese en een magere kwark..
*141,32 vet,
*299,35 kolhy
*219,22 eiwit
*3265 cal krijg ik binnen volgens een telefoon app genaamd fatsecret
hopelijk kan iemand mij vertellen wat ik fout/goed doe en wat ik kan verbeteren e.v.t.
mvg, arnold
ik wil graag hulp bij het cutten en probeer het althans al voor 3weken, maar ik zie echt weinig verandering. hoort het zo langzaam te gaan?
De reden waarom ik het doe is omdat ik al best wel een gevormd lichaam heb want ik train nu al bijna 11 maanden.. maar de abs blijven weg onder een laagje vet best frustrerend.. ik ben 177m 75kg ongeveer 18 procent buik vet. (dacht ik) het vet zit voornamelijk alleen bij mijn buik!
Ik train 5 a 6 x per week meestal alleen kracht! anderhalf uur lang en altijd als ik begin 5 a 10minuten joggen voor ik begin..
mijn eetschema bestaat uit:
ochtend 07:00 - *3hele eieren + 1 ei alleen het eiwit. *2eetlepels havermout met melk, en een appel.
09:30 - whey perfection 1 maatschep met water + handjevol noten ongezout
12:00 - 2 sneetjes bruin brood met smeerworst/smeerkaas, 2xpeer
14:30 - whey perfection 1 maatschep met water + appel
appel en peer voor het trainen
avond eten geen rijst of aardappels meestal alleen veel groenten met kip of vis bijna 300g denk ik
voor het slapen gaan nog een zak doritos cheese en een magere kwark..
*141,32 vet,
*299,35 kolhy
*219,22 eiwit
*3265 cal krijg ik binnen volgens een telefoon app genaamd fatsecret
hopelijk kan iemand mij vertellen wat ik fout/goed doe en wat ik kan verbeteren e.v.t.
mvg, arnold