Fitness Seller

Trainings advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1 theelepel kaneel in de ochtend met brinta
Halve theelepel per shake

Dus in totaal 2 theelepels verspreid over de dag - dat mag wel geloof ik :-).
Is prima hoor. :)
omdat ik als IT'er zeer weinig beweging krijgt overdag en 's avonds dan wel ga trainen maar denk dat ik die upkeep die in de berekening zit niet haal.
Ik ben ook een IT-er, probeer in de pauze even een uurtje te wandelen en ik fiets naar het werk als het kan.
Nogmaals super bedankt ! Ik laat jullie wel de vooruitgang weten !
Succes! :thumb:
 
beginnen met 3x per FB om vooral de techniek en het maken van progressie onder de knie te krijgen (oftewel een programma tot op de letter volgen)
Goed advies, zou ik ook doen als ik opnieuw zou moeten beginnen.
 
harpep en ik zijn het bijna altijd wel eens hoor. Wat je inderdaad kan doen is gewoon beginnen met 3x per FB om vooral de techniek en het maken van progressie onder de knie te krijgen (oftewel een programma tot op de letter volgen) en na een maand of twee de upper- en lowerbody oefeningen te splitsen naar 6 dagen met bijvoorbeeld 1 of twee extra oefeningen. Wat dan wel belangrijk wordt is dat je goed monitored hoe je fatique is. Want de neiging bestaat al snel om te veel te doen.

Hehe, het trainingsschema is niet persé superslecht, maar zeker niet het beste wat je op dit moment zou moeten doen.
Heb besloten om de Jason Blaha's Ice Cream training te gaan doen met 3 dagen slow cardio / core training erbij te doen.

Dit omdat het de enige methode is die mij "uitdagend" lijkt. Begrijp me niet verkeerd maar met mijn huidige calorie inname lukte het mij om die split schema te doen waarbij ik 5 oefeningen per grote spier en 3 per kleine deed en dit ook nog volhield.

Andere trainingsmethodes die je hebt aangegeven lijken me niet uitdagend ( kan me vergissen !! ) maar deze lijkt me in ieder geval interessant om mee te beginnen.

Ik zet het in m'n agenda dat ik over 1 maand een update doe hier met de vooruitgang.

Nogmaals bedankt voor de tips en het sturen naar het goede pad !! Appreciate it.
 
Back
Naar boven