MuscleMeat

Hulp bij voedings- en fitness schema

xlsje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
69kg
Goede avond :)

Ik heb al een beetje rond gekeken op het forum en zie dat er veel nuttige dingen staan. Het is alleen allemaal zo veel dat ik niet weet wat nou voor mij geschikt is. Ik heb totaal geen verstand van voedings en fitness schema's dus ik zou hier graag hulp bij willen hebben. Ik heb vroeger wel wat gefitnesst maar nooit serieus.

Ik ben 21jaar, 1m83 en weeg ongeveer 68/69kilo. Totaal geen vet op mn lichaam, misschien 1% ofzo :p

Wat ik wil bereiken is meer kracht en natuurlijk een gespierder lichaam.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen en een goed fitness + voedingsschema voor me kunnen samenstellen. Ik heb elke dag wel tijd om te fitnessen.

Alvast bedankt

Stickies lezen.

Maak een fullbody schema voor 3 keer per week of ga een programma als starting strength, rippetoe of stronglifts 5x5 doen.

Qua voeding uitrekenen wat je onderhoud is, daar een kcal of 500 boven gaan zitten en trainen maar.

Geen zin in rekenen? ga eten eten eten, begin de dag met flinke borden havermout of brinta, neem ene heel brood mee naar school met 4 pakken beleg (vlees) en een pot pindakaas. Schep 2 keer flink op als je bij moeders eet, na het trainen altijd nog een maaltijd erin knallen met bijv rijst kip en groente en voor het slapen gaan sowieso een bak kwark op eten. Kom je hierop niet aan, eet meer :p

• Topic Starter Topic Starter
Maak een fullbody schema voor 3 keer per week of ga een programma als starting strength, rippetoe of stronglifts 5x5 doen.

Qua voeding uitrekenen wat je onderhoud is, daar een kcal of 500 boven gaan zitten en trainen maar.

Geen zin in rekenen? ga eten eten eten, begin de dag met flinke borden havermout of brinta, neem ene heel brood mee naar school met 4 pakken beleg (vlees) en een pot pindakaas. Schep 2 keer flink op als je bij moeders eet, na het trainen altijd nog een maaltijd erin knallen met bijv rijst kip en groente en voor het slapen gaan sowieso een bak kwark op eten. Kom je hierop niet aan, eet meer :p

Kijk hier heb ik wat aan, dank u :)
Havermout of brinta BAH smerig, maar ik zal er iets voor over moeten hebben denk ik :) Ik eet nu sowieso heel onregelmatig en vaak ook gewoon niet (geen zin / geen tijd).

@ die andere reacties nogmaals, lees mijn post. Ik heb het forum al rondgekeken (dus ook sticky's gelezen) maar heb er geen verstand van en het is zoveel dus kom er niet uit wat nou geschikt is voor mij dus het is heel leuk dat je je postcount omhoog wil halen met: sticky's lezen, maar doe dat aub in een ander topic want ik schiet er vrij weinig mee op.

Kijk hier heb ik wat aan, dank u :)
Havermout of brinta BAH smerig, maar ik zal er iets voor over moeten hebben denk ik :) Ik eet nu sowieso heel onregelmatig en vaak ook gewoon niet (geen zin / geen tijd).

@ die andere reacties nogmaals, lees mijn post. Ik heb het forum al rondgekeken (dus ook sticky's gelezen) maar heb er geen verstand van en het is zoveel dus kom er niet uit wat nou geschikt is voor mij dus het is heel leuk dat je je postcount omhoog wil halen met: sticky's lezen, maar doe dat aub in een ander topic want ik schiet er vrij weinig mee op.

Uit je laatste zin in je begin post maakte ik op dat je nogal lui bent. Dus ging ervan uit dat je de stickies niet gelezen had. Maar als je die stickies echt gelezen hebt, dan weet je ook dat wij geen voedings of trainingsschema voor je maken. We kunnen er wel kritiek op geven, de rest moet je zelf doen.

Terug
Naar boven