Fitness Seller

Hulp bij voedingschema

DutchDummy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
79kg
Een helegoeie middag mensen,

Ik zoek hulp voor mijn voedingschema ik ben van plan om te bulken zoals ik jullie dat allemaal zie zeggen. nou even het volgende ik train al 1,5 jaar/ 3a4 x per week en aangezien ik nog bij mijn ouders woon zal ik moeten eten wat de pot schaft:p. maar wat ik elke dag mee kan nemen naar school en tussendoortjes zou wel een verschil moeten maken denk ik en hoelaat ik telkens moet eten,

Alvast bedankt DutchDummy:D

Niemand gaat dit voor je uitkauwen. Doe eens wat moeite en gebruik je search functie.

• Topic Starter Topic Starter
Niemand gaat dit voor je uitkauwen. Doe eens wat moeite en gebruik je search functie.
Sorry, Misschien wat te snel gepost had niet precies door hoe ik dingen kon opzoeken.
Mijn bevindingen voor bulken op dit forum zijn : Veel brood met kipfilet pindakaas en bananen en om de 2 uren eten.

misschien iemand toevoegingen ? Bedankt

ipv brood rijst/pasta zou ik doen..

bereken je onderhoud, doe dit maal je activiteitenfactor (opzoeken)
tel hier dan 200-500kcal (per dag!) bij op.
let op 2-2,5gram eiwit per kg lichaamsgewicht
let op 1 gram vet per kg lichaamsgewicht

bereken je onderhoud, doe dit maal je activiteitenfactor (opzoeken)
tel hier dan 200-500kcal (per dag!) bij op.
let op 2-2,5gram eiwit per kg lichaamsgewicht
let op 1 gram vet per kg lichaamsgewicht
Wat bedoel je met onderhoud is dit mijn energiebehoefte ?

Bij de volgende Formule kwam ; 88,362 + (gewicht_in_kg X 13,397) + (lengte_in_cm X 4,799) - (leeftijd_in_jaren X 5,677) X mijn activiteiten factor (1,55) =2885kcal per dag
Nu mijn mening dit lijkt mij wel genoeg of zal ik er toch nog 200kcal bij optellen ?

Kind Regardz DutchDummy!

Laatst bewerkt:
Je onderhoud is dus 2885 kcal... daar moet je dus om te bulken 250-500 kcal boven gaan zitten.

Oke ik zal proberen elke dag boven de 3000kcal te komen
Thnx people :D

Terug
Naar boven