Mariss
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 16%
Hallo, ik ben vrij nieuw hier wat posts aangaat maar ik lees altijd al graag op de forums.
Mijn vraag is of ik betere resultaten haal als ik minder vaak zou trainen.
Ik train nu al lange tijd dagelijks een half uur waarvan een kwartier gericht op de buik (onder andere in totaal 300 crunches) en het andere op been en armspieren.
Ik merk totaal geen vooruitgang meer en voel ook nog nauwelijks dat mijn spieren na het trainen enigzins geprikkeld zijn.
Ik vroeg me af of iemand mij wat tips wil geven om m'n flut schema te verbeteren
Mischien nog belangrijk?
Doel: strak fit lichaam met gespierd buikje (heb een beetje "blokjes")
leeftijd: 18 (gewicht: ondergewicht en zou wel in spiermassa aan willen komen)
Bijzonderheden: ik heb een eetstoornis die ik probeer te overwinnen, maar eet nu toch wel voldoende om te kunnen groeien geloof ik.
Mijn vraag is of ik betere resultaten haal als ik minder vaak zou trainen.
Ik train nu al lange tijd dagelijks een half uur waarvan een kwartier gericht op de buik (onder andere in totaal 300 crunches) en het andere op been en armspieren.
Ik merk totaal geen vooruitgang meer en voel ook nog nauwelijks dat mijn spieren na het trainen enigzins geprikkeld zijn.
Ik vroeg me af of iemand mij wat tips wil geven om m'n flut schema te verbeteren

Mischien nog belangrijk?
Doel: strak fit lichaam met gespierd buikje (heb een beetje "blokjes")
leeftijd: 18 (gewicht: ondergewicht en zou wel in spiermassa aan willen komen)
Bijzonderheden: ik heb een eetstoornis die ik probeer te overwinnen, maar eet nu toch wel voldoende om te kunnen groeien geloof ik.