Fitness Seller

Hulp gevraagd, vet verlies,voedingsschema, trainschema+ foto

kwakinana

Novice
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
73kg
Vetpercentage
10%
Goedendag allemaal,

Ik ben 19 jaar 1,85m en ongeveer 71/72 kilo. een vet percentage van 15,5-16%(2 weken geleden gemeten). Ondanks dat ik het hele forum ongeveer al helemaal heb doorgespit raak ik nog steeds vaak helemaal de weg kwijt in de BB wereld, daarom de vraag ofdat 1 of meerdere van jullie BB-ers mij uitgebreid zou kunnen helpen met info over voeding,training(Cardio/KT).

Ik zal binnen 2 dagen een foto hierbij plaatsen om een beeld te scheppen en jullie hopelijk te laten begrijpen wat mijn doel is (en eventueel ook een motivatie voor anderen te zijn aangezien ik om de maand een nieuwe plaats).

Mijn doel is om minstens 4% vetpercentage kwijt te raken een zichtbare sixpack te krijgen en eigenlijk allom het hele lichaam zichtbaardere spieren te kweken.

momenteel ziet mijn voeding er ongeveer zo uit : (tijdens schooldagen, dus doordeweeks)

7:30= 2 meergranen boterhammen met 1 plakje ham en 1 plakje kaas + dungesmeerde laag halvarine dieet boter

10:30= 1 meergranen boterham met kipfilet en af en toe een mineola of appel

13:30= 2 meergranen boterhammen met 1 plakje ham en 1 plakje kaas + dungesmeerde laag halvarine dieet boter

16:30= 1 meergranen boterham met kipfilet of een appel en mandarijn(meestal appel+mandarijn om de honger voor het avondeten uit te stellen)

18:30/19:00= het avondmaal dat moeders kookt(vaak wel rekening gehouden met mijn dieet, vaak silvervliesrijst,veel groente,gezond vlees, geen frituur en ander vet/ongezond voedsel) hiervan 1 goed gevuld bord.

21:30/22:00= kwark met af en toe een mandarijn of kiwi

in het weekend is het niet heel veel anders alleen eet ik s'ochtends dan niks aangezien ik dan verreweg nog in dromenland lig.

ik moet bekennen dat ik wel op vrijdag OF zaterdag SOMS (niet elk weekend) een stuk of 10 a 15 bier wegwerk, is dit echt funest voor mijn dieet en schema of zou dit moeten kunnen?

Ik fitniss(KT) nu 3 a 4 keer per week en doe nog geen cardio(ik weet dondersgoed dat dat wel moet maar hoopte ook hier te horen hoevaak en hoeveel ik dat moet doen) in de sportschool train ik grotendeels alleen mijn bovenlichaam allemaal in spiergroepen( gehele buik bijna elke sessie) overigens ben ik heel erg gemotiveerd en wil mijn doel zo snel mogelijk bereiken!

Ik kan zeer goed begrijpen dat dit voor jullie gewoon weer de volgende nikswetende persoon is die het zelf niet bij elkaar kan vinden en waarschijnlijk ben ik ook gewoon een groot warhoofd maar ik zou het Zeeeer op prijs stellen en waarderen als ik de benodigde informatie zou krijgen, ben ik iets vergeten te melden? laat het me dan graag weten!

Thank you all sincerely,

Kwakinana.

IMAG0051.jpg

Laatst bewerkt:
je voeding is erg weinig

probeer in de ochtend havermout/brinta of nutrix te eten met whey proteine

daarna 4 broood (bruin) met 150gr kipfilet en een appel

100gr rijst (ongekookt gewogen) met 150gr kip en groente

4 brood 150gr kip

avond eten van mama

in de avond na je trainen neem je 75gr vitargo.

en voor je naar bed gaat een bak kwark (naturel) of een caseine shake

als je 4x per week traint kan je t het volgende doen

ma borst tricep
di rug bicep
wo rust
do benen (ja ook benen, is belangrijk!!!!)
vr schouders

en dan kan je buik onderarmen kuiten er zelf inplannen wanneer je wil

en als je 4& wil verliezen kan je er eventueel nog wat cardio bij invoegen.
3-4x per week na je training een half urtje op de loopband.
ik zelf doe 5.5km/u op een helling van 6-8

gr

• Topic Starter Topic Starter
bedankt brik uit jouw voedingsadvies heb ik dit gehaald:

7:30- Nutrix/havermout/brinta met whey proteine

10:15- 2 boterhammen (bruin) met 75gr kipfilet

12:00- 2 boterhammen (bruin) met 75gr kipfilet + een appel

14:30/15:00- 100gr rijst (ongekookt gewogen) met 150gr kip en groente

17:00- 2 boterhammen (bruin) met kipfilet + 75gr vitargo (na het trainen)

19:00- avondeten moeders

22:30- bak magere kwark 0%vet.

dit in verband met:

ma borst tricep buik
di rug bicep
wo rust
do benen buik
vr schouders
+ na elke sessie een halfuur op de loopband.

zou dit een goed schema voor mij zijn met het doel vetpercentage te verliezen en spier te gainen?
ik mis in principe 2 boterhammen+kipfilet maar krijg dit niet verwerkt i.v.m school/tijd tekort.

afwachtend op een reactie....

Laatst bewerkt:
....
bedankt brik uit jouw voedingsadvies heb ik dit gehaald:

7:30- 100gr Nutrix/havermout/brinta met 50 gr whey proteine

10:15- 2 boterhammen (bruin) met 75gr kipfilet neem meer kip 75gr kip is maar iets van 15gr eiwitte. neem gewoon het dubbele

12:00- 2 boterhammen (bruin) met 75gr neem 150gr kipfilet + een appel

14:30/15:00- 100gr rijst (ongekookt gewogen) met 150gr kip en groente

17:00- 2 boterhammen (bruin) met kipfilet + 75gr vitargo (na het trainen) half uur voor het trainen 75gr vitargo/ en meteen na het trainen weer 75 gr. en dan om 19:00 je avondeten van moeders, brood weglaten
19:00- avondeten moeders

22:30- bak magere kwark 0%vet.

dit in verband met:

ma borst tricep buik
di rug bicep
wo rust
do benen buik
vr schouders
+ na elke sessie een halfuur op de loopband.

zou dit een goed schema voor mij zijn met het doel vetpercentage te verliezen en spier te gainen?
ik mis in principe 2 boterhammen+kipfilet maar krijg dit niet verwerkt i.v.m school/tijd tekort.

afwachtend op een reactie....

l-o-l jij moet echt niet vet willen kwijtraken nu want no offence maar gezien je foto heb je vrijwel geen massa, niets dat overblijft en die sixpack kun je wel vergeten. Ga eerst eens 1-2jaar flink aan de bulk en ga dan pas cutten anders is het echt nutteloos

dat is echt geen 16%, hoogstens 13

ja ik denk ook dat cutten not the way to go is vor jou.
Dat blijft er zoals al boven mij gezegd niks meer van je over.
Bereken eerst eens je onderhoud en ga er liever wat boven zitten. Ga eerst massa kweken en daarna eventueel pas cutten.

Terug
Naar boven