AndroidHealthClinic

Hulp gezocht, trainen en voeding

larskuh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
79kg
Hallo,

ik doe nu ongeveer 4 maanden 4x per week hardlopen. Zelf weeg ik 80 kg en ben 1.74 groot. een beetje overgewicht dus.

Ik ben opzoek of iemand mij kunt helpen met een voedingsschema. Natuurlijk wil ik vet gaan kwijtraken. Weet iemand een voedingsschema voor me? Graag met producten erbij wat ik zou kunnen eten.

Weet ook iemand hoe ik het vetpercentage ZELF kan berekenen?

alvast bedankt!!

Ik zou eerst stickys gaan lezen en als er dan NOG vragen zijn....gebruik Google! En als er daarna nog vragen zijn......dan stel ze hier ;) Het is niet "Wij-doen-het-voor-jou" forum ;)

• Topic Starter Topic Starter
snap ik,ik ben alleen opzoek naar tips van jullie en hoe jullie schema eruit ziet. verder staat er op internet genoeg maar ik wil weten hoe iemand het zelf doet.

vetpercentage "zelf" berekenen is denk ik, in jou geval, moeilijk. Online calculators vind ik shit (als je dat zou bedoelen), je kan wel een caliper kopen en daar een beetje research in doen qua handelingen en dan zal je je vetpercentage toch een beetje accuraat kunnen meten :)
Geneeskundige mensen kunnen dit ook voor je doen.

Spiegel vind ik persoonlijk op jou gewicht de beste indicator, als je wat verder gevorderd bent kan je met de getalletjes beginnen ;)

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/metacal-bodyfat-caliper/ bijvoorbeeld..

Terug
Naar boven