Fitness Seller

Hulp middel bij lange afstand lopen

Eerste is waar. Had daar ook aan gedacht.

Maar wat gaat de hematocriet verhoging doen voor iemand die zelfs al twijfeld of hij de 60 km kan halen?

En nu gaat het blijkbaar toch over wandelen en niet lopen. Dus middelen gaan nemen om 60 km te wandelen snap ik nog minder.
Gaat echt niet over wandelen hier :roflol:. Laat die Hollanders maar denken wat ze willen.

Inb4 TS bedoelde toch wandelen en gaat aan de Tren en Dbol voor de sickening wandelgains.

Ja ik ben maar een idioot die denkt dat iemand 60 km gaat lopen en dan verwacht je van mij om detectieve te spelen ;)
Je moet dat ook allemaal niet te serieus nemen. Kijk maar eens naar de deelnemerslijst van bvb. Dwars door België. Geilen Henk uit Nederland :roflol:
PbFeKiV.png

Ik denk dat je daar wel echt verkeerd zit. Wanneer je over lopen spreekt in termen van sport, gaat het wel degelijk over lopen en niet stappen. 60km stappen kan je zonder training als je een normale mens bent zonder overgewicht. Daar moet je geen uithouding voor hebben, enkel karakter.

ok

Welke dwaas gaat op een bodybuild forum info vragen over een ultraloop?

Welke dwaas gaat op een bodybuild forum info vragen over een ultraloop?
Als je bang het op een natuurlijke manier niet te redden en kortzichtig denkt: 'goh, laat ik eens doping / AAS gebruiken, daarmee kan iedereen immers elke sportprestatie leveren. Hoe kom ik aan info? Ah, natuurlijk, een bodybuildingforum, die lui gebruiken immers allemaal.'

Terug
Naar boven