XXL Nutrition

Hulp middel bij lange afstand lopen

Bezoekers in dit topic

Maar ik snap nog steeds niet het verschil tussen een rondje lopen of een wandeling maken. BB_ jij weet dit soort dingen.
 
Maar ik snap nog steeds niet het verschil tussen een rondje lopen of een wandeling maken. BB_ jij weet dit soort dingen.
Vlaming gebruiken ook vaak 'lopen' voor wat wij Nederlanders 'hardlopen' noemen. Ik heb mij overigens voorgenomen iets minder de taalnazi uit te hangen, want dat wordt niet door iedereen gewaardeerd.

Ik ga er even vanuit dat TS wandelen bedoelt. Ik heb overigens ervaring met lange-afstand hardlopen (2x de marathon gelopen < 2 uur 50 minuten), maar ook met wandelen/lopen (2x de Nijmeegse Vierdaagse gelopen (eenmaal 4x50 km en eenmaal 4x40 km met bepakking militair)).

Voor beide takken van sport is voldoende training het belangrijkst. Mocht je dit niet hebben gedaan, kun je 'm op karakter wel uitlopen, maar als je lichaam dat niet aankan of je ergens beperkt door bent, lijkt mij dat niet verstandig. Ik zou geen middelen gebruiken, want dan negeer je signalen van je lichaam en loop je jezelf mogelijk naar de klote of een blessure (of erger). Een pijnstiller zoals ibuprofen zou ik hooguit doen voor het laatste deel als je bijvoorbeeld door blaren scheef gaat lopen, maar niet om lichamelijke klachten / signalen te kunnen negeren. Een betere conditie of uithoudingsvermogen krijg je door te training, niet door tijdens die 60 km aan de AAS te gaan.
 
boldenone ,turinabol of epo .boldenone is bekend vanwege rode bloedlichaampjes verhaal , turinabol is bewezen effectief en epo is toch wel de endurance drug
Rode bloedlichaampjesverhaal zal je voordeel opleveren wanneer je getraind bent maar als je geen conditie hebt zal je geen voordeel hebben door je hematocriet te verhogen.Je zal niet plots beter gaan lopen.Trouwens alle AS doen dit, niet enkel boldenone en turinabol. Testosteron verhoogt die waardes ook.
 
Natuurlijk zal hij er wel langer door lopen bij juist gebruik. Hij moet dan gewoon leven met het fijt dat hij shit nodig heeft gehad voor een wandeling van 60km.

Als hij met Cardarine begint en begint met conditie training, dan zal jij over 5 weken een stuk meer uithoudingsvermogen hebben.

Aan hem de keus of dat het waard is voor deze prestatie en wat voor voldoening hem dat geeft.
Daar geloof ik geen fluit van. Niet voor een afstand van 60 km waarvoor 5 weken veel te kort is. Voor een 5-10 km loopje kan ik mij inbeelden dat je iets beter zal zijn. En als hij dan toch iets moet nemen om beter te recupereren en zijn rode bloedlichaampjes en hematocriet stevig te verhogen, kan hij beter testosteron nemen ipv een dubieuze sarm waarvan je niet eens weet wat en hoeveel er in je pilletje zit.
 
Daar geloof ik geen fluit van. Niet voor een afstand van 60 km waarvoor 5 weken veel te kort is. Voor een 5-10 km loopje kan ik mij inbeelden dat je iets beter zal zijn. En als hij dan toch iets moet nemen om beter te recupereren en zijn rode bloedlichaampjes en hematocriet stevig te verhogen, kan hij beter testosteron nemen ipv een dubieuze sarm waarvan je niet eens weet wat en hoeveel er in je pilletje zit.
zul je ook niet van een ampul test weten
 
Daar geloof ik geen fluit van. Niet voor een afstand van 60 km waarvoor 5 weken veel te kort is. Voor een 5-10 km loopje kan ik mij inbeelden dat je iets beter zal zijn. En als hij dan toch iets moet nemen om beter te recupereren en zijn rode bloedlichaampjes en hematocriet stevig te verhogen, kan hij beter testosteron nemen ipv een dubieuze sarm waarvan je niet eens weet wat en hoeveel er in je pilletje zit.

Oké Dirk, jij hebt gelijk.
 
Cardarine zal zeker een voordeel bieden, ook al is het maar op 5 weken tijd.
 
Tuurlijk zullen allerlei producten leuke voordeeltjes bieden en het iets minder zwaar maken maar we hebben het wel over 60 kilometer he. Dat is in normaal wandeltempo 10 uur onafgebroken. Zonder degelijke training gaat dat gewoon niet gebeuren, of je nou Cardarine, EPO, test of alles tezamen zet. Komt nog bij dat als het echt om wandelen/lopen gaat ( dus niet hardlopen of snelwandelen of whatever ) het niet zozeer aankomt op conditie.
 
misschien Solbutamol , Chris Froome ging er ook prima op, en aangezien het astamedicatie is mag je gewoon starten

Vereiste is wel dat je in prima conditie verkeerd, langdurig een " overdosis " Solbutamol gebruikt en dat je aan kan tonen dat je die medicatie nodig hebt

Ik twijfel voor TS al bij punt 1 " de conditie "
 
Natuurlijk zal hij er wel langer door lopen bij juist gebruik. Hij moet dan gewoon leven met het fijt dat hij shit nodig heeft gehad voor een wandeling van 60km.

Als hij met Cardarine begint en begint met conditie training, dan zal jij over 5 weken een stuk meer uithoudingsvermogen hebben.

Aan hem de keus of dat het waard is voor deze prestatie en wat voor voldoening hem dat geeft.

Als je conditie ruk is gaat cardarine u niet de 60 km doen halen. En het gaat hier niet over wandelen. Maar over lopen. Echt een wezenlijk verschil.
 
boldenone ,turinabol of epo .boldenone is bekend vanwege rode bloedlichaampjes verhaal , turinabol is bewezen effectief en epo is toch wel de endurance drug

Lekker paar kilootjes bijpakken om 60 km te lopen :) Je zal meer nadeel ondervinden als je 60 km wil lopen dan voordeel.
 
Als je conditie ruk is gaat cardarine u niet de 60 km doen halen. En het gaat hier niet over wandelen. Maar over lopen. Echt een wezenlijk verschil.

Er is nu een 60km loop? De marathon extra plus plus 20 gaat hij lopen? Nou dat heb ik dan gemist
 
Hij gaat lopen, hij gaat hardlopen, hij gaat wandelen.

Natuurlijk bedoelt hij wandelen idioot. Het gaat over 60km binnen nu en 5 weken. Ben je nou echt achterlijk of wat?
 
Hij gaat lopen, hij gaat hardlopen, hij gaat wandelen.

Natuurlijk bedoelt hij wandelen idioot. Het gaat over 60km binnen nu en 5 weken. Ben je nou echt achterlijk of wat?

Hoi allemaal,

Over 5 weken moet ik een lange afstand lopen, 60 km. Geen probleem met voldoende training zou je zeggen. Nu ben ik het afgelopen half jaar veel ziek geweest en hierdoor heb ik minder kunnen doen dan gehoopt

Tja ik lees lopen. dan ga ik verder op lopen. Als TS het verschil niet kent tss wandelen en lopen tja.
 
Hoi allemaal,

Over 5 weken moet ik een lange afstand lopen, 60 km. Geen probleem met voldoende training zou je zeggen. Nu ben ik het afgelopen half jaar veel ziek geweest en hierdoor heb ik minder kunnen doen dan gehoopt

Tja ik lees lopen. dan ga ik verder op lopen. Als TS het verschil niet kent tss wandelen en lopen tja.

Ja want als jij naar de Westerkerk loopt dan doe je dat joggend natuurlijk. Maar dat ben jij Johny, jij bent super.

TS is waarscheinlijk toch allang EPO en Cardarin gaan kopen, of te druk met trainen
 
Ja want als jij naar de Westerkerk loopt dan doe je dat joggend natuurlijk. Maar dat ben jij Johny, jij bent super.

Als ik zeg loop dan bedoel ik lopen ja. Stappen en wandelen is bij mij niet lopen.

Waar zeg ik dat ik 60 km kan lopen? TS heeft het over lopen. Er zijn nu eenmaal mensen die dubbele marathons en meer lopen.
 
Ben benieuwd hoe jouw kinderen leren lopen

In BE is lopen gelijk aan joggen of hardlopen.

Als iemand hier zegt ik ga lopen dan denkt iedereen aan joggen of hardlopen en niet aan wandelen of stappen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven