XXL Nutrition

Hulp middel bij lange afstand lopen

Bezoekers in dit topic

In Nederland kan lopen zowel hardlopen als wandelen betekenen. Vandaar de verwarring.
 
niet klagen maar dragen. Gewoon voet voor voet en als je afbreekt dan is t een slechte voorbereiding en deels mentaal.

Geen enkel middel gaat je helpen.
 
snap de toegevoegde waarde van AAS en cardarine om te wandelen ook niet.
 
weet wel dat bij lange marsen hier lui massaal aan de declo gingen. Voel je je benen niet meer...vind dat al onzin. Maar aas of sarms....:o
 
weet wel dat bij lange marsen hier lui massaal aan de declo gingen. Voel je je benen niet meer...vind dat al onzin. Maar aas of sarms....:o

Declo?

Weet er die op voorhand brufen slikken en dafalgan. Zijn vaak wel mensen die hier en daar al last hebben maar toch km's moeten marcheren. Vaak ook de iets oudere die er al vele jaren van marsen op zitten hebben.
 
declofenac. Verdooft je onderstel volledig als je flink aan t beuken bent. Plus uiteindelijk raak je toch wel in een bubbel.

ibuprofen? Kan ook denk ik. dafalgan ken ik niet. Maar het principe blijkt t zelfde. Uiteindelijk is t klein beetje fysiek en de rest is gewoon puur mentaal....denk dat 90% niet eens weet hoe ver je je lichaam kan pushen.
 
declofenac. Verdooft je onderstel volledig als je flink aan t beuken bent. Plus uiteindelijk raak je toch wel in een bubbel.

ibuprofen? Kan ook denk ik. dafalgan ken ik niet. Maar het principe blijkt t zelfde. Uiteindelijk is t klein beetje fysiek en de rest is gewoon puur mentaal....denk dat 90% niet eens weet hoe ver je je lichaam kan pushen.

Dafalgan = merknaam. bedoelde paracetamol.

Dacht wel dat je diclofenac bedoelde. Maar omdat je zei verdoofd je onderlichaam volledig dacht ik aan wat anders.

Dat jonge gasten dit doen snap ik niet. Mensen die al jaren meedraaien en de nodige slijtage hebben dan snap ik het weer wel.

Marcheren is weinig uithouding en meer mentaal klopt.
 
klopt. Maar marsen met bepakking nadat je al een week aan t weg rotten bent in een bos doet wat met je. in combi met slechht eten eb slaap. Ben t verder met je eens hoor....

En voor lui die al jaren meedoen en hun hele kast versleten en verrot hebben, zijn imo vette baasjes.
 
klopt. Maar marsen met bepakking nadat je al een week aan t weg rotten bent in een bos doet wat met je. in combi met slechht eten eb slaap. Ben t verder met je eens hoor....

En voor lui die al jaren meedoen en hun hele kast versleten en verrot hebben, zijn imo vette baasjes.

Als medic komt er boven op de bepakking nog wat gewicht aan infusen bij en ander verzorgingsmateriaal.

1 zak nacl van 1 l en 500 ml voluven. en dan nog wat ander verzorgingsmateriaal en een zeilbrancard. :)
 
ja echt ellendig hehe. ik was ook altijd een sip mannetje met de minimi en Mag. En dan nog die walgelijke munitie enz enz.
 
Tja als iedereen toch zo enthousiast aan het adviseren is..
Wat 4-fluoramfetamine zal wel wat helpen en je komt ook stuk vrolijker over.
Wat last van pijnlijke gevoel gewoon wat pijnstillers erbij en klaar :trollface:
 
ja echt ellendig hehe. ik was ook altijd een sip mannetje met de minimi en Mag. En dan nog die walgelijke munitie enz enz.

Hèhèhè leuk,zeker Mag :D

korpsuitrusting,persoonlijke rommel,bewapening main en backup,basic load aan mun,medische rommel....

snap niet waarom mensen die zonder dit alles moeten gaan stappen dan allerlei middelen moeten nemen.
 
omdat wij (ik ook) van de softe generatie zijn en niet meer weten wat door zetten is. PlayStation generatie.
 
Er is nu een 60km loop? De marathon extra plus plus 20 gaat hij lopen? Nou dat heb ik dan gemist
Er bestaan al sinds jaar en dag ultralopen, nog wel veel gekker dan 60 km. En ja, ik heb het over hardlopen.
 
Lekker paar kilootjes bijpakken om 60 km te lopen :) Je zal meer nadeel ondervinden als je 60 km wil lopen dan voordeel.
Wanneer je AS neemt, veel loopt en niet eet om bij te komen, zal dat niet het geval zijn. Alleszins niet in die mate dat je er last van hebt. Je kan gemakkelijk 250mg test per week nemen (zoveel is zelfs niet nodig om je hematocriet te verhogen) zonder bij te komen in gewicht.
 
Hij gaat lopen, hij gaat hardlopen, hij gaat wandelen.

Natuurlijk bedoelt hij wandelen idioot. Het gaat over 60km binnen nu en 5 weken. Ben je nou echt achterlijk of wat?
Ik denk dat je daar wel echt verkeerd zit. Wanneer je over lopen spreekt in termen van sport, gaat het wel degelijk over lopen en niet stappen. 60km stappen kan je zonder training als je een normale mens bent zonder overgewicht. Daar moet je geen uithouding voor hebben, enkel karakter.
 
Laatst bewerkt:
Er bestaan al sinds jaar en dag ultralopen, nog wel veel gekker dan 60 km. En ja, ik heb het over hardlopen.
Tuurlijk, mijn broer heeft zo een 100km gelopen (wel traag tegen 10km per uur). Liep 2 tot 3 keer per week. Niet meer dan dat. En ik heb met hem op die manier vroeger ook een paar marathons afgehaspeld. Op het gemak tegen 12-13km per uur. Ik trainde daar ook maar 4 maanden voor en liep ook hoogstens 3 keer per week gedurende die 4 maanden.
 
Wanneer je AS neemt, veel loopt en niet eet om bij te komen, zal dat niet het geval zijn. Alleszins niet in die mate dat je er last van hebt. Je kan gemakkelijk 250mg test per week nemen (zoveel is zelfs niet nodig om je hematocriet te verhogen) zonder bij te komen in gewicht.

Eerste is waar. Had daar ook aan gedacht.

Maar wat gaat de hematocriet verhoging doen voor iemand die zelfs al twijfeld of hij de 60 km kan halen?

En nu gaat het blijkbaar toch over wandelen en niet lopen. Dus middelen gaan nemen om 60 km te wandelen snap ik nog minder.
 
Back
Naar boven