MuscleMeat

Hulp nodig met een nieuw sportschema en eet schema voor vetverlies

mauricenl

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
23%
Hallo allemaal,

Wegens mijn studie lig ik alweer jaren uit het fanatieke sporten en ben behoorlijk uitgeploft.
Nu is het daarmee afgelopen ik ga ik het weer aanpakken ik heb alleen geen flauw idee meer hoe, daar komen jullie hopelijk bij kijken.

Stats
Gewicht: 80,1kg
lengte: 1,80 meter
vetpercentage: 23%

Ik heb toegang tot een goede sportschool en heb geen probleem met diëten, ik wil graag mijn vetpercentage naar 12% trainen en sportief zijn. Gespierd worden is leuk maar niet het hoofddoel.
Wegens een afwijking in mijn enkel kan ik niet ver hardlopen, cardio kan verder wel onbeperkt.

Dus bij deze nogmaals, HELP

Goed dat je het weer op wil pakken :)!

Alle informatie die je nodig hebt om te beginnen met cutten staat in de sticky op dit forum.
Gezien je in het verleden hier fanatiek mee bezig bent geweest denk ik dat je er wel uit komt.

Veel succes alvast!

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel, toen ik begon met sporten was geen sprake van vet percentage ik was toen tevreden met wat ik had. Goed mee-eten met de pot plus twee eiwitshakes had mijn lichaam genoeg aan. Nu moet er vet van af maar van dieeten heb ik weinig verstand. Welk dieet geeft het beste (niet per see het snelste) resultaat en wat is beter cardio of kracht uithoudingsvermogen voor afvallen?

lees stykies is veell duidelijker:d antwoord op je vraag: krachttraining, gee cardio doen alleen als je het met het verlagen van voeding niet lukt dan cardio toepassen anders loop je snel tegen een plateau aan:d onderhoud berekenen -500kcals suc6

Terug
Naar boven