XXL Nutrition

Hulp nodig met het maken van een 6 pack

Ik zou naar de sportschool gaan man . Zoals Tjok zegt kan je alleen daar de juiste oefeningen doen -tenzij je gaat investeren in een homegym- .
Verder ben je echt wel heel mager vind ik . 10 boterhammen , een onbijt en een stevige avondmaal zouden je goed doen . Verder moet je een pak meer melk gaan drinken . Ik drink 3 a 4 liter melk per dag .

UHU melk is gewoon de held :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt, niet écht getraint, maar een 'ondergrondje' als je weet wat ik bedoel. Dat ik in ieder geval al een beetje spieren heb enzo.

@Phenochef: Ja klopt, ik ben behoorlijk mager, maar aangezien ik vroeger vrij gezet/dik was, ben ik er nu alleen maar trots op dat ik geen buik heb. Maar jullie hebben gelijk, ik moet meer gaan eten, zeker als ik gespierd wil worden. Teering, 3/4 liter is veel, haha. Oke, ik ga het opkrikken naar 1 liter per dag.

(reactie zonder lezen van de hele topic)

gatver jij moet eerst wat eten;)

***goed zo met het laatste zinnetje weg***

Wie is noob, hij of ik?

Even aardig jullie allemaal.

Gewoon veel eten met jou BF maakt het nog niet direct uit of het vet is of niet zolang het maar voldoende eiwitten bevat.

Ja, hou je bek gek.

@mean: Nee inderdaad, ik ga vreten;)

Michael , wat drink je zoal op een hele dag ?
Water , frisdrank , melk , chocomelk , grenadine , koffie ... ?

Idd een grote muil voor iemand die net uit de luiers komt. Als je fatsoenlijke reacties/advies wilt, dat is waar je hier voor bent neem ik aan, mag je wel wat meer respect tonen pik.

Tegen wie heb je het nou?. Wees eens wat specifieker. Niet meteen zo b**chen, straks stoppen mensen met advies geven.

Inderdaad wel wat vriendelijker, maar drink gewoon heel de dag door melk, je kan het ook in handige meeneemverpakkingen kopen:D.

Ja sorry, ik had het tegen pritcorrector. Ik heb zeker wel respect voor jullie, jullie hebben ervaring en kunnen mensen helpen verder te komen in hun carrière bodybuilding.

@Phenochef: Ik drink 3/4 longdrinkglazen water. Eerst dronk ik 2 glazen Cola, dit verminder ik tot 1 of helemaal geen frisdrank. 0,75/1 liter melk per dag. Geen chocomelk, dat drink ik nooit. Grenadine? En 's ochtends een kopje koffie.

Haha, ik zal inderdaad wat vriendelijker zijn;) Bedankt voor de dusverre reacties btw.

@mean12: Meeneemverpakkingen zijn handig, maar o zo smerig:p

Giet dan een deel van de inhoud van grote pakken in handige flesjes van 0.5 l water:D zo weeral opgelost, pak er één met een sportdop helemaal handig.:p

Haha goed idee. Maar ik drink 's ochtends, en na schooltijd melk! Ik ben trouwens even aan het kijken naar een goede gym. Er zit er hier in mijn plaats eentje. Maar welke oefeningen zouden goed voor mij zijn?

Haha goed idee. Maar ik drink 's ochtends, en na schooltijd melk! Ik ben trouwens even aan het kijken naar een goede gym. Er zit er hier in mijn plaats eentje. Maar welke oefeningen zouden goed voor mij zijn?

Ik zou eens rondkijken in de stickies en dan proberen zelf een schema te maken met de oefeningen erbij en het dan posten zodat wij het eventueel kunnen verbeteren. Met wij bedoel ik dus mensen die meer van schema's kennen als ik :D

Oke oke. Ik weet natuurlijk ook nog niet wat ik zelf aan kan, dus dat moet ik eerst ervaren. Daarna zal ik een schema opstellen:)

damn...wat een gelul allemaal:roflol:

ok ok...om je een eindje op weg te helpen zal ik je maar eens een VOORBEELD geven hoe je hoort te eten als je serieus wilt gaan trainen want ik heb het idee dat je zo geen ene **** opschiet

let erop..dit schema is op MIJN lichaam gebaseerd en op mijn caloriebehoeftes:DDus ff aanpassen aan jouw behoeftes ok?;)

1) 120 (100) gram Havermout of Bambix (voor kleuters) + 40 gram Whey + 20 gram rozijnen + water of magere melk

2) 4 (3) x bruin brood + 150 gram kiprollade of ander eiwitrijk beleg + 1x fruit (geen banaan)

3) 90 (80) gram rijst + 200 gram kipfilet of witte vis + 200 gram groente

4) 8 eiwitten + 6 (4) rijstwafels + 1x fruit

5) 90 (80) gram rijst + 200 gram groente + 200 gram kipfilet of biefstuk

6) 8 eiwitten of 1 blik tonijn + 60 (50) gram rijst + 3 (1) plak ananas

7) 250 gram magere kwark + 30 gram Whey + 50 (40) gram Havermout of Bambix + 20 (0) gram rozijnen + water of magere melk

Voor training: 30 gram Whey/water + 1 appel of 20 gram gedroogde abrikozen

Das goed voor een kcal of 3700op me hoge dagen en 3400 op lage dagen:p

Hopelijk helpt dit een beetje;)

PS karma mag je altijd geven he?:D

Terug
Naar boven