MuscleMeat

Hulp nodig met het maken van een 6 pack

• Topic Starter Topic Starter
Haha dat is echt veel, veel te veel voor mij. Ik houd het wel bij veel boterhammen/melk/water/fruit en avondeten.

damn...wat een gelul allemaal:roflol:

ok ok...om je een eindje op weg te helpen zal ik je maar eens een VOORBEELD geven hoe je hoort te eten als je serieus wilt gaan trainen want ik heb het idee dat je zo geen ene **** opschiet

let erop..dit schema is op MIJN lichaam gebaseerd en op mijn caloriebehoeftes:DDus ff aanpassen aan jouw behoeftes ok?;)

1) 120 (100) gram Havermout of Bambix (voor kleuters) + 40 gram Whey + 20 gram rozijnen + water of magere melk

2) 4 (3) x bruin brood + 150 gram kiprollade of ander eiwitrijk beleg + 1x fruit (geen banaan)

3) 90 (80) gram rijst + 200 gram kipfilet of witte vis + 200 gram groente

4) 8 eiwitten + 6 (4) rijstwafels + 1x fruit

5) 90 (80) gram rijst + 200 gram groente + 200 gram kipfilet of biefstuk

6) 8 eiwitten of 1 blik tonijn + 60 (50) gram rijst + 3 (1) plak ananas

7) 250 gram magere kwark + 30 gram Whey + 50 (40) gram Havermout of Bambix + 20 (0) gram rozijnen + water of magere melk

Voor training: 30 gram Whey/water + 1 appel of 20 gram gedroogde abrikozen

Das goed voor een kcal of 3700op me hoge dagen en 3400 op lage dagen:p

Hopelijk helpt dit een beetje;)

PS karma mag je altijd geven he?:D

Is niet teveel hoor:rolleyes:

Haha dat is echt veel, veel te veel voor mij. Ik houd het wel bij veel boterhammen/melk/water/fruit en avondeten.

uit brood, fruit en melk haal je lang niet alles wat je nodig hebt jochie;)
als je serieus wilt groeien moet je aan de rijst, pasta, tonijn, kwark, kip, biefstuk etc.. en minimaal 6-7 maaltijden per dag

zoveel is dit ook weer niet en eten moet je leren;)

Is het trouwens waar dat niet iedereen een 6pack kan krijgen? Dacht ooit op tv gehoord te hebben dat er een % mensen op deze wereld zijn die geen 6pack kunnen krijgen. Lijkt mij onzin want trainen is trainen maar misschien heeft het iets temaken met je vet% dat je lichaam genetisch aanhoud?

Haha oke. Alleen nog ff vragen wat me ouders van al dat eten vinden xD. En dat is toch behoorlijk veel in vergelijking met me normale eetpatroon!

@FitnessPaul: Zou best kunnen, maar ik ben gelukkig niet 1% van die mensen, als ik me buikspieren aanspan, en voel over me buik, dan voel ik 6 blokjes. Die blokjes moeten alleen nog ff wat meer groeien!

Haha oke. Alleen nog ff vragen wat me ouders van al dat eten vinden xD. En dat is toch behoorlijk veel in vergelijking met me normale eetpatroon!

@FitnessPaul: Zou best kunnen, maar ik ben gelukkig niet 1% van die mensen, als ik me buikspieren aanspan, en voel over me buik, dan voel ik 6 blokjes. Die blokjes moeten alleen nog ff wat meer groeien!

Ik zou beter maar gaan leren ipv trainen. Blokjes groeien, eerder vet verdwijnen.

lol, was laatst heel topic over, IEDEREEN heeft dezelfde anatomie , ook voor je abs. echter is de plaatsing van de pezen (die je blokjes vormen) bij iederen anders, en ook minder diep bij sommige....klaar.

lol, was laatst heel topic over, IEDEREEN heeft dezelfde anatomie , ook voor je abs. echter is de plaatsing van de pezen (die je blokjes vormen) bij iederen anders, en ook minder diep bij sommige....klaar.

ik denk toch echt dat het kan zijn dat je abs meer onder of boven kunnen liggen, als ze meer naar boven neigen, kunnen de bovenste twee onder de ribbenkast verdwijnen geloof ik... maar dat van die pezen daar heb je wel gelijk in, sommige mensen hebben veel grotere abs met veel minder diepe groeven dan andere mensen

* nu ik dit nog een keer herlees denk ik er tog aan dat we waarschijnlijk hetzelfde bedoelen en de bovenste pezen juist hoger liggen ......

@pritcorrector: 6VWO? Ik zit in 3VWO. Maar naar mening kan je gewoon zeggen: "Gelukkig ben ik niet 1 van die mensen" Dus je hebt niet te maken met een foutief pleonasme.

Ooh wacht, je hebt gelijk. Ik zei "Gelukkig ben ik niet 1%" I'm sorry, my fault.

Gaan we er een taalforum van maken???

Haha nee, dat is niet de bedoeling.

ik denk toch echt dat het kan zijn dat je abs meer onder of boven kunnen liggen, als ze meer naar boven neigen, kunnen de bovenste twee onder de ribbenkast verdwijnen geloof ik... maar dat van die pezen daar heb je wel gelijk in, sommige mensen hebben veel grotere abs met veel minder diepe groeven dan andere mensen

* nu ik dit nog een keer herlees denk ik er tog aan dat we waarschijnlijk hetzelfde bedoelen en de bovenste pezen juist hoger liggen .....
.

precies :P

Waarschijnlijk over het taalforum idee.

Als het een taalforum wordt ben ik weg, ik haat NEDERLANDS als schoolvak, buiten de gedichtjes en verhaaltjes ( en de lekkere lerares;)) :D.

Haha, ja dat kan hè. Ik heb helaas geen lekkere lerares :( Een of andere oude vent heb ik.

Terug
Naar boven