Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn armen zijn niet opgespannen die side/front foto maar die zijn wel heel anders dan die van jou hoor 

Word. Ik weeg 65 en ik zie er heel anders uit dan jij, ook al ben ik 1.69.
ik hoop het voor jou 
Misschien heb ik het mis, heb je zware botten ofzo.
Succes iig met je doelen.
Nee, dat doe, ik vat het eerder als een compliment op, want op spieren kan je nog niet echt kijken. Dat plaatje van mij was trouwens een slechte pose, ik laat hem een keer door me vader maken. Maar ik ben nu bezig met het 'bulken' of tenminste, goed dooreten. 0,75 liter melk per dag, 6 boterhammen, 2 stuks fruit, en 's avonds goed eten. Waarschijnlijk zit ik nu met me gewicht ergens bij de 60, maar dat zal ik morgen zien
Ik doe nu 100 push-ups en 100 sit-ups per dag + 50 crushes (zo heet dat toch? op je rug liggen, knieën 90 graden, handen in je nek/achter je hoofd, en dan proberen met je hoofd je benen aan te raken) Kwa gewichten ben ik er nog niet echt uit, hoeveel kilo ik moet nemen. Ergens vond ik nog van die oefendumbbells, van max. 2.3 kilo. Die doe ik dan op elkaar zodat ik 4,6 heb, maar dan is het nog niet zwaar. Dus wat raden jullie aan? 10 kilo?lol die gast is pas 14 kerel, kan je niet verwachten natuurlijk dat die enorme massa zal gaan hebben
Onze forumhelden, monsterstrength, G-men, AlexT, etc, waren ook 14 toen ze begonnen met trainen. Het is de perfecte leeftijd.
Niks, behalve pull-ups, traint je op een vergelijkbare manier als de oefeningen die je kan doen in een sportschool. Hoezo wil je daar getraind komen? De bedoeling is juist dat je daar getraind wordt.Ik wil zelf eerst een soort van 'basis' hebben zodat ik een beetje getraint op die sportschool kom. En eten + push ups en die shit, dat kan ik natuurlijk gewoon zelf thuis doen. Mijn fysio geeft mij al goede info over de oefeningen die ik moet doen. Ik zit bij de fysio omdat ik een scordiose had (een zeer kleine kromming in de rugwervel) Maar die scordiose is verholpen, en we zitten nu in de controle periode. Dus het leek me een goed idee om dus nu te beginnen met het bodybuilden. En mijn fysio heeft een aantal goede oefeningen om me buikspieren te laten branden (als je dat voelt is het goed toch?)