AndroidHealthClinic

Hulp nodig met het maken van een 6 pack

• Topic Starter Topic Starter
Oke oke. Ik weet nu ook niet meer wat ik moet geloven, dus ik ga er wel tussen zitten, aangezien de bouw van ieder persoon anders is natuurlijk. Maar ik begrijp dus dat massa gewoon erg belangrijk is. Haha nee inderdaad, het moet niet lijken alsof ik uit afrika kom :P

Als je wilt lijken op die kerel van die foto, zou ik zeker ons advies volgen want die heeft er waarschijnlijk hard voor moeten werken en eten, als je ons niet geloofd kan je hem altijd een pm sturen hoor;) .

Hahaha, jawel, ik geloof jullie!

Ik was een beetje eigenwijs.

Laatst bewerkt:
Nah, volgens mij weeg je geen 64 kilo maar eerder 54 kilo.

Word. Ik weeg 65 en ik zie er heel anders uit dan jij, ook al ben ik 1.69.

Dan weeg jij gewoon te weinig Mike. Zo heel verschrikkelijk anders zie jij er niet uit, je hebt alleen grotere borstspieren.

Ik weeg ook zeker te weinig. Ik begon op 47 kg, en jij lijkt inn mijn ogen rond de 55 te zitten. Maar misschien heb je dikke poten ;)

En check het verschil in schouders eens ;) Mijn armen zijn niet opgespannen die side/front foto maar die zijn wel heel anders dan die van jou hoor ;)

Weeg je trouwens wel 's ochtends? Zonder kleren en na je boodschapjes? :D

Check gallerij maar hoor, daar issie voor ;)

Haha, nee, de laatste keer dat ik woog was 's avonds. Morgen zal ik nog een keer wegen;)
En ja Mike, maar wie is er nou 20, jij of ik?

Boeiend? Er zijn genoeg mannetjes die jonger en zwaarder zijn dan ik. Maar goed, weeg je voortaan eens 's sochtends voor het eten e.d.

Je hoeft je verder niet aangevallen te voelen, ik vind het alleen geen 64 kg lijken ;) Misschien heb ik het mis, heb je zware botten ofzo. ;) Succes iig met je doelen.

battle of the bones

says who? :roflol:

Haha, zware botten, dat is een goeie:p Nee, dat doe, ik vat het eerder als een compliment op, want op spieren kan je nog niet echt kijken. Dat plaatje van mij was trouwens een slechte pose, ik laat hem een keer door me vader maken. Maar ik ben nu bezig met het 'bulken' of tenminste, goed dooreten. 0,75 liter melk per dag, 6 boterhammen, 2 stuks fruit, en 's avonds goed eten. Waarschijnlijk zit ik nu met me gewicht ergens bij de 60, maar dat zal ik morgen zien;) Ik doe nu 100 push-ups en 100 sit-ups per dag + 50 crushes (zo heet dat toch? op je rug liggen, knieën 90 graden, handen in je nek/achter je hoofd, en dan proberen met je hoofd je benen aan te raken) Kwa gewichten ben ik er nog niet echt uit, hoeveel kilo ik moet nemen. Ergens vond ik nog van die oefendumbbells, van max. 2.3 kilo. Die doe ik dan op elkaar zodat ik 4,6 heb, maar dan is het nog niet zwaar. Dus wat raden jullie aan? 10 kilo?

olympische stang en 200 kg aan losse gewichten, dan ben je wel zoet voor het eerste jaar.

lol die gast is pas 14 kerel, kan je niet verwachten natuurlijk dat die enorme massa zal gaan hebben

Onze forumhelden, monsterstrength, G-men, AlexT, etc, waren ook 14 toen ze begonnen met trainen. Het is de perfecte leeftijd.

Veel onzinposts ook in dit topic.

@TS:
Als ik jou was zou ik een goede gym zoeken met ervaren instructeurs(dus geen "fitness" of "bodyfit"gyms of niets waar het woord "fit+xx" in voorkomt) die je kunnen helpen.

Goed eten en rustig aan beginnen met 't trainen van de compound-oefeningen(bankdrukken, squatten, deadliften, bent-over row, OHP, etc) kan geen kwaad. Ik zou niet de nadruk leggen op alleen buik + borstspieren. Je benen en rug zijn ook belangrijk(misschien nog wel belangrijker voor een goede houding)

Je hoeft niet bang te zijn dat je eruit gaat zien als jay cutler of ronny coleman. Je wordt niet binnen een paar maanden trainen of zelfs niet na een paar jaren trainen gigantisch groot. Een (beginnend) atletisch uiterlijk is waarschijnlijker.

Ook kan je wel wat meer eten, 0.75 liter melk per dag is te weinig. Zelfde geldt voor 6 boterhammen. 1.5 liter melk + 10 boterhammen + ontbijt + avondeten + fruit lijkt er al meer op.

Ik wil zelf eerst een soort van 'basis' hebben zodat ik een beetje getraint op die sportschool kom. En eten + push ups en die shit, dat kan ik natuurlijk gewoon zelf thuis doen. Mijn fysio geeft mij al goede info over de oefeningen die ik moet doen. Ik zit bij de fysio omdat ik een scordiose had (een zeer kleine kromming in de rugwervel) Maar die scordiose is verholpen, en we zitten nu in de controle periode. Dus het leek me een goed idee om dus nu te beginnen met het bodybuilden. En mijn fysio heeft een aantal goede oefeningen om me buikspieren te laten branden (als je dat voelt is het goed toch?)

Dubbelpost::

Ik wil zelf eerst een soort van 'basis' hebben zodat ik een beetje getraint op die sportschool kom. En eten + push ups en die shit, dat kan ik natuurlijk gewoon zelf thuis doen. Mijn fysio geeft mij al goede info over de oefeningen die ik moet doen. Ik zit bij de fysio omdat ik een scordiose had (een zeer kleine kromming in de rugwervel) Maar die scordiose is verholpen, en we zitten nu in de controle periode. Dus het leek me een goed idee om dus nu te beginnen met het bodybuilden. En mijn fysio heeft een aantal goede oefeningen om me buikspieren te laten branden (als je dat voelt is het goed toch?)
Niks, behalve pull-ups, traint je op een vergelijkbare manier als de oefeningen die je kan doen in een sportschool. Hoezo wil je daar getraind komen? De bedoeling is juist dat je daar getraind wordt.

Ik zou naar de sportschool gaan man . Zoals Tjok zegt kan je alleen daar de juiste oefeningen doen -tenzij je gaat investeren in een homegym- .
Verder ben je echt wel heel mager vind ik . 10 boterhammen , een onbijt en een stevige avondmaal zouden je goed doen . Verder moet je een pak meer melk gaan drinken . Ik drink 3 a 4 liter melk per dag .

Terug
Naar boven