- Waardering
- 203
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
misschien een idee voor jou om ook te worden? ben je tenminste nog ergens stoer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

die titel is zo goed dat ik nu helemaal naar 2 pagina's terug ga, op die link van hem (ts) klik en op oblige the p*ssy ga stemmen
Ik heb op The p*ssy Shaved Like Coveliers Soundsystem - Oblige the p*ssy gestemd puur vanwege de geniale titel.![]()
die titel is zo goed dat ik nu helemaal naar 2 pagina's terug ga, op die link van hem (ts) klik en op oblige the p*ssy ga stemmen
oke 'm powerr'
volgens mij ben ik niet degene die bijdehand begon te doenJe bent een hoofdletter en een punt vergeten. Als je bijdehand wilt doen, doe het dan goed.
****face.Ja, ****face.

volgens mij ben ik niet degene die bijdehand begon te doen![]()
waarom spreek je mij eerst aan op mijn gedrag wat bijdehand is en ga je vervolgens zelf door?
ja eigenlijk wel heb morgen een so en als ik daar geen tien voor haal ga ik niet overMoet je nog niet gaan slapen? Morgen weer vroeg school hé.
en moet jouw dietjee broertje ook niet slapen? of gaat hij vandaag draaien in een kei tof disco feeste voor 10 jarige die het echt cool vinden dat hun feestje om 20:30 begint?ja eigenlijk wel heb morgen een so en als ik daar geen tien voor haal ga ik niet over![]()
en moet jouw dietjee broertje ook niet slapen? of gaat hij vandaag draaien in een kei tof disco feeste voor 10 jarige die het echt cool vinden dat hun feestje om 20:30 begint?
ik heb meer schaamhaar dan jij in je hele leven van je k*t hebt gehaaldGa je schaamhaartjes nog effe tellen, kijken of je dit keer boven de grote 10 komt? Succes!

Ga je schaamhaartjes nog effe tellen, kijken of je dit keer boven de grote 10 komt? Succes!