Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou je zeker geloven.Heb jullie wel geluisterd voor muziek het is? wat een slechte DJ ik heb op een ander gestemt
lekker voor je, b*ch zonder pics
)

Momenteel bekijken: 2 gebruiker(s) (2 leden en 0 gasten) dit topic
CoD, mimimimi

Dat is voor mij genoeg reden om wel op hem te stemmen.ik zou je zeker geloven.
3kwart stemt gwn voor karma terwijl dat broertje van haar hoogst waarschijnlijk het feest gaat vernken met zijn muziek.
kijk als je eerst die andere ook beluistert en hem de beste vind dan begrijp ik het. maar je gaat toch niet indirect een feest vernken door op een slechte dj te stemmen omdat je daar karma voor krijgt? (en stiekem hoopt om met de zus van meneer dj naar bed te gaan)
There's nothing different about me. I'm just another bored male, approaching 19 in a dead-end job, who lives for the weekend. Casual coïtus, watered-down lager, heavily cut drugs. And occasionally kicking **** out of someone. So what else are you gonna do on a Saturday? Sit in your ****in' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your coïtusless relationship? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? **** that for a laugh! I know what I'd rather do. Antwerp away, love it!
Liefste DBB-ers,
Mijn broertje, een mede bodybuilder (helaas geen DBBaccount) heeft jullie hulp nodig om zoveel mogelijk stemmen te ronselen zodat hij kan draaien op Hagelandfest. Er zijn maar twee klikjes voor nodig!
Surf naar www.hagelandfest.be, klik op "Klik hier om te stemmen" en duid "Kriztuff - Mayday mixtape" aan. Klik vervolgens op vote en het zit er al op! Karma volgt vanzelfsprekend!
Dank bij voorbaat!![]()
Heb jullie wel geluisterd voor muziek het is? wat een slechte DJ ik heb op een ander gestemt
lekker voor je, b*ch zonder pics
Dat doet pijn, ik geef namelijk zoveel om je mening dat ik mezelf vanaf nu elke avond in slaap zal moeten huilen.
Wat kom je uberhaupt op dit forum doen? Dit soort reacties had je kunnen verwachten. Niemand geeft iets om het helpen van je broer.
Heey, ik heb je al karma gegeven, voel je je nu niet een ongelofelijke lul dat je eigl niet gestemd hebt? Kom nou, een beetje man helpt zijn medemens toch verder?![]()
Ik heb heel wat nuttige informatie dankzij dit forum kunnen verzamelen, als je naar mijn vorige posts gaat kijken, zal je dat merken. En sorry als ik een naïef vertrouwen in de mensheid heb.

En daarom zouden wij nou graag vooruitgang pics willen zien.![]()

)Als zij mij pikante foto's van haar stuurt dan wil ik best 'vooruitgang pics van mijn pik' laten zien hoor. (nu hij nog vrij is van een akelige soa)
Van normaal, naar kapot geneuk, met steeds bijbehorende soa's
Dan onder de wratten, dan een druiper?
Hoe gaan jou vooruitgangs pics eruit zien dan?Van normaal, naar kapot geneuk, met steeds bijbehorende soa's
Dan onder de wratten, dan een druiper?
![]()