AndroidHealthClinic

Huntelaar's Log

huntelaar

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Hehe, ik ga ook eens een log bijhouden. Heb nu eindelijk een gym gevonden waar ik mag trainen, heb daar nu al 3 keer getraind.

Stats:

lengte: 1.74 m
gewicht: 57 kg 's ochtends
BF: weet niet, zo rond de 10 denk ik

Vandaag getraind... De gewichten komen vanzelf...

Buik:

Buikspierkwartier:
crunches, legraises enzo.
Allemaal varianten in een kwartier

Borst:

Benchpress
10x20 kg
10x20 kg
10x20 kg

Incline dumbbell Press
10x7kg
10x7kg
10x7kg

Cable crossover
7x15kg
7x15kg
7x15kg

Triceps:

Triceps push down
10x12,5kg
10x12,5kg
10x12,5kg

Triceps rope push down?
10x15kg
10x15kg
10x15kg

Schouders:

Shoulder press op machine
9x5kg
9x5kg
9x5kg

Side Raises
10x4kg
10x4kg
10x4kg

Comment:
Ik had helemaal geen energie om te trainen... Zie je ook wel aan gewichten :P Nauwelijks ontbijt gehad... Die Machine Shoulder press is een raar apparaat joh, zonder gewichten erop al zwaar :D:POp naar woensdag dan maar... Dan heb ik benentraining:D en vrijdag heb ik misschien nog een training maar dat weet ik niet zeker. Ik ga vanaf vrijdag een weekje weg. Daarna knallen op een goed schema. Want dit schema deugt niet

Eet ook maar genoeg, skinny bastard.:)

Zo lang je maar niet gaat squaten als ik wil squaten is er niks aan de hand :thumb:

zelfde gym ivo en huntelaar ?

s6 met je log huntelaar, en ik zou oppassen voor ivo die schopt je zo weg als hij wilt squatten :p

Dus je gaat bodybuilden ipv voetballen? :P

Zo lang je maar niet gaat squatten als ik wil squatten is er niks aan de hand :thumb:

zelfde gym?

Misschien mag je af en toe een keertje met ivo meetrainen als je hem heel lief aankijkt en na afloop een shake voor hem betaalt.

Je kan veel van hem leren...

Succes met je log.

Ja zoals dat ie geen machine shoulder presses moet doen maar mp.

als je zonodig split wilt doen:
- cable crossover is vrij onnodig voor beginner met no mass at all
- dump die ext. en ga voor close grip bench press of dips
- geen machine shoulder press maar mp
- eerst schouders en dan triceps lijkt me handiger

Ja zoals dat ie geen machine shoulder presses moet doen maar mp.

en jij kan hem weer gebruiken om jouw gewichten op te ruimen, want zoals er bij ons op de spiegel voor het dumbbell rek staat;

"van gewichten opruimen krijg je ook spierballen"

Daarom gooien tiger4evah en ik de dumbbells altijd op de grond, we gunnen iemand anders ook dikke armen.

Hij is eindelijk begonnen? Mooi zo, nu eten en trainen.

en jij kan hem weer gebruiken om jouw gewichten op te ruimen, want zoals er bij ons op de spiegel voor het dumbbell rek staat;

"van gewichten opruimen krijg je ook spierballen"

Daarom gooien tiger4evah en ik de dumbbells altijd op de grond, we gunnen iemand anders ook dikke armen.

Idd, barbels vol schijven achterlaten. Dan heeft de volgende alvast zijn warming up gehad :P

Lekker ouwe, eindelijk je log:D

tip voor een succesvol log: Je helemaal kapot zuipen in het weekend, en een weekendverslag elke week hier neerzetten

• Topic Starter Topic Starter
Op je 14e gaan zuipen???

Ivo, jij traint zeker 's avonds?

en nu echt beginnen! vreten als een beer, trainen als een beer, slapen als een baby!! :cool:

Als ik jou was, zou ik ook zoveel mogelijk met Ivo meetrainen. Als hij dat wilt tenminste.

Terug
Naar boven