MuscleMeat

Hustle Hard

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ai k*t man, zou toch gewoon wat eten voor tentamen fok dat IF. 1 keer anders kan geen kwaad.

Voor Omega 3 caps, zou ik huismerk van boardsponsors nemen prima spul of anders van NOW Foods.

• Topic Starter Topic Starter
Meal 1
4 eitjes, 2scoops whey shake met een heel klein beetje brinta, 200gr kipfilet stukjes van de Aldi

Meal 2
200gr kipfilet, Whey Shake, beetje oude kaas

Meal 3
150gr tonijn, grote Casseine Shake (had nog samples)

Hoofdpijn van gister is alleen maar erger geworden, en heb ook last van m'n gewrichten en chest pains :( Hele dag in bed gelegen na mn tentamen vanochtend. Daarom dus heel weinig gegeten.

Beetje jammer nu ik net juist zo fanatiek wilde beginnen, maargoed morgen lekker veel carbs eten hopelijk knap ik dan wat op, zat te denken om wat deadlifts (op techniek), hamstrings en back extensions te doen

Laatst bewerkt:
Staatsrecht is ook het moeilijkste tentamen van eerste semester, dus maakt niet uit als je niet hebt gehaald. Je hebt nog herkansing, anders nog mondeling. ;)

Chest pains (rond m'n hart) bleven de hele tijd aanhouden en werden steeds erger bij inspanning dus ik ben naar huis(arts) gegaan. Heb erfelijk bepaald hoog cholesterol, en hartproblemen in mijn hele familie (vader en opa allebei op jonge leeftijd hartstilstand) dus was erg bang, heb hart film laten maken en ga morgen bloed en urine inleveren bij het ziekenhuis, dus even geen trainingen, sorry guys :(

de doktor dacht trouwens dat ik teveel trainde en geen shakes meer mocht nemen ... :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

oehh sterkte man

Beterschap bro!

LOL @ je doc maar ****ed up bro, sterkte damit!

Meal 2
200gr kipfilet, Whey Shake, beetje oude kaas

Meal 3
150gr tonijn, grote Casseine Shake (had nog samples)

Hoofdpijn van gister is alleen maar erger geworden, en heb ook last van m'n gewrichten en chest pains :( Hele dag in bed gelegen na mn tentamen vanochtend. Daarom dus heel weinig gegeten.

Beetje jammer nu ik net juist zo fanatiek wilde beginnen, maargoed morgen lekker veel carbs eten hopelijk knap ik dan wat op, zat te denken om wat deadlifts (op techniek), hamstrings en back extensions te doen

Weet je dat je erg weinig zit te eten? Je zal veel spiermassa verliezen ;) heb Burn fat feed muscle gelezen en jouw onderhoud moet ong 3300 kcal zijn - 500 = 2700 , jij eet rond de 1500-2000 kcal ???

ai, sterkte man! gezondheid is belangrijker.

LOL @ je doc maar ****ed up bro, sterkte damit!

Thanks bro's :)
straks ff bloed prikken en in een potje pissen
Weet je dat je erg weinig zit te eten? Je zal veel spiermassa verliezen ;) heb Burn fat feed muscle gelezen en jouw onderhoud moet ong 3300 kcal zijn - 500 = 2700 , jij eet rond de 1500-2000 kcal ???

Ja sinds ik begonnen weer ben woensdag? ofzo eet ik redelijk weinig
Maar daarvoor in mijn 'bulk' at ik wel makkelijk elke dag +3000 met veel carbs.

Maar je hebt wel gelijk denk ik misschien ga ik wat te diep op de rust dagen. Maar daarom dus ook die refeeds 2× in de week waar ik er ver over heen ga om m'n metabolisme weer aan te zwengelen en ook zodat m'n wekelijkse tekort niet zo huge is. Waar heb je BFFM trouwens gekocht? ben ook wel geïnteresseerd

Oke net weer even getraind na een k*tweekend, Beentjes + Biceps

Leg Press (lever)
Warmup sets
3×20×80
12×100
10×110
8×120

Front Squats (panatta machine)
20×leeg
15×40
12×80
10×100
10×100
10×110
8×120
daarna 6×failfailfail

Wou nog plate leg press gaan doen maar kreeg steken in onderrug en het was ook retedruk dus benen niet echt goed aangepakt

Leg Curls
12×45
12×50
10×60
10×70 (burn)

Hamstring Curls
12×35
12×45
10×50
8×50

Hanging Leg Raises voor buik nog even gedaan
3×16

Biceps:
DB Curl (per arm)
20×10
12×14
12×16

Hammer DB Curls precies zelfde setjes
Preacher Curls
10×35
10×40
10×40
10×45

Cable Curls (boven hoofd beide handen)
20×15
12×20
12×20

Cable Curls (rechte stang beide handen)
10×35
10×40
10×40(auw, klaar, moe)

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 21:39 ----------

Al redelijk veel gegeten vandaag, refeed in de carb cycle
sochtends en smiddags 5 eitjes, noodles, rijstepap, volkoren brood met kip, pre workout whey shake, post workout dextro + whey, straks 500gr kip met nog wat noodles en bonen savonds nog wat kaas en 150gr tonijn

Laatst bewerkt:
Oefff wat een volume op je front squat.
Vind dat echt een graf oefening met de barbell op je schouder rustend.

Haha:D Nou nee geef je geen ongelijk. Zal ook wel 100x lekkerder aanvoelen.

Klopt, ook minder belastend voor onderrug, wel zwaar voor de knieeen als je heel diep gaat, maar ik vind het wel fijne oefening had ik in m'n oude gym niet

Nee, traint die bij ons ofzo? :D
Hij heeft wel gyno daar

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven