Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meal 1
4 eitjes, 2scoops whey shake met een heel klein beetje brinta, 200gr kipfilet stukjes van de Aldi
Hele dag in bed gelegen na mn tentamen vanochtend. Daarom dus heel weinig gegeten.

Meal 2
200gr kipfilet, Whey Shake, beetje oude kaas
Meal 3
150gr tonijn, grote Casseine Shake (had nog samples)
Hoofdpijn van gister is alleen maar erger geworden, en heb ook last van m'n gewrichten en chest painsHele dag in bed gelegen na mn tentamen vanochtend. Daarom dus heel weinig gegeten.
Beetje jammer nu ik net juist zo fanatiek wilde beginnen, maargoed morgen lekker veel carbs eten hopelijk knap ik dan wat op, zat te denken om wat deadlifts (op techniek), hamstrings en back extensions te doen
heb Burn fat feed muscle gelezen en jouw onderhoud moet ong 3300 kcal zijn - 500 = 2700 , jij eet rond de 1500-2000 kcal 
Weet je dat je erg weinig zit te eten? Je zal veel spiermassa verliezenheb Burn fat feed muscle gelezen en jouw onderhoud moet ong 3300 kcal zijn - 500 = 2700 , jij eet rond de 1500-2000 kcal
![]()
Oefff wat een volume op je front squat.
Vind dat echt een graf oefening met de barbell op je schouder rustend.
ben ik zeker een p*ssy maargoedDaarom deed ik het ook in de machineben ik zeker een p*ssy maargoed
Nou nee geef je geen ongelijk. Zal ook wel 100x lekkerder aanvoelen.HahaNou nee geef je geen ongelijk. Zal ook wel 100x lekkerder aanvoelen.
Lekker gehosseld man! Hoeveel kg deed je op de legpress (plate loaded) ookalweer?