Fitness Seller

Hustle Hard

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
y u no answer,
no way dat dit 16% is?

Ik heb het niet gemeten ofzo, maar als ik in de spiegel kijk, vooral m'n rug lovehandles enz. denk ik wel hoger dan 14 maargoed het slinkt al wat in, ben wel redelijk strict bezig qua low carbs.
Percentages zeggen mij ook niet zoveel, als ik maar verschil in spiegel zie ;)

Ghehe ja sterkte nog brah
Nee ik heb zelf soms ook nog wel last van m'n onderrug, dus ga morgen deadlifts op techniek doen, wel zware shrugs (behind back) misschien nog upright rows

Ga trouwen ook Vitamine D3 proberen, niet dat het een wondermiddel is maar hoor er wel goede dingen over hier :D Zal ik 5000 of 10000iu nemen?

Thanks man. Kijken hoe het morgen aanvoelt, wil echt graag trainen, maar moest week rusten. :o

Als je blank bent 5.000 om de dag is voldoende als je getint bent 5.000iu elke dag en later kun je altijd dosis naar 10000iu opvoeren. In de zomer weer verminderen of stoppen. Dit is wat ik heb ondervonden op internet. Op 5.000iu om de dag voel ik het al werken.

Aight, heb die 5000iu besteld via b&f, en mama haalt morgen even goede omega 3 6 capsules voor me :D

Eten vandaag:
Highcarb, vanochtend grote bak magere joghurt met cruesli en beetje fruit (ipv havermout dit keer)

4 volkoren broodjes met 130gr kip + 4 eitjes + vruchtensap

2 scoops whey + water

no explod

dextro+2 scoops whey

300gr Mie + 350gr Rode Pesto Steak + rabarber (hmmm)

Veel witte bonen + 160gr gebakken kipfilet

150gr tonijn

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 18:08 ----------

Ey Machete gebruik je wel eens die Panatta (decline) press machine, wat een k*t ding, die grips (hoek) kan je geeneens fatsoenlijk mee pressen door die angle altijd pijn aan m'n sleutelbeenderen of polsen

Laatst bewerkt:
Moet wel veel schijten vandaag zeg (srs), zal wel met al die carbs te maken hebben hnnnngggg

Haha nee gebruik geen machines, dat is beta :roflol:

Op hoeveel gr carbs zit je op high day?

Lekker beest. Nog een maand hard cutte, dan moeten die abs wel te voorschijn komen.

Al iets over je hartfilmpje gehoord broski of heb ik daar overheen gelezen?

Al iets over je hartfilmpje gehoord broski of heb ik daar overheen gelezen?

Oh ja vergeten te vertellen, hartfilmpje was redelijk normaal, bloeddruk ook goed, heb de bloedtest + urine ook teruggekregen, bleek niks met m'n hart te zijn, cholesterol was mooi gedaald naar 5, had een jaar geleden voordat ik met dat vasten (IF) begon nog iets van 6, wat wel redelijk gevaarlijk was, dus mooi
Maar hij had het over een virale infectie, waardoor m'n weerstand minder werd ofzo, kon je ook in je gewrichten/hele lichaam voelen beetje vaag, had ook met stress en dergelijke te maken..

Maargoed ben in ieder geval blij dat het niks met m'n hart is en dat m'n cholesterol goed is :)

Ok brah afgezien van die virale shit toch positief nieuws.:)

550gr carbs are u sure?
Op hoge dagen lichaamsgewicht x4 dus: 85x4=340gr carbs.
Als je van carb cycle codex uitgaat: 85kg=170lbsx2-3=340-510gr carbs. Drie is meer voor als je in de bulk zit en dan cyclet.

Wel fijn om te horen idd. Hoe kan je zo'n onderzoek trouwens doen? Ben benieuwd of ik van bepaalde vitamines teveel binnenkrijg en of mijn bloedsuikerspiegel normaal is (veel diabetici in familie).

550gr carbs are u sure?
Op hoge dagen lichaamsgewicht x4 dus: 85x4=340gr carbs.
Als je van carb cycle codex uitgaat: 85kg=170lbsx2-3=340-510gr carbs. Drie is meer voor als je in de bulk zit en dan cyclet.

Dit is dan ook 1 dag in de week, zoals gister eergister enz heb ik echt bijna no carb echt 20gr max ofzo, maandag had ik een kleine refeed van 300gr denk ik, ik heb het gevoel dat m'n lichaam wel goed reageert op van die grote tegenstellingen, morgen wordt het medium carbs en het weekend low/no
Wel fijn om te horen idd. Hoe kan je zo'n onderzoek trouwens doen? Ben benieuwd of ik van bepaalde vitamines teveel binnenkrijg en of mijn bloedsuikerspiegel normaal is (veel diabetici in familie).

Ik heb via de huisarts geregeld, hij vertrouwde het niet helemaal vandaar die test, maar zo'n cholesterol test moet ik verplicht doen eigenlijk elk jaar

Ja dan kan het prima inderdaad, sterke refeed in dit geval. Ga je ook cardio doen?

Ja dan kan het prima inderdaad, sterke refeed in dit geval. Ga je ook cardio doen?

Mwehh weetniet, heb op dit moment geen fiets dus loop alles, geldt ook een beetje als cardio toch :D

Vind die fietsjes en crossdingen bij harimau niet zo fijn, heb de loopband niet geprobeerd nog, misschien maar eens kijken, maar denk dat ik met m'n voeding al genoeg eronder zit

Okee net back getraind, zou eigenlijk gisteren moeten gebeuren maar ik was na het leren in slaap gevallen :roflol:

Warmup Sets
Romanian Deadlift

3×15×60

Deadlifts
8×80
6×100
6×100 (auw 2 laatste reps weer verschrikkelijke pijnscheuten in de onderrug :mad:

hoger gaan met deadlifts zat er niet in, even rust gepakt en RDL gedaan op volume
5×10×60

Back Extension(wou even kijken of het lukte met m'n onderrug, en voelde opzich goed aan)

20×BW
15×BW+10 schijf
15×BW+10
15×BW+10

Had hierna nog steeds last van de onderrug maar een beter soort pijn, gewoon spierpijn zegmaar, ik denk dat m'n lower back gewoon te zwak is omdat ik een tijdje niet gedeadlift heb.

Lat Pulldown
20×60
12×70
10×80 (straps)
10×70

Panatta Close Grip Pulldown (Plate Loaded)
15×40
12×80
10×90 Straps (PR voor wat het waard is :p)
6×90

T Bar Row chest support:
15×30
12×50

V Bar Cable row
15×60
12×70 (straps en belt voor onderrug, kon mooie stretch maken en langzaam uitvoeren, voelde goed)
10×70
8×75

Had nu behoorlijke pump in de lats
Nog even afgemaakt met lat pulldown machine paar setjes op 70 en hoger

Wou nog traps doen maar heb beetje haast, want moet naar Enschede om m'n cluppie aan te moedigen :)

piccie, in de spiegel leek m'n pump toch wat groter maargoed :o
28jkw2a.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 12:04 ----------

Vanochtend goed ontbeten, zelfde als gister:
xarr5i.jpg
Sandwiches met kalkoen, ham, ei + Beetje yoghurt met muesli, vruchtensap voor de workout NoExplod

Na training, whey shake met veel dextro zit straks in de trein en kan ik geen carbs eten, thuis in enschede rijst met biefstuk, en vanavond nog wat kip tonijn, noodles, casseine

Laatst bewerkt:
Nette training voor op de zaterdag! Pas op met die pijn in je rug bij dl's, rust die lowerback weer opbouwen.

HIGH carb day betekent niet dat je alleen maar suikers moet eten he.. cruesli, dextro en nog meer suikers daar, waar is de brinta of bonen of iets dergelijks?

HIGH carb day betekent niet dat je alleen maar suikers moet eten he.. cruesli, dextro en nog meer suikers daar, waar is de brinta of bonen of iets dergelijks?

Jij hebt ook altijd wat te zeuren hè :D maar maakt niet uit. Als ik om 8u ontbijt en 9:30 ga trainen heb ik liever wat snelle carbs vooral met een rug training, die sandwiches waren op donker waldkorn brood en cruesli is niet alleen maar suiker, als ik thuis ben eet ik rijst/sperziebonen/biefstuk

Potverdorie goeie V man.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven