XXL Nutrition

Hustle Hard

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha ja! Echt grappig, hij had het samen met iemand die daar werkt over een fatburner die hij gebruikt.
Toen vroeg ik wat erin zat, toen vertelde hij dus dat hij in 1995 wedstrijdvoorbereiding ook gebruikte.
Wel coole man, vast keer gezien ook zo'n shirt met de naam van de gym op en een sleeve achtig tattoe.

Vito zijn we nog aan het Hustle of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Ja zeker! Heb alleen gister een hele dag 24h gevast, net als eat-stop-eat wou even kijken of ik het kon. Maar straks om 10u mag ik weer eten dus ik ga zo even massaal boodschappen doen, en dan chest trainen en weer gebruik maken van m'n N.O. Explod fuaaaark

Ja zeker! Heb alleen gister een hele dag 24h gevast, net als eat-stop-eat wou even kijken of ik het kon. Maar straks om 10u mag ik weer eten dus ik ga zo even massaal boodschappen doen, en dan chest trainen en weer gebruik maken van m'n N.O. Explod fuaaaark
Damn vito hoe was dat stop-eat-stop? 24 uur geen eten! :eek: Eet smakelijk voor zo goos ;) ( btw gister toevallig ook me pot no-explode maar weereens opengetrokken :D )

Met alle respect, maar vind het nogal achterlijk dat vaste.

Ik zie er geen voordelen in ten opzichte van carbcycle bv.

Gewoon een handige manier om een kcal tekort te creeeren meer niet. Met eat stop eat kan je ook carb cyclen als je dat wilt. Het zijn niet de fancy programmatjes waar je vet mee verliest, maar het aantal calorieen. Het vasten moet je alleen wel liggen uiteraard.

Ja maar je krijgt wel een dag geen voedingstoffen binnen. Dus geen vitamines, nodige vezeles enz.

Lijkt mij niet goed voor je herstel.

Heb jij wel een keer fatsoenlijk lopen cutten? Komop 24 uur lopen vasten? Je zal heus zo niet sneller afvallen veel geluk met je krachtverlies.

Bij mij gaat het lekker terwijl ik niet eens carb cyclen of wat dan ook, lekker clean eten en elke dag cardio helaas neem ik vaak wat voeding extra anders ging het sneller. :p

Haha ik snap wat je bedoelt. Ja heb wel degelijk fatsoenlijk met een standaard -200 schema gecut vorig jaar ging opzich goed paar weekjes maar daarna stagneerde mn progressie. Ben toen met IF begonnen en dat ging veel beter voor mn gevoel, kan ook mentaal zijn. Vind het gewoon handig, niet ontbijten, niet om het uur denken enz.. Die eat stop eat ga ik trouwens niet hanteren, denk dat nadelig gaat werken met herstel, helemaal als ik een split doe.

Haha ik snap wat je bedoelt. Ja heb wel degelijk fatsoenlijk met een standaard -200 schema gecut vorig jaar ging opzich goed paar weekjes maar daarna stagneerde mn progressie. Ben toen met IF begonnen en dat ging veel beter voor mn gevoel, kan ook mentaal zijn. Vind het gewoon handig, niet ontbijten, niet om het uur denken enz.. Die eat stop eat ga ik trouwens niet hanteren, denk dat nadelig gaat werken met herstel, helemaal als ik een split doe.
Het stagneert omdat je kilos verliest en zo meer kcal moet droppen om gewicht te verliezen of je moet meer cardio erbij toevoegen.

Het stagneert omdat je kilos verliest en zo meer kcal moet droppen om gewicht te verliezen of je moet meer cardio erbij toevoegen.

Lol nee, vet verbruikt geen energie. En VVM is ook water, spier en zo snel gaat dat niet weg ook niet als je niet traint.

Gewoon doen wat jou past in je levensstijl, als je hierbij lekker vindt gewoon blijven doen. Uiteindelijk net als alle andere fat loss trucjes (carb cycle, IF, ud2.0) gaat het om een calorie tekort. Alleen bij ud2.0 en carb cycle kan je zelfs spiermassa (gering) winnen als je het goed doet door je carbs te timen. En als je op een plateau raakt, droppen in kcal (100 oid). Of een refeed houden (weet niet hoe dat gaat bij eat-and-stop/IF), of 1/2 weken weer cleanbulken zodat je je metabolisme weer op gang krijgt.

Jep, heb ook wel degelijk refeeds na de low carb/kcal dagen, maandag en vandaag. Zal straks voeding en training posten ben nu @ gym.

Okeeee

Bench, met voeten op dat ding

warmup touch &go:
3×14×60

3/4:
5×5×80

incline bench(wide grip):
3×10×60
2×12×40
1×12×20

DB Press Incline:
2×6×30 (fuuuu :()
2×12×26

Fly's (lichte incline)
2×20×10
1×12×14
2×10×18
1×8×20

Best wel pump
Wou nog chest dips doen maar had geen kracht meer

Leg raises 4×14
Kon niet meer want had finke waterbuik, drink minstens 2,5 liter ofzo tijdens een workout :o

Voeding post ik straks, heb lekkere dure steak gekocht hmmm

nog even piccie:
heupvet moet dus weg
2qwg1t4.png

Nice presses :thumbs:

Je side delts zijn wel bruut, maar je moet wel even traps goed aanpakken anders krijg je later echt een k*tverhouding.

ziet er niet uit als 16% hoor, zou eerder 13-14 zeggen

Ja heb je gelijk in, traps lopen ook erg achter
Morgen weer shrugs en deadlifts :thumbup:

Ghehe ja sterkte nog brah
Nee ik heb zelf soms ook nog wel last van m'n onderrug, dus ga morgen deadlifts op techniek doen, wel zware shrugs (behind back) misschien nog upright rows

Ga trouwen ook Vitamine D3 proberen, niet dat het een wondermiddel is maar hoor er wel goede dingen over hier :D Zal ik 5000 of 10000iu nemen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven