Fitness Seller

Hybris

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben het met de rest eens, je gaat kneiter hard op de compounds.
Wel grappig dat er gelijk gevraagd wordt of er gekuurd wordt ;)

• Topic Starter Topic Starter
gekuurd? :roflol:

nee mensen. Dit zijn nog steeds p*ssy weights, niks bijzonders als je het mij vraagt.

Daarbij is mijn fysiek ook niet boeiend genoeg om een foto te plaatsen.

Misschien over een aantal weken.

Ja het is echt bizar hoe hard deze gast gaat.
Nogmaals het verzoek om pics seagal!

Je hebt nu toch al door dat die eerste weken training slechts de loadingfase zijn waardoor hij pas vanaf een bepaald moment (binnen enkele weken?) zal gaan pieken. ;) Het is niet alsof seagal ervoor nooit goeie stats had hoor. :D

Ik heb even flink door je log gebladerd en je gaat hard. Superhard.
Gaat goed.:D

super-deadlift seagal - 10 * 160 , dat beloofd wat man

Ik wil jou 200kg DL, 150kg SQ, 120kg BP, 70kg MP zien doen in de laatste week.
Het wordt al wat Seagal, je mag tevreden zijn met je verbeterde instelling.
Werk nog meer aan de basis dan zal je door kunnen blijven groeien en de grootste tegenstander zit in dat rare hoofd van je, vooralsnog!:D

Hoeveel reps in de laatste week?
Is dit realistisch impo?

Dit programma voor deze trainee is zeer effectief tot nu toe geweest.
Hij heeft de beste progressie geboekt volgens mij van iedereen hier op dbb de laatste tijd.

Hoeveel reps in de laatste week?
Is dit realistisch impo?
Dat moet nog blijken, geduld is een schone zaak in deze.
Het komt vanzelf, het is niet af te spreken dan wel te voorspellen.
Onze Seagal maakt nu progressie doordat hij mentaal beter in staat is te trainen. Dat maakt het verschil. Ik geloof niet zozeer techniek want deze is vatbaar voor 100% verbetering en dat weet hij.

Wanneer Seagal het in zijn hoofd mogelijk maakt dat hij (1-5reps) over de 130kg kan met Squat, richting de 200kg met Deadlift en over de 90kg kan doen met de Bench zal dit hem nog gaan lukken ook.
Wanneer is op zich niet relevant, hij doet er verstandig aan komende tijd meer op techniek te trainen, dan zal hij bovenstaande makkelijker bereiken dan puur op wilskracht.

We zullen het zien...

Let jij ook op de snelheid van je oefening? Ik bedoel de negatieve/positieve uitvoering, houdt je bovenin vast etc?

Let jij ook op de snelheid van je oefening? Ik bedoel de negatieve/positieve uitvoering, houdt je bovenin vast etc?

bovenin houdt ik redelijk vast. Niet met elke oefening. Met de bench bv ben ik niet zo netjes.

die deadlift is natuurlijk ook gewoon raggen.

Voor de rest alles redelijk netjes.

Voor de DL zie ik geen problemen de SQ daar in tegen is echt nog een zwak punt bij Seagal. Maar die knop moet om ook bij het squatten. Ik heb er goede hoop in. De juiste mindset is er iig en zo niet dan zal ik daar persoonlijk zorg voor dragen dat die erin gestampt word :D

Gaat goed maat

Voor de DL zie ik geen problemen de SQ daar in tegen is echt nog een zwak punt bij Seagal. Maar die knop moet om ook bij het squatten. Ik heb er goede hoop in. De juiste mindset is er iig en zo niet dan zal ik daar persoonlijk zorg voor dragen dat die erin gestampt word :D

Gaat goed maat
Hij moet gewoon gaan forceren op die squat gewicht erop goede spotter erachter en knallen maar!

Oke, vandaag echt de slechtste training ooit.
Ik kwam vermoeid aan bij de gym, mijn hoofd stond er ook niet echt naar.
Pijn in de rug, pijn in de schouder.

Omdat ik al last van me rug had/heb nam ik me voor om niet 10 reps te gaan knallen op de deadlift. Maar ik nam me voor
om eens 200kg van de grond te pullen. FAIL tot gevolg, ik balen en me motivatie was gelijk zero. Zelfs de 160 waar ik van de week nog 10 reps mee deed en vlot ging, voelde nu met 1 rep al t**fus zwaar aan. Maar goed, shit happens.

Ik ga me de rest van de week wat rustiger houden, ik moet van de pijntjes af.

Bij deze beloof ik jullie allen plechtig dat ik binnen 2 weken de 200kg rep!
Zo niet, dan ben ik een mietje. Ik weet namelijk dat het er al in zit, vandaag gewoon eigenwijs gedaan en niet naar me lichaam geluisterd, stom!

Ohja, de rest van de training ging ook k*t.

149zdrm.jpg

Laatst bewerkt:
Zo nog ff 20 min cardio op lage intensiteit op mijn zelf gebouwde hometrainer.

( lees: fiets op blokken hout ).

jammer
maar dat gebeurt iedereen weleens
maar zeg je nou dat je 200kg*10reps gaat pakken in 2 weken:O

Tja je best gedaan, maar als je al moe bent voor de training kan je het beter een dag uitstellen en ondertussen flink eten en rusten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven