XXL Nutrition

Hybris

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette training weer kerel.
Hoge verwachtingen zijn goed meer te hoog niet mentaal

Soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan..

Tenminste voor mij.

Maar niet handig bro!
Rusten is ****ing belangrijk.....had je vandaag niet goed gegeten of veel stress gehad of iets dergelijks?

Al en met al geen hele verkeerde training vind ik zelf.
Fixeer je niet te veel op de hoogte van de KG. Je gaf aan dat de 160 kg al gooi en smijt werk bij je is. Waarom dan zo graag die 200 kg? Je bent toch geen powerlifter? Wat zijn je doelstellingen bro........behalve de kg`s.

• Topic Starter Topic Starter
Maar niet handig bro!
Rusten is ****ing belangrijk.....had je vandaag niet goed gegeten of veel stress gehad of iets dergelijks?

Al en met al geen hele verkeerde training vind ik zelf.
Fixeer je niet te veel op de hoogte van de KG. Je gaf aan dat de 160 kg al gooi en smijt werk bij je is. Waarom dan zo graag die 200 kg? Je bent toch geen powerlifter? Wat zijn je doelstellingen bro........behalve de kg`s.

die 160 ging vrij easy. Ik wilde gewoon perse die 200 pakken om toch iets gedaan te hebben. Had het beter kunnen laten daar kwam ik achter.

Doelstellingen? Een buffe mother****er, below 12% bf met monster kracht stats

zoiets :D

Jammer man van je training
Wat was je oude 1Rm op de DL?

Balen kerel, geef je lichaam rust (misschien een weekje). Zal je merken dat je er daarna weer vol tegenaan kunt.

Vanwege?

Die rust is helemaal niet nodig. Dat hij wat pijntjes voelt hier en daar betekent dat hij beter op zijn techniek kan/ moet letten en niet moet proberen te maxen op het aantal reps dat hij doet momenteel.
Dit is zijn gretigheid nu, wat tevens een valkuil is.
Daar is hij zo te lezen mee bezig en het is beter dit schema af te maken met wat minder intensiteit dat 'een week rust o.i.d' zolang er geen blessures zijn.

Juist!

Seagal moet gewoon eens leren luisteren naar mij dan was alles goed gekomen :D

Maar goed er is niets verloren. Iedereen heeft er wel zo'n dag tussen zitten. Stoppen is overigens geen optie. De DL en SQ gaan rouleren in een A/B routine is een betere optie. Minder CZS en onderrug belasting. Jullie hadden hem moeten zien. Schopte zijn fles door de gym, smeet zijn riem de halve gym door, vervolgens was alles k*t en bleef hij schelden waarna er ook nog een klasgenootje mee was gekomen die eens dacht te komen kijken naar wat we aan het doen waren kreeg ze de volle laag van hem dus dat was ook eens maar nooit meer.

Het was weer genieten!

Seagal moet gewoon eens leren luisteren naar mij dan was alles goed gekomen :DMaar goed er is niets verloren. Iedereen heeft er wel zo'n dag tussen zitten. Stoppen is overigens geen optie. De DL en SQ gaan rouleren in een A/B routine is een betere optie. Minder CZS en onderrug belasting. Jullie hadden hem moeten zien. Schopte zijn fles door de gym, smeet zijn riem de halve gym door, vervolgens was alles k*t en bleef hij schelden waarna er ook nog een klasgenootje mee was gekomen die eens dacht te komen kijken naar wat we aan het doen waren kreeg ze de volle laag van hem dus dat was ook eens maar nooit meer.Het was weer genieten!

Wat een ongelooflijke beesten zijn jullie:roflol:

Maar goed er is niets verloren. Iedereen heeft er wel zo'n dag tussen zitten. Stoppen is overigens geen optie. De DL en SQ gaan rouleren in een A/B routine is een betere optie. Minder CZS en onderrug belasting. Jullie hadden hem moeten zien. Schopte zijn fles door de gym, smeet zijn riem de halve gym door, vervolgens was alles k*t en bleef hij schelden waarna er ook nog een klasgenootje mee was gekomen die eens dacht te komen kijken naar wat we aan het doen waren kreeg ze de volle laag van hem dus dat was ook eens maar nooit meer.

Het was weer genieten!

:roflol::roflol:

Je had idd gelijk kerel. Maar het gaat allemaal in orde komen:D

Oke, vandaag echt de slechtste training ooit.
Ik kwam vermoeid aan bij de gym, mijn hoofd stond er ook niet echt naar.
Pijn in de rug, pijn in de schouder.

Omdat ik al last van me rug had/heb nam ik me voor om niet 10 reps te gaan knallen op de deadlift. Maar ik nam me voor
om eens 200kg van de grond te pullen. FAIL tot gevolg, ik balen en me motivatie was gelijk zero. Zelfs de 160 waar ik van de week nog 10 reps mee deed en vlot ging, voelde nu met 1 rep al t**fus zwaar aan. Maar goed, shit happens.

Ik ga me de rest van de week wat rustiger houden, ik moet van de pijntjes af.

Bij deze beloof ik jullie allen plechtig dat ik binnen 2 weken de 200kg rep!
Zo niet, dan ben ik een mietje. Ik weet namelijk dat het er al in zit, vandaag gewoon eigenwijs gedaan en niet naar me lichaam geluisterd, stom!

Ohja, de rest van de training ging ook k*t.

149zdrm.jpg

seagal , als je 160 natural kunt trekken , ben je geen mietje , alleen is het heel simpel , het lichaam kan niet altijd alles wat de geest wil

jou 200 kg deadlift komt vast

zet hem op mietje:D

de 200kg berg ... pfff ... ik geraak ook nog niet aan de top ... some day !

Het was weer genieten!

:roflol: schitterend

brutal negative mindstate.

Better luck next time Seagal, deze training gewoon vergeten en volgende keer met een positieve frisse mindstate herkansing.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven