MuscleMeat

Hybris

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nog steeds last van de rug, deadlift en squat daarom achterwege gelaten.
Vervangen voor wat isolatie meuk.

Met opzet niks verhoogt maar lekker rustig aan getraind en geconcentreerd.
Next week word het beesten.

1zqeddk.jpg

Die bench vind ik netjes.

Netjes Seagal, succes met het huffen, puffen en brullen volgende week in da gym!!

Bench is inderdaad heel netjes, volgende week knallen!

Wie wil er een tussen foto tje zien?

Ben wel geïnterreseerd in je huidige beesten fysiek. :p
Overigens nette training, sterk en gecontroleerd. ;)
Jammer van de Deadlifts en met name de Squat. (dat is 1 je grootste verbeterpunt lijkt me)

Ik steek mijn hand op

Nice! Vooral die curls en de extensions, lukt mij echt niet met dat gewicht op mijn apparaat.

Ben wel geïnterreseerd in je huidige beesten fysiek. :p
Overigens nette training, sterk en gecontroleerd. ;)
Jammer van de Deadlifts en met name de Squat. (dat is 1 je grootste verbeterpunt lijkt me)

Heb je volkomen gelijk in kerel!
Ik werk er aan.

Bij deze hebben jullie een impressie, met name xtra large vroeg er om.
Nog lang niet tevreden. Over een paar maanden full body pics bij een lager bf.

2n6zzma.jpg

Misschien wel best dat je dl en sq er eens van tussen liet, soms heb je meer aan wat extra rust.

Ga je trouwens je chins nog weighted gaan doen vanaf week 5 (bij 5 herhalingen dacht ik?) of blijf je ze op bw-niveau doen?

Ben zeker benieuwd ;)

edit : Goed hoor. Goeie v-shape heb je ook en dan heb je sowieso al een serieus voordeel vind ik. :D Ook je schouders ogen best groot. Hoe zit het met de triceps of wat meten je armen? Die vind ik best moeilijk in te schatten.

Das een beste V ouwe

Misschien wel best dat je dl en sq er eens van tussen liet, soms heb je meer aan wat extra rust.

precies zo dacht ik ook.

Ga je trouwens je chins nog weighted gaan doen vanaf week 5 (bij 5 herhalingen dacht ik?) of blijf je ze op bw-niveau doen?

Ben zeker benieuwd ;)
Ik zit er wel over te denken, ligt eraan hoe de deads en squats me bevallen.
Ik zie de chins namelijk als aanvulling.

thkx kerel

Laatst bewerkt:
Lats zien er goed uit, maar neem ook de foto eens wat lager en iets verder van je af want dan komt de rug beter over op foto.

Baby got back :D

Ik tolereer deze pussyficatie nog 2 dagen max daarna verwacht ik 110% inzet en meer zo niet zullen de gevolgen niet te overzien zijn.

Ben zeker benieuwd ;)

edit : Goed hoor. Goeie v-shape heb je ook en dan heb je sowieso al een serieus voordeel vind ik. :D Ook je schouders ogen best groot. Hoe zit het met de triceps of wat meten je armen? Die vind ik best moeilijk in te schatten.

42cm koud.

armen zijn lastig te vullen, het zijn ook van die lange stelten:D

Serieuze V-vorm zie ik daar! Netjes, grote wijdte en kleine taille, jealous. :o
Maar latspread doe je door je handen op je zij te leggen of te vuisten als het ware.
Nu lijkt het net een MM van achtere. :p

Mooie V en 42 cm is nu ook niet niks he :D

Benieuwd naar je full body pic.

42cm koud.

armen zijn lastig te vullen, het zijn ook van die lange stelten:D

Ik ken het gevoel, al ben ik maar 1m80. Massa pakken op de triceps blijft hard, maar mn biceps heeft dan wel de perfecte vorm en hardheid.

Maar 42cm is zeker niet verkeerd. Ik heb bij mezelf eerder het gevoel dat de mijne gekrompen zijn met bill starr, denk dat ik ze vrijdag nog eens afbeul. :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven