Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes Seagal, succes met het huffen, puffen en brullen volgende week in da gym!!
Bench is inderdaad heel netjes, volgende week knallen!

Ben wel geïnterreseerd in je huidige beesten fysiek.
Overigens nette training, sterk en gecontroleerd.
Jammer van de Deadlifts en met name de Squat. (dat is 1 je grootste verbeterpunt lijkt me)

Ook je schouders ogen best groot. Hoe zit het met de triceps of wat meten je armen? Die vind ik best moeilijk in te schatten.Ik zit er wel over te denken, ligt eraan hoe de deads en squats me bevallen.Misschien wel best dat je dl en sq er eens van tussen liet, soms heb je meer aan wat extra rust.
precies zo dacht ik ook.
Ga je trouwens je chins nog weighted gaan doen vanaf week 5 (bij 5 herhalingen dacht ik?) of blijf je ze op bw-niveau doen?
Ben zeker benieuwd![]()
Misschien wel best dat je dl en sq er eens van tussen liet, soms heb je meer aan wat extra rust.
Ga je trouwens je chins nog weighted gaan doen vanaf week 5 (bij 5 herhalingen dacht ik?) of blijf je ze op bw-niveau doen?
Ben zeker benieuwd
edit : Goed hoor. Goeie v-shape heb je ook en dan heb je sowieso al een serieus voordeel vind ik.Ook je schouders ogen best groot. Hoe zit het met de triceps of wat meten je armen? Die vind ik best moeilijk in te schatten.

Serieuze V-vorm zie ik daar! Netjes, grote wijdte en kleine taille, jealous.
Maar latspread doe je door je handen op je zij te leggen of te vuisten als het ware.
Nu lijkt het net een MM van achtere.![]()
42cm koud.
armen zijn lastig te vullen, het zijn ook van die lange stelten![]()