Fitness Seller

Hybris

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ken het gevoel, al ben ik maar 1m80. Massa pakken op de triceps blijft hard, maar mn biceps heeft dan wel de perfecte vorm en hardheid.

Maar 42cm is zeker niet verkeerd. Ik heb bij mezelf eerder het gevoel dat de mijne gekrompen zijn met bill starr, denk dat ik ze vrijdag nog eens afbeul. :o

daarom pak ik ze zoie zo als aanvulling erbij. Bij welk schema dan ook!

:D pompse!

2n6zzma.jpg

Goed dat je een foto durft te plaatsen. Ik vind dat erg leerzaam om te zien. Vooral denk ik ook goed om de progressie bij the houden.
Als je zo door blijft trainen en je plaatst een foto over 1 jaar dan kunnen we goed zien waar we het allemaal voor doen; ****ing brute progressie!

Vind het erg jammer dat sommige andere leden dit niet doen of willen.
Dit is een monsterfysiek om verder om te bouwen. Het framewerk is al gemaakt nu nog wat massa er op plakken. Het lijkt alleen of de bovenkant wat extra aandacht nodig heeft? Latissimus Dorsi is al heel erg goed en lekker wijd. De ercetor spinae is vooral aan de onderkant zeer goed ontwikkeld. De upper,middle en lower fibers Trapezius hebben volgens mij wat extra aandacht nodig. Doe je al wat shrugs als assisted oefening erbij? Gewoon lekker barbell shurgs erin gooien 1x per week?
De infraspinatus is ook redelijk ontwikkeld 2 goede bobbels!

Maak ook eens een back double biceps foto als je wil. Dan kan ik je schouders en biceps beter zien.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man!!!

de verhoudingen zien goed uit seagal - netjes man

Goed dat je een foto durft te plaatsen. Ik vind dat erg leerzaam om te zien. Vooral denk ik ook goed om de progressie bij the houden.
Als je zo door blijft trainen en je plaatst een foto over 1 jaar dan kunnen we goed zien waar we het allemaal voor doen; ****ing brute progressie!

Vind het erg jammer dat sommige andere leden dit niet doen of willen.
Dit is een monsterfysiek om verder om te bouwen. Het framewerk is al gemaakt nu nog wat massa er op plakken. Het lijkt alleen of de bovenkant wat extra aandacht nodig heeft? Latissimus Dorsi is al heel erg goed en lekker wijd. De ercetor spinae is vooral aan de onderkant zeer goed ontwikkeld. De upper,middle en lower fibers Trapezius hebben volgens mij wat extra aandacht nodig. Doe je al wat shrugs als assisted oefening erbij? Gewoon lekker barbell shurgs erin gooien 1x per week?
De infraspinatus is ook redelijk ontwikkeld 2 goede bobbels!

Maak ook eens een back double biceps foto als je wil. Dan kan ik je schouders en biceps beter zien.

Thkx. klopt Traps en dan voornamelijk pars decendens hebben wat extra aandacht nodig. In het volgende schema ga ik die weer isoleren. Nu pak ik ze enkel met deadlifts.

Thkx!

de verhoudingen zien goed uit seagal - netjes man

Thkx!

Zo, lekker gepompt vandaag.

alles geprobeerd strikt uit te voeren.

MP press van 70 was niet heel strikt. Maar ach:D

kd95yb.jpg

Haha brute, nee zieke MP. :D

Wel beetje raar contrast tegenover je bench. Wanneer schroef je die terug omhoog?

na die 80 kg benchen nog even 70 kilo mp'en netjes seagal man

nice die MP
hoe bedoel je niet strict. maakte je er een Pushpress van?

Goede rug man!

De MP's waren niet minder dan brutaal te noemen ook al was het wat meer een push press niet te min nog steeds super. Squat progressie gaat ook goed ook al zijn het geen huge weights het zijn wel grote stappen in de goede richting. 8 maanden te gaan seagal en je weet wat ik van je verwacht :evil2:

Lekkere training beest,

Goed verhoogd op de squat!
MP is monsterlijk....;)

Wie is de philosopher je coach?

Lekkere training beest,

Goed verhoogd op de squat!
MP is monsterlijk....;)

Wie is de philosopher je coach?

thkx beest.

Zou die willen, ik pak hem aan zodat hij monster progressie maakt.

Alleen hij doet zich nu voor als een coach.

Philoshper and Seagal: Team Beescht!!!1

:roflol:

De MP's waren niet minder dan brutaal te noemen ook al was het wat meer een push press niet te min nog steeds super. Squat progressie gaat ook goed ook al zijn het geen huge weights het zijn wel grote stappen in de goede richting. 8 maanden te gaan seagal en je weet wat ik van je verwacht :evil2:

Thkx maat. Jij en ik worden beeschten!

:D

@Xtralarge: Laat je niet misleiden door de antwoorden van Seagal. Hij is de brute kracht ik heb de hersenen, seagal weigert dat alleen nog te snappen. Als hij eens wat meer naar mij zou luisteren dan zou hij nog betere progressie maken!

Nee ik ben niet zijn coach wij zijn gewoon maten of beter gezegd Team beescht!!!1. Opweg naar brutale stats, monster progressie en wereld dominatie :P

Goede v-taper seagal. Wijde lats!
Beetje lastig beoordelen die foto omdat hij ook vanuit een aparte hoek genomen is.
Zo te zien liggen je traps er niet echt dik bovenop. Work those traps; shrugs.

Hoe'st met de voorkant, komt daar ook een foto van ? ;)

Keep up the good work!

@Xtralarge: Laat je niet misleiden door de antwoorden van Seagal. Hij is de brute kracht ik heb de hersenen, seagal weigert dat alleen nog te snappen. Als hij eens wat meer naar mij zou luisteren dan zou hij nog betere progressie maken!

Nee ik ben niet zijn coach wij zijn gewoon maten of beter gezegd Team beescht!!!1. Opweg naar brutale stats, monster progressie en wereld dominatie :P

Yuri`s revenge mind- & world domination:D

yuri.jpg

Goede v-taper seagal. Wijde lats!
Beetje lastig beoordelen die foto omdat hij ook vanuit een aparte hoek genomen is.
Zo te zien liggen je traps er niet echt dik bovenop. Work those traps; shrugs.

Hoe'st met de voorkant, komt daar ook een foto van ? ;)

Keep up the good work!

thkx Loo, traps is idd een aandachtspunt. Overigens zijn die al wel flink bij getrokken in de laatse maanden.

Ik denk dat ik in deze pose mijn schouders te ver op trek waardoor ze ook minder goed uit komen. In een MM zijn ze stukken beter.

In me volgende schema ga ik iig weer shrugs zetten!

Voorlopig geen foto's. Wil eerst op een fatsoenlijk bf staan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven