XXL Nutrition

Hybris

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo, mijn rug voelt weer aan als nieuw.
Eindelijk morgen weer deadliften, begin wel lekker rustig aan en bouw het op gedurende de laatste 2 weken van het schema.

Net half uurtje cardio gedaan, vanaf nu doe ik 3 x per week cardio om het bf wat binnen de perken te houden.

Zo, mijn rug voelt weer aan als nieuw.
Eindelijk morgen weer deadliften, begin wel lekker rustig aan en bouw het op gedurende de laatste 2 weken van het schema.

Net half uurtje cardio gedaan, vanaf nu doe ik 3 x per week cardio om het bf wat binnen de perken te houden.

Lekker he is dat cardio-en? goed bezig beestze morgen seagal.
Doe eens relaxed aan op de DL minder gooi en smijt werk

Lekker he is dat cardio-en? goed bezig beestze morgen seagal.
Doe eens relaxed aan op de DL minder gooi en smijt werk

Zo, heb relaxed gedaan vandaag. Zoals xtra large vroeg.

Lekker getraind, alles netjes uitgevoerd en aardig geconcentreerd.

tevreden voor nu.

28us761.jpg

voor een zo'n rustig training zoals jij het zegt , heb je toch aardig wat gewichten gepakt - kort in de reps maar toch - zware curls pfffffffffff

Nette training Seagal, brute gewichten!

Was de mp deze keer wel strict?
En ook sterke bb curlz

Goede training weer broeder ****ing zwaar.
Ik zei het net ook tegen je coach dat ik maar niet kan geloven dat jij zo ontzettend sterk bent met die DL. Respect brother of Iron!

Die MP mag er ook wezen trouwens....
Barbell curl met 60 kg? WTF??????

Idd, sterke MP!

Goede training weer broeder ****ing zwaar.
Ik zei het net ook tegen je coach dat ik maar niet kan geloven dat jij zo ontzettend sterk bent met die DL. Respect brother of Iron!

Die MP mag er ook wezen trouwens....
Barbell curl met 60 kg? WTF??????

I (L) curls!

Thkx kerel

Stiekum zijn dat gewoon halve goodmornings... of niet seagel? ;) :roflol:

Nee hoor, serieus; sterke training. En die cardio zul je niet alleen fysiek maar ook mentaal lekker fris van worden ;)

Curls ala arnold

Zo, net 30 min cardio gedaan. Vanavond ga ik nog 1 uur.

Mijn bf stijgt de pan uit. Het is een ramp:D Lees 18 a 20%

Daar gaat vanaf nu verandering in komen.
Voeding verander ik niks aan, ik eet clean en weinig. Dat deed ik de laatste maanden al.
( lees 5 botherhamme op een dag, wat eitjes, wat brinta en klaar.)

Plannen: cardio 5 x 30 min per week.

Ik heb nog een lipo 6 potje staan, misschien dat ik die er ook nog in giet.

Meningen? Graag!

Hardlopen geen optie? Als ik 45 minuten hardloop buiten verbrand ik zo een 700 cals kan je misschien een cardiotje of 2 minder doen per week.

Hardlopen geen optie? Als ik 45 minuten hardloop buiten verbrand ik zo een 700 cals kan je misschien een cardiotje of 2 minder doen per week.

True, ik heb hier niet zo n goede ervaringen mee. Als ik dat 3 x per week doe 20 minuten. Dan kan ik niet meer lopen ivm me schenen.

Ga ik niet meer aan beginnen dus;)

ik ben ook niet zo'n loper meer , ik krijg last van mijn kuiten en binnen heb ik nergens last van - zachte ondergrond - ideaal zou het bos zijn , maar dat zit niet in de buurt

Goede trainingen en je plan om 5x30min cardio te gaan doen i.c.m. KT.
Lijkt me pittig, maar een goed initiatief.:D

Zo, net 30 min cardio gedaan. Vanavond ga ik nog 1 uur.

Mijn bf stijgt de pan uit. Het is een ramp:D Lees 18 a 20%

Daar gaat vanaf nu verandering in komen.
Voeding verander ik niks aan, ik eet clean en weinig. Dat deed ik de laatste maanden al.
( lees 5 botherhamme op een dag, wat eitjes, wat brinta en klaar.)

Plannen: cardio 5 x 30 min per week.

Ik heb nog een lipo 6 potje staan, misschien dat ik die er ook nog in giet.

Meningen? Graag!

GVD luister je wel naar me kak vent :p! Je bent nu bezig om de boel te verkoten maat. Teveel, te snel, te niet over nagedacht.
1. pas je voeding aan want je komt aan dus kcal in vs kcal uit is niet goed dit wil je oplossen door meer cardio te doen opzich prima maar niet in dit geval sinds dit programma uitgaat van progressieve overload. Start je nu met cutten dan gaat dat uiteindelijk je progressie in de weg staan voor deze cycle HST.
2. Cut the volume, dus of wacht met cutten tot na deze 2-3 weken of doe het nu maar stop dan met alle assistance crap zondat je niet uitgebrand raakt.
3. Fack lipo 6 bewaar dat maar voor later. Imo kun je nu genoeg vooruitgang boeken zonder dat spul.

Laten we voorop stellen dat ik snap dat je er snel vanaf wil om te kunnen flaneren op het strand, zeker met deze dagen begint het kriebelen maar laat u niet in het ootje nemen. Doe niet mee aan die conformisme die de maatschappij van u verlangd. U hebt uzelf bekeerd tot het ijzeren geloof daar waar de buik het doel heiligt dient u zichzelf er terdegen van bewust te zijn dat deze pussifactie zich op dit moment uitbreid tot een zorgwekkende hoogte. Ik zal daarom op korte termijn drastische maatregelen moeten nemen om u op het rechte pad te krijgen. Be aware! :D

Klasse werk nog steeds maat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven