XXL Nutrition

Hybris

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mijn bf stijgt de pan uit. Het is een ramp:D Lees 18 a 20%
Oeiii jongen, je bent mij voorbij met je BF. Dat is idd een beetje uit de hand gelopen terwijl ik dacht dat jij hier zo strikt op zou letten.

Suc6 met het omlaag brengen kerel.

Echte sterke mannen hebben een buikje.

franco culumbu was/is sterk , die had geen buikie stallion , maar misschien heeft seagal andere doelen dan sterke mannen met een buikie

• Topic Starter Topic Starter
Oeiii jongen, je bent mij voorbij met je BF. Dat is idd een beetje uit de hand gelopen terwijl ik dacht dat jij hier zo strikt op zou letten.

Suc6 met het omlaag brengen kerel.

waars beweer je op 14 % te staan en is het 20%.

geloof me, ik ben droger dan op jou foto s

GVD luister je wel naar me kak vent :p! Je bent nu bezig om de boel te verkoten maat. Teveel, te snel, te niet over nagedacht.
1. pas je voeding aan want je komt aan dus kcal in vs kcal uit is niet goed dit wil je oplossen door meer cardio te doen opzich prima maar niet in dit geval sinds dit programma uitgaat van progressieve overload. Start je nu met cutten dan gaat dat uiteindelijk je progressie in de weg staan voor deze cycle HST.
2. Cut the volume, dus of wacht met cutten tot na deze 2-3 weken of doe het nu maar stop dan met alle assistance crap zondat je niet uitgebrand raakt.
3. Fack lipo 6 bewaar dat maar voor later. Imo kun je nu genoeg vooruitgang boeken zonder dat spul.

Laten we voorop stellen dat ik snap dat je er snel vanaf wil om te kunnen flaneren op het strand, zeker met deze dagen begint het kriebelen maar laat u niet in het ootje nemen. Doe niet mee aan die conformisme die de maatschappij van u verlangd. U hebt uzelf bekeerd tot het ijzeren geloof daar waar de buik het doel heiligt dient u zichzelf er terdegen van bewust te zijn dat deze pussifactie zich op dit moment uitbreid tot een zorgwekkende hoogte. Ik zal daarom op korte termijn drastische maatregelen moeten nemen om u op het rechte pad te krijgen. Be aware! :D

Klasse werk nog steeds maat!

:o:o:o

Laten we maar niet over de pussificatie spreken die zich gisteren bij jou thuis heeft afgespeeld. Ik had je wel door, vuile rat!:D

Maat, je hebt overigens wel gelijk, ik heb nu me voeding iets geschrapt. Dit gaat mij overigens totaal niet in de weg staan om met ''brute'' gewichten te smijten.

Lipo 6 laat ik achterwege voorlopig wel ga ik lekker aan de cardio!

Echte sterke mannen hebben een buikje.

QFT

5cm lager..
"You don't need to be fat, to be strong"

:P
:roflol:
franco culumbu was/is sterk , die had geen buikie stallion , maar misschien heeft seagal andere doelen dan sterke mannen met een buikie

Jup, ripped en strong.

5cm lager..
"You don't need to be fat, to be strong"

:P

Een buikje af en toe moet kunnen, moddervet zijn is een ander verhaal.

Idd, en all natural! Verder moet Seagal het ook g.woon zelf weten, Ik herken mezelf er wel in. Ik kan ook moeilijk tegen een buikje, maar het is wel handig nu seagal toch naar de 5-reppers toe gaat.

Een buikje af en toe moet kunnen, moddervet zijn is een ander verhaal.

Idd, en all natural! Verder moet Seagal het ook g.woon zelf weten, Ik herken mezelf er wel in. Ik kan ook moeilijk tegen een buikje, maar het is wel handig nu seagal toch naar de 5-reppers toe gaat.

heb je gelijk in beest.

ik schrap enkel me carbs in de avond. Ik train in de middag dus zal hier geen last van ondervinden.

Overigens heb ik niet veel nodig om te knallen.
Eet nu al ala cut.

ik vond je behoorlijk droog op de foto's van je seagal , als dat al 18 of 20 % , jezus wat zullen anderen dan wel niet hebben -

ik vond je behoorlijk droog op de foto's van je seagal , als dat al 18 of 20 % , jezus wat zullen anderen dan wel niet hebben -

Inderdaad, goede opmerking!

Dit is 15% gemeten met een zeer nauwkeurige manier van meten:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/dagje-bf-meeting-199511/#post3539285

Het is toch al langer bekend dat iedereen hier de bf's veel te laag inschat? ;)

(edit : Oh oke Imp. Dat is idd lachwekkend... :D)

Laatst bewerkt:
Klopt die foto's van 2 maanden terug wel. Ben nu wat droger. Denk ook niet dat je op 20% zit zoals je zegt.

Zal hoe dan ook wel 16% zijn zeker?

Maakt verder ook niet zoveel uit zolang je zelf altijd met dezelfde instrumenten meet om progressie bij te houden.

Heb je log even 5 sterretjuuhs gegeven seagal, 3 is een beetje weinig voor zo'n informatieve log, niet dat het er verder wat toe doet.

Hoe bevallen die 5 herhalingen nu per set na al die weken high reps?

Zal hoe dan ook wel 16% zijn zeker?

Maakt verder ook niet zoveel uit zolang je zelf altijd met dezelfde instrumenten meet om progressie bij te houden.

Heb je log even 5 sterretjuuhs gegeven seagal, 3 is een beetje weinig voor zo'n informatieve log, niet dat het er verder wat toe doet.

Hoe bevallen die 5 herhalingen nu per set na al die weken high reps?

Thkx kerel!

De eerste training met 5 reps beviel uitstekend! Ik ben erg benieuwd naar het vervolg!

Al moet ik zeggen dat ik die high reps heerlijk vond. Na 1 weekjes was ik ongeveer aan de reps gewend.

Oke goed om weten, ga dit misschien ook wel eens proberen na mn bill starr toertje... :)

Seagal Gappie,

IK vind het bullshit dat je op dieet gaat en 5 xper week gaat cardio-en.
Zwaar overbodig in jouw geval. Wtf jij moet bouwen man let gewoon iets meer op je voeding en ga gewoon 1/2 x per week lichtjes cardio-en.
Je gaat als een raket geen reden om het af te remmen.

Oke goed om weten, ga dit misschien ook wel eens proberen na mn bill starr toertje... :)

Kan het je zeker aanraden;)
Seagal Gappie,

IK vind het bullshit dat je op dieet gaat en 5 xper week gaat cardio-en.
Zwaar overbodig in jouw geval. Wtf jij moet bouwen man let gewoon iets meer op je voeding en ga gewoon 1/2 x per week lichtjes cardio-en.
Je gaat als een raket geen reden om het af te remmen.

Begrijp je punt el commandant, begrijp me niet verkeerd. Dieet is een groot woord, schrap enkel me carbs in de avond.

Ik eet al verdomd weinig dus er valt weinig te schrappen.

Daarbij baal ik gewoon van me vet%. Wil op 12% staan, max!
ik kijk het de komende 2 weken aan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven