GVD luister je wel naar me kak vent

! Je bent nu bezig om de boel te verkoten maat. Teveel, te snel, te niet over nagedacht.
1. pas je voeding aan want je komt aan dus kcal in vs kcal uit is niet goed dit wil je oplossen door meer cardio te doen opzich prima maar niet in dit geval sinds dit programma uitgaat van progressieve overload. Start je nu met cutten dan gaat dat uiteindelijk je progressie in de weg staan voor deze cycle HST.
2. Cut the volume, dus of wacht met cutten tot na deze 2-3 weken of doe het nu maar stop dan met alle assistance crap zondat je niet uitgebrand raakt.
3. Fack lipo 6 bewaar dat maar voor later. Imo kun je nu genoeg vooruitgang boeken zonder dat spul.
Laten we voorop stellen dat ik snap dat je er snel vanaf wil om te kunnen flaneren op het strand, zeker met deze dagen begint het kriebelen maar laat u niet in het ootje nemen. Doe niet mee aan die conformisme die de maatschappij van u verlangd. U hebt uzelf bekeerd tot het ijzeren geloof daar waar de buik het doel heiligt dient u zichzelf er terdegen van bewust te zijn dat deze pussifactie zich op dit moment uitbreid tot een zorgwekkende hoogte. Ik zal daarom op korte termijn drastische maatregelen moeten nemen om u op het rechte pad te krijgen. Be aware!
Klasse werk nog steeds maat!