Fitness Seller

Hybris

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
:D en iedere post weer een jaartje ervaring erbij. :roflol:

Gast, beter blijf je uit mijn log.
Je doet net of je een facking guru bent. Je traint al 10 jaar en dat is absoluut niet te zien aan je fysiek en stats. Dus waarschijnlijk zal ik ook niks van je leren.

Daarbij loop je hier allerlei posts te maken die ik als interpreteer met een negatief ondertoontje. Dus back the hell up! Oke?

Dankjewel.

Seagal, misschien wil je een nieuwe 'uitdaging' qua cardio? HIIT is een goede oplossing, Vrij effectief en het krikt je metabolisme gedurende de hele dag omhoog.

Seagal, misschien wil je een nieuwe 'uitdaging' qua cardio? HIIT is een goede oplossing, Vrij effectief en het krikt je metabolisme gedurende de hele dag omhoog.

No thkx sniper :)

Het gaat me namelijk om vet verbranding, dat gaat prima met een lage intensiteit.

No thkx sniper :)

Het gaat me namelijk om vet verbranding, dat gaat prima met een lage intensiteit.

Uiteraard :), Metabolisme is alleen wel hetgeen dat voor de vetverbranding zorgt.

Wel weet ik niet of je dit bekend is:

Voor de cardio, het liefst minimaal 2 uur ervoor, geen suikers o.i.d. meer nemen. Tijdens de cardio wordt dan je secundaire reserve meer aangesproken; Vet. Wanneer je suikers neemt, zal de primaire reserve worden aangesproken: Suikers/ Nog iets waar ik de naam kwijt van ben. ;)

Gast, beter blijf je uit mijn log.
Je doet net of je een facking guru bent. Je traint al 10 jaar en dat is absoluut niet te zien aan je fysiek en stats. Dus waarschijnlijk zal ik ook niks van je leren.

Daarbij loop je hier allerlei posts te maken die ik als interpreteer met een negatief ondertoontje. Dus back the hell up! Oke?

Dankjewel.
Dude hoe kom je erbij dat ik een guru ben, heb je mij nooit horen zeggen. Is een l**ghoofd hier die dat steeds zegt, mag jij nagaan wie.
Beetje jammer dat gepappegaai, of ben je kloontje van sarge? Ongelovelijk dat een roidrager als mossad die vanaf dag 1 hier zit te rellen en juicen zoveel gasten op een hand kan krijgen.

Jij gaat idd ook niet van mij leren met die instelling. En hoe jij de zaken interpreteerd is jou probleem.

Zal braaf gehoor geven aan je verzoek, veel suc6 nog met je studie... wel afmaken he of beginnen.

Uiteraard :), Metabolisme is alleen wel hetgeen dat voor de vetverbranding zorgt.

Wel weet ik niet of je dit bekend is:

Voor de cardio, het liefst minimaal 2 uur ervoor, geen suikers o.i.d. meer nemen. Tijdens de cardio wordt dan je secundaire reserve meer aangesproken; Vet. Wanneer je suikers neemt, zal de primaire reserve worden aangesproken: Suikers/ Nog iets waar ik de naam kwijt van ben. ;)

Door cardio zal idd je metabolisme verhogen.
Lage intensiteit is nodig om vet te verbranden. Vet kan namelijk niet verbranden zonder O2.

Begrijp je uitleg, maar wat je ook doet, er wordt altijd eerst ATP ( energie ) geleverd uit organische fosfaat verbindingen,, zoals creatine fosfaat.

Naar mate een langere inspanning zal het lichaam over gaan op het aerobe metabolisme. > het verbranden van glucose en vetzuren.

Imo, maakt het niet veel uit of je geen carbs eet van te voren, je ''voorraad'' zit namelijk toch vol.

Succes met je log hehe ;)

Ik lees weer wat actiever mee overal. succes met de cut.
Tot hoever wil je gaan qua BF?(sorry kon het zo niet vinden 1,2,3).

K'ben zelf ook in de cut k'zit ondertussen onder de 20% iig.
Het motiveert mij zeer om te zien hoe je ondanks dat je "kleiner" wordt (qua afmetingen (vooral benen en buik, ook al is dat niet erg) je toch "groter" lijkt. Dat zal jij ook wel hebben.

Hoeft niet maat. HIIT = grotere na verbranding = meer kcal verbranding in totaal = minder tijd op het cardio apparaat = dus minder catabool = superieur tov slow state cardio.

Doch heeft het zijn plek imo. Een combi zou geen verkeerde gedachte zijn.

Dude hoe kom je erbij dat ik een guru ben, heb je mij nooit horen zeggen. Is een l**ghoofd hier die dat steeds zegt, mag jij nagaan wie.Beetje jammer dat gepappegaai, of ben je kloontje van sarge? Ongelovelijk dat een roidrager als mossad die vanaf dag 1 hier zit te rellen en juicen zoveel gasten op een hand kan krijgen.

Waarom nou weer zo`n beledigende post mc. chick? Onnodig en respectloos. Ik kan er niks aan doen dat andere leden jou ook niet serieus nemen. Dat roep je over jezelf af door te schermen met zogenaamde 10 jaar ervaring en kennis in combinatie met een fysiek van een jongetje van 16. Als andere leden ook door jouw zogenaamde "goeroe " status heen prikken moet je niet mij daarvan de schuld geven. Al helemaal niet schelden en beledigend worden. Dat gedrag past niet bij je leeftijd. En op internet stoer doen is het laagste van het laagste Internetheld op sokken.

Laatst bewerkt:
Hoeft niet maat. HIIT = grotere na verbranding = meer kcal verbranding in totaal = minder tijd op het cardio apparaat = dus minder catabool = superieur tov slow state cardio.

Doch heeft het zijn plek imo. Een combi zou geen verkeerde gedachte zijn.

HIIT en low carb don't mix heb ik aan der lijve ondervonden. Zeker als je het na je KT doet.
Komt je herstel niet ten goede en je massa komt erdoor in gevaar imo.

wat is hiit , onbekend voor mij

ik dacht eerst dat ze over hit hadden , maar dit is dus wat anders , ken ik niet.

wat zijn de voordelen ervan

* neemt een kwartierke tijd in beslag
* activeert t metabolisme zodat je zelfs blijft cal verbranden na je cardio
* is explosief en minder katabool dan low intense

ik zal het eens bekijken tim , bedankt

ik heb effe wat over gelezen , een leuke manier van interval-training , ga er morgen gelijk mee beginnen na de training - hou 10 min aan

Laatst bewerkt:
Lekker getraind! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag feedback gehad op me squat techniek. IK deed het echt ****ed up. Nu voelen de gewichten veel beter aan.
100 kg ging zo easy, heerlijk! Ben benieuwd wat dat gaat brengen.

Chins was laatste reps met lichte assistence.

Nette trainingen seagal, ik ga je log volgen.

Zware dumbbell shoulder presses, netjes!

Goed gedaan!
Vaker luisteren koppige!!!!

Goed gedaan die Squat en BP!
Ook zittend DB Press? Ben je mindreader ofzo?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven