Goed gedaan!
Vaker luisteren koppige!!!!
Goed gedaan die Squat en BP!
Ook zittend DB Press? Ben je mindreader ofzo?
Thkx impo.
Great minds think alike

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed gedaan!
Vaker luisteren koppige!!!!
Goed gedaan die Squat en BP!
Ook zittend DB Press? Ben je mindreader ofzo?

HIIT en low carb don't mix heb ik aan der lijve ondervonden. Zeker als je het na je KT doet.
Komt je herstel niet ten goede en je massa komt erdoor in gevaar imo.
Lekker getraind!Vandaag feedback gehad op me squat techniek. IK deed het echt ****ed up. Nu voelen de gewichten veel beter aan. 100 kg ging zo easy, heerlijk! Ben benieuwd wat dat gaat brengen.Chins was laatste reps met lichte assistence.
. Wat laat jij in je reet spuiten?ZO shit. érg netjes vriend! Congrats.
Jammer alleen dat je soms te zwaar begint waardoor je bij set 2 wat gewicht moet inleveren.. had beter andersom gekunt.
Fijn weekend kerel, dat heb je wel verdient!

light weight baby light weight !!! boom bam bam .oprecht respect en complimenten.
Wtf
Gefeliciteerd broeder. Volgende week 5x200? Jij blijft mij verbazen ongelooflijke progressie maak je door. Dat programma van je is steeds interessanter. Overweeg om het ook te gaan doen. Zondag zal ik het met mijn nieuwe begeleider overleggen. Kan je svp nog antwoord geven op bovenstaande vraag van mij over de squat
Het was maar 1 rep. Die 5rm gaat volgende week komen.WTF sterk zeg 5x200karma komt later (ik kan nog niet geven) !

super seagal , die deadlift , zowiezo als ik je hele training bekijk , heel sterk hoor
Thkx beest. Het is een heerlijk schema! Wat betreft de squat: Ik legde de barbell veelte hoog in me nek. Zeg maar gerust dat ie op me nek lag. Dit is veranderd na een low bar position. Verder sta ik nu een stuk breder, had de neiging om erg smal te staan. Het voelt nu iig stukken beter aan, moet nog wel even wennen aan de positie van de bar. Nu neig ik wat naar achteren.

dat deed ik ook in het begin. Legde die barbell op mijn bovenste nekwervel neer. Dat ding werd helemaal bol en rood elke keer. Ging ook altijd heel smal staan. Nu begrijp ik het dat gaat een wereld van verschil worden. Krachttoename is daardoor ook volledig begrijpbaar. Los van de brute progressie die je maakt. Ik sta ook altijd met tenen 15 graden naar buiten toe gericht doe jij dat ook en maak je een full, parallel of below parallel? Nog een vraag waarom deed je DL niet de vorige training om kracht voor deze training te sparen?LoL.....dat deed ik ook in het begin. Legde die barbell op mijn bovenste nekwervel neer. Dat ding werd helemaal bol en rood elke keer. Ging ook altijd heel smal staan. Nu begrijp ik het dat gaat een wereld van verschil worden. Krachttoename is daardoor ook volledig begrijpbaar. Los van de brute progressie die je maakt. Ik sta ook altijd met tenen 15 graden naar buiten toe gericht doe jij dat ook en maak je een full, parallel of below parallel? Nog een vraag waarom deed je DL niet de vorige training om kracht voor deze training te sparen?
Fijn weekend beest.

Yeah buddy, light facking weight! 200 kg deadlift! BOOM
Heerlijk getraind. 180x 5 ging vlotjes. Ik wilde niet meer werksets doen en me rug sparen voor next week. Heb toch ff de 200 geprobeerd. Die vloog omhoog, voelde heerlijk licht.
Next week 5x200! Beloofd bij deze.
![]()

ProficiatLogisch dat ga je zeker voelen 3x per week squat en 3 x per week DL.Ik zet me voeten idd ook iets naar buiten. Echter maar een graad of 5. Ik doe een parallel / below parallel, heb wat lenigheid issues. Ik pak de deadlift en squat nu in een A/B schema. Ik wissel ze dus elke training af. De reden hier van is dat me onderrug zo ****ed up werd van 3x p week squat en 3x p week deadlift. Nu lekker om en om dus
Ook jij een fijn weekend.
Logisch dat ga je zeker voelen 3x per week squat en 3 x per week DL.
Wtf zijn er mensen die dat vol kunnen houden?
Kan iemand wat het verschil is tussen je voeten helemaal recht houden of bijvoorbeeld 15graden naar buiten waarvoor is dat?
voeten naar buiten sta je iets stabieler.
Maar hoe verder in exorotatie hoe losser de kruisbanden staan.
Dus wat dat in de praktijk voor verschil maakt? geen idee