Fitness Seller

Hybris

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waneer begin je weer met high reps eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
ow dan doe ik het nog niet verkeerd na vijf maanden :D
denk dat ik dit schema ook eens gaat volgen wanneer ik met me huidige klaar ben ;)

als je na 5 maanden 200 kg deadlift, doe je het heel goed idd.

Overigens richt ik mij maar voor 50% op kracht.

Vandaag rust.
Ga zo karperen tot minimaal morgen avond. Fijn weekend.

Next week deload.

Vandaag eerste deload dag.

BP
MP
SQ
DL

beetje saai was het, daarna nog 25 cardio gedaan.

ik hoorde van mc ook al dat het behoorlijk doorbijten is zo'n manier van trainen

Vanaf maandag ga ik starten met het volgende schema.
Verder gisteren even bf laten meten: 14.7% bij 90/91kg.

Dit betekend dat ik in 10 weken tijd 5 kg massa heb gewonnen en me bf is het zelfde gebleven!
Brutaal dus al zeg ik het zelf:D

squat en Deadlift rouleren. Op deadlift dagen: Leg extension+standing calf raises. 2x15.
Op deadlift dagen GEEN armen trainen.
20 reps opwarmen.
3sets - 8-8-15

Training A

Squat/Deadlift
T-Bar rows
Bench press
Rear/side raises/ DB shrugs - Triset.
Dippen
Incline DB curl

Training B

Squat/Deadlift
Chin ups
DB incline press
Neck press
Skull crusher

Training C

Squat/Deadlift
DB Row
Close grip bench press
MP press
BB curl 21en.

Laatst bewerkt:
Ziet er een aardig schema uit. Dodelijke reps 8-8-15 denk ik zo, sterkte. ;D

Ziet er goed uit.
Is dit je eerste schema ooit zonder armen er in? :roflol:

Ziet er een aardig schema uit. Dodelijke reps 8-8-15 denk ik zo, sterkte. ;D

valt wel mee toch?

Ziet er goed uit.
Is dit je eerste schema ooit zonder armen er in? :roflol:
Curls FTW. ik zal nooit een schema doen zonder isolatie oefeningen:o

BB curl 21en.
Skull crusher
Dippen
Incline DB curl
Close grip bench press
...

:scratch:
;)
:D

BB curl 21en.
Skull crusher
Dippen
Incline DB curl
Close grip bench press
...

:scratch:

Haha owww, op deadlift dagen geen armen, juist.
Ik vond het zo grappig, dat ik snel wat typte zonder iets verder te lezen. Te lang in de zon gezeten vandaag waarschijnlijk :o

Kom gerust eens met me meetrainen lup, ik garandeer je dat we dan alletwee out gaan. :D
Anderszijds kuur ik ntr ook niet en neem ik geen shitload aan supps (geen eig...) en haal ik uit elke training wat erin zit, geen zorgen maken. :cool:

Geen idee, lijkt me lastig om 8 reppers te doen en dan ipv nog eens 8 er 15 aan te hangen, daar krijg ik altijd flinke conditionele problemen van bij met de compounds. Voornamelijk na squats, deadlift en mp zie ik dan meer dan eens sterretjes. :o

Haha owww, op deadlift dagen geen armen, juist.
Ik vond het zo grappig, dat ik snel wat typte zonder iets verder te lezen. Te lang in de zon gezeten vandaag waarschijnlijk :o

:D Dat gebeurt. ;)

Kom gerust eens met me meetrainen lup, ik garandeer je dat we dan alletwee out gaan. :D
Anderszijds kuur ik ntr ook niet en neem ik geen shitload aan supps (geen eig...) en haal ik uit elke training wat erin zit, geen zorgen maken. :cool:

Geen idee, lijkt me lastig om 8 reppers te doen en dan ipv nog eens 8 er 15 aan te hangen, daar krijg ik altijd flinke conditionele problemen van bij met de compounds. Voornamelijk na squats, deadlift en mp zie ik dan meer dan eens sterretjes. :o

:D Dat gebeurt. ;)

Klopt idd. Heb in mijn vorige schema 2x15reps gedaan voor 2 weken lang. zwaar conditionele problemen idd! :D

Klopt idd. Heb in mijn vorige schema 2x15reps gedaan voor 2 weken lang. zwaar conditionele problemen idd! :D

Ha seagal,

Merk je nu dat je hier beter op reageert dan toen je 3 dagen split trainde?
Ik denk niet dat het iets voor mij zou zijn, ga je over een tijd weer terug naar split of blijf je fullbody doen?

Heb je iig al even niet meer gezien, ben wel benieuw of je vooruitgang hebt geboekt..

Groetjes,
sjek

Ziet er goed uit.

1 opmerking ; waarom veel oef. borst bij dag 1 en 0 bij dag 3?
Zou dat dippen weglaten overkill!

Voeg dippen bij training C toe?

Heel brutaal Seagal! Alleen 5 kg pure maar ik bedoel echt PURE spiermassa aankomen in 10 weken is onmogelijk beste man wake up call. Is altijd een combinatie van spieren/vocht/vet ondanks gelijkblijvend BF%. Dat neemt niet weg dat het een fanastisch resultaat is.

Ziet er goed uit.

1 opmerking ; waarom veel oef. borst bij dag 1 en 0 bij dag 3?
Zou dat dippen weglaten overkill!

Voeg dippen bij training C toe?

Heel brutaal Seagal! Alleen 5 kg pure maar ik bedoel echt PURE spiermassa aankomen in 10 weken is onmogelijk beste man wake up call. Is altijd een combinatie van spieren/vocht/vet ondanks gelijkblijvend BF%. Dat neemt niet weg dat het een fanastisch resultaat is.

Hij is sinds recent frequent bier gaan drinken.

Ziet er goed en leuk uit, good luck man.

Uiteraard. Als je zwaarder wordt maar je bf blijft gelijk wil dat gewoon zeggen dat een deel van die gains ook gewoon vet zijn. Stel dat je op 15% vp zit en je gaint 5kg en je zit nog steeds op 15% heb je gewoon 15% van 5kg = 0,75kg vet gegaind.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven